* FUT 18: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/fut-iconstwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 18:00:26One hour until the #FUTLIVE stream! More ICONS revealed plus their ratings. Follow FIFA on Twitch →… https://t.co/dzR2TLHlR6 reageer retweet
Nice!quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:01 schreef ertdop het volgende:
Pack ik net Neymar😂 3 week geen boarden...
Jaloers wel. Ik had Muslera als beste uit mijn 5 packs.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:01 schreef ertdop het volgende:
Pack ik net Neymar😂 3 week geen boarden...
Kessie van Milan. Team speelt echt pure schijt en Kessie zit vaak bankie.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:13 schreef ertdop het volgende:
Ik heb dit aan otw kaarten en een paar zelfs 3x op mijn transferlijst: Zijn er spelers die jullie denken dat ze nooit een if krijgen en dus beter weg kunnen?
[ afbeelding ]
Ik hoef die kut kerstkaartjes echt niet.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:39 schreef tompsv18 het volgende:
Hebben jullie die futmas Carroll al door 3 kopballen te scoren in een online wedstrijd? Hij speelt nog best lekker moet ik eerlijk zeggen. Enorm sterk, geweldig met kopballen en ook nog eens een vrij aardig schot.
Ja heb ik, speelt best geinig.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:39 schreef tompsv18 het volgende:
Hebben jullie die futmas Carroll al door 3 kopballen te scoren in een online wedstrijd? Hij speelt nog best lekker moet ik eerlijk zeggen. Enorm sterk, geweldig met kopballen en ook nog eens een vrij aardig schot.
Hier hoef je alleen geen cent voor te betalen.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoef die kut kerstkaartjes echt niet.
Nog 1 kopbal, het gaat niet echt van harte...quote:Op woensdag 20 december 2017 15:39 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe goed die is. Ik speel met IF Mooy en ben daar ontzettend tevreden over. Wel weer een flinke investering als ik die ga kopen want z'n IF is 25k.quote:Op donderdag 21 december 2017 01:49 schreef GotenSSJ het volgende:
SIF Mooy uit de daily SBC, 80k in de pocket!
Ik had direct een tegenstander die het ook aan het proberen was, dus we lieten elkaar drie keer scoren met een kopbal en gingen daarna normaal spelen.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:42 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Nog 1 kopbal, het gaat niet echt van harte...
Zilvere cristiano blijft ze heel makkelijk scoren
Futmas Junuzovic is ook echt heerlijk met zijn hoge stamina
Komt wel omlaag, geruchten over een TOTW SBC deze weekquote:Op donderdag 21 december 2017 11:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe goed die is. Ik speel met IF Mooy en ben daar ontzettend tevreden over. Wel weer een flinke investering als ik die ga kopen want z'n IF is 25k.
[..]
Ik had direct een tegenstander die het ook aan het proberen was, dus we lieten elkaar drie keer scoren met een kopbal en gingen daarna normaal spelen.
82 Ruiz whoop whoop helemaal uit mn plaat. Altijd al willen hebben.quote:Op donderdag 21 december 2017 01:49 schreef GotenSSJ het volgende:
SIF Mooy uit de daily SBC, 80k in de pocket!
Na de TOTY of als ze nieuwe IF krijgen.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:53 schreef Elan het volgende:
Dus.... Ik had op een paar k genoeg voor Messi TOTW, is die in 3 dagen 600k duurder geworden.
Weet iemand uit ervaring wanneer dergelijke kaartjes gaan dalen (de duurdere TOTW's), ik gok op mid-januari een dipje, of is dat echt pas wanneer de TOTS komen ?
Jepquote:Op donderdag 21 december 2017 13:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Na de TOTY of als ze nieuwe IF krijgen.
Ik denk dat mensen veel gespaard en getrade hebben, en dus voor de kerst hun FUT verder willen versterken.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep
Ik snap alleen die plotselinge prijsstijging niet zo. Staat al heel het jaar rond de 1.6 miljoen en gisteren op 2 en nu zelfs 2.2. Er staan er ook nog maar 2 op terwijl dat er steeds een stuk of 8 waren. Dacht wellicht met de feestdagen/kerstvakantie te maken had of zo.
Daar lijkt het wel op ja. Ik ga er echter geen 2+ voor betalen dus dan maar even wachten tot januariquote:Op donderdag 21 december 2017 14:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen veel gespaard en getrade hebben, en dus voor de kerst hun FUT verder willen versterken.
Zo heb ik zelf van de week mijn miljoen uitgegeven aan o.a. KdB, Nainggolan, SIF Son en Pogba. Daarmee is mijn team nagenoeg klaar voor FIFA 18. Alleen nog een Alex Sandro, Valencia en een leuke spits als Griezmann of Dybala.
Meunier past in mijn team, maar die is maar een fractie beter dan de IF die ik nu heb. Ik hoop nog op een betere Belgquote:
hij is wel heel cheap. 22k maar..quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Meunier past in mijn team, maar die is maar een fractie beter dan de IF die ik nu heb. Ik hoop nog op een betere Belg
Wow. Ik had alleen non-rares.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:35 schreef WezepAFCA het volgende:
G. Jesus en Di Maria in het mega pack van de futmax SBC vandaag. Eerste degelijke pull deze maand.
Son, Vardy, Willian, Wijnaldum, Rudiger en Clyne zijn prima spelers. Succes.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:04 schreef Doublepain het volgende:
Morgen eindelijk FIFA voor het eerst spelen
Dit is mijn team nu met een paar UT:
[ afbeelding ]
SPOTM Son in '17 was echt goddelijkquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Son, Vardy, Willian, Wijnaldum, Rudiger en Clyne zijn prima spelers. Succes.
Word. Die had ik.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
SPOTM Son in '17 was echt goddelijk
Met die stamina kan hij amper een helft spelen. Wel leuke supersub.quote:Op zaterdag 23 december 2017 05:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Sow, koekoek. Die Pirlo ziet er goddelijk uit op de stamina na.
Ik heb om die reden net Iniesta in de verkoop gezet. Wordt nu 30k meer voor betaald dan ik hem voor gehaald had, dus dat is mooi.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met die stamina kan hij amper een helft spelen. Wel leuke supersub.
Primera Division? Het ontbreken van goede CM’s was onder andere de reden om mijn team te verkopen. Modric vond ik wel prima, maar erg duur.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb om die reden net Iniesta in de verkoop gezet. Wordt nu 30k meer voor betaald dan ik hem voor gehaald had, dus dat is mooi.
Thiago heb ik ook van de hand gedaan, net als modric. Ben nog steeds op zoek naar een echt goede cm. Speel nu vaak Koke, maar dat moet beter kunnen.
Rakitic he. Of Herrera.quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb om die reden net Iniesta in de verkoop gezet. Wordt nu 30k meer voor betaald dan ik hem voor gehaald had, dus dat is mooi.
Thiago heb ik ook van de hand gedaan, net als modric. Ben nog steeds op zoek naar een echt goede cm. Speel nu vaak Koke, maar dat moet beter kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |