Hey schoonheid. jij ook weer hierquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja! Uiteraard zat ik daar ook in.
werken die wallets nog wel?quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:58 schreef Awsom het volgende:
[..]
haha nou ja ik heb heel langs niks gedaan met bitcoin dus ik heb al die zooi nog
Downquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:59 schreef Rossdale het volgende:
Bijna EMC2 nieuws. Up or down, that's the question!
[ afbeelding ]
Mijn oude bitcoin wallet krijg ik niet meer online.quote:
Yep.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn oude bitcoin wallet krijg ik niet meer online.
Hoe gaat dat eigenlijk? Er zijn een beperkt aantal coins, maar er gaan dus ook verloren doordat mensen hun wachtwoord kwijt raken, harde schijven weggooien enz enz.
Dat is dus een kwestie van er zijn er wel tig miljoen, maar er zijn er ook een miljoen kwijt?
Eigenlijk zo simpel dus.quote:
Nog geen nieuws, dikke fud iedereen sellen.quote:
de schatting is dat er miljoenen kwijt zijn. wales hebben 40%. iets van 4 miljoen in circulatie?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn oude bitcoin wallet krijg ik niet meer online.
Hoe gaat dat eigenlijk? Er zijn een beperkt aantal coins, maar er gaan dus ook verloren doordat mensen hun wachtwoord kwijt raken, harde schijven weggooien enz enz.
Dat is dus een kwestie van er zijn er wel tig miljoen, maar er zijn er ook een miljoen kwijt?
Ik heb extra ingekochtquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog geen nieuws, dikke fud iedereen sellen.Gaat alweer omhoog. Goedkope winst pakken zo
Geen Waves?quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:57 schreef xminator het volgende:
Portfolio gediversifieerd:
Stratis, Monero, Electroneum, Verium, Xtrabytes, Phore en BTC.
Maar uiteindelijk over jaren en jaren krijgt je dan wel een probleem, dat ze te schaars worden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
de schatting is dat er miljoenen kwijt zijn. wales hebben 40%. iets van 4 miljoen in circulatie?
dan alleen in satoshi handelen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk over jaren en jaren krijgt je dan wel een probleem, dat ze te schaars worden.
Een bitcoin heeft een stuk of 10 cijfers achter de komma.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk over jaren en jaren krijgt je dan wel een probleem, dat ze te schaars worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |