Het is ook muziek voor paupers...quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:42 schreef Night__Stalker het volgende:
Die teksten van die generatie Boef, Lil Kleine enzo gaan ook echt alleen maar over status, dure dingen en geld he
Kaperquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:45 schreef wolfrolf het volgende:
Hoogie is een leuke jock, in de auto net met plezier geluisterd
Ik zou willen zeggen, heel veel, maar helaas.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:43 schreef InFrA-WiZ het volgende:
zo, weer terug van t werk. nog wat gemist?
twitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 14:45:22Yes! 💪 @GwenvanPoorten gaat over een paar minuten het huis in. Kijk live mee en zie wat ze gaat doen ➡️… https://t.co/KqdOHBc8mj reageer retweet
geen gasten, bedragen tussenstanden? handjes?quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen, heel veel, maar helaas.
Iedereen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:48 schreef Kyran het volgende:
zzzZzzzzz
Is dit echt waar iedereen tegenwoordig naar luistert? Geen kritiek, serieuze vraag. Het is allemaal zo traag ... trager. traaaaagst. Ik kan ze niet uit elkaar houden. Komt vast ook omdat het mij niet zo trekt, maar pffff
Got me there!quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Iedereen?
heb je de luistercijfers gezien?
echte fanquote:
Haevn gaat wel vind ikquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:48 schreef Kyran het volgende:
zzzZzzzzz
Is dit echt waar iedereen tegenwoordig naar luistert? Geen kritiek, serieuze vraag. Het is allemaal zo traag ... trager. traaaaagst. Ik kan ze niet uit elkaar houden. Komt vast ook omdat het mij niet zo trekt, maar pffff
Probleem is denk ik ook niet één of twee bands. Het is vooral dat de hele dag al zelfde soort muziek wordt gedraaid. Alles klinkt hetzelfde, alles lijkt op elkaar, geen tempo, geen actie, geen handjes. Allemaal leuk als achtergrond muziek of bij een intiem concertje, maar voor SR werkt het niet als je het constant draait.quote:
waarom pijnig je je zelf zo?quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:48 schreef Kyran het volgende:
zzzZzzzzz
Had je maar een originele TT moeten bedenken.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:51 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Hoe gaat het met Domien trouwens? Voelt ie zich al wat beter?
Al eerder gezegd ik vind concept SR leuk, kijk ieder jaar, soms intensief, soms wat minder. Ik vind het jammer dat het zo kapot wordt gemaakt terwijl het met een paar simpele aanpassingen weer leuk kan zijnquote:
Een dokter in het huis, een Syriër die een boek met verhalen had geschreven en ging verkopen, kinderen met ¤4K en Melvin Manhoef in het huis.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:48 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
geen gasten, bedragen tussenstanden? handjes?
Popmuziek is bij elke generatie onder21 top, boven de 21 roept dan: is dit muziek? 3fm is bedoeld als frisse jongerenzender. Hitlijsten worden nu gedomineerd door NLhiphop en EDM, dus krijg je dit.quote:
niks gemist dus thnxquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een dokter in het huis, een Syriër die een boek met verhalen had geschreven en ging verkopen, kinderen met ¤4K en Melvin Manhoef in het huis.
maar dat is t nu dus voor jou nietquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Al eerder gezegd ik vind concept SR leuk, kijk ieder jaar, soms intensief, soms wat minder. Ik vind het jammer dat het zo kapot wordt gemaakt terwijl het met een paar simpele aanpassingen weer leuk kan zijn
Ik kijk het nog even aan, wie weetquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar dat is t nu dus voor jou niet
ik zou t wel weten
twitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 14:36:48Heeft iemand ENIG idee wat @wijnand3fm aan de telefoon gehoord zou kunnen hebben? 😂 @3FM #SR17 #3FM… https://t.co/zlHva9V1pr reageer retweet
Het is nooit 24 uur bruisend geweest, zeker de tweede dag nog niet. Maar er zaten altijd ervaren radioDJ's die wisten wanneer het inkakte.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Al eerder gezegd ik vind concept SR leuk, kijk ieder jaar, soms intensief, soms wat minder. Ik vind het jammer dat het zo kapot wordt gemaakt terwijl het met een paar simpele aanpassingen weer leuk kan zijn
Oja, de burgemeester was er ook.quote:
Yup, daarom kijk ik ook nog .Hopelijk grijpen ze op een gegeven moment in. Domien of iemand anders. Al moet Domien eerst even over zijn eigen zieligheid stappen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:56 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Het is nooit 24 uur bruisend geweest, zeker de tweede dag nog niet. Maar er zaten altijd ervaren radioDJ's die wisten wanneer het inkakte.
"we trekken per direct de stekker uit sr, uit dat licht!"quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
twitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 14:36:48Heeft iemand ENIG idee wat @wijnand3fm aan de telefoon gehoord zou kunnen hebben? 😂 @3FM #SR17 #3FM… https://t.co/zlHva9V1pr reageer retweet
Jezus die koppenquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:58 schreef Dagoduck het volgende:
Wat leuk Miss Montreal, dit was ook in de Wisseloordstudio's:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |