Zelfde wanneer je als privébeveiliger/politie-agent onverhoopt een lid van een etnische minderheid overhoop knalt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zult maar iemand in een café op zijn bek slaan en dat dan later blijkt dat hij homo was. Krijg je het hele land achter je aan, terwijl er anders geen haan naar had gekraaid.
Ja en? Henri is nog steeds dood.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
De agenten in kwestie zijn toch vrijgesproken of niet?
Geen enkel woord wat deze terug kan halen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:50 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja en? Henri is nog steeds dood.
Jij schreef toch 33 mogen sterven in de cel of niet, weet jij meer, terecht of onterecht?quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:50 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja en? Henri is nog steeds dood.
Als iemand door een D66-rechter tot levenslange hechtenis is veroordeeld is dat een redelijk sterke indicatie dat diegene een kwaadaardig persoon is.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij schreef toch 33 mogen sterven in de cel of niet, weet jij meer, terecht of onterecht?
Dan klopt de rest ook, die agenten of wie dan ook.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:53 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Als iemand door een D66-rechter tot levenslange hechtenis is veroordeeld is dat een redelijk sterke indicatie dat diegene een kwaadaardig persoon is.
Raar mens. Thierry is tot niets verplicht, en als iemand hem tot de orde moet roepen zijn het de lui die op hem gestemd hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:58 schreef remlof het volgende:
'Thierry, ik betaal godverdomme wel voor je, dus ga aan het werk!'
Als hij leven wil zal die toch verplicht adem moeten halen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:03 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Raar mens. Thierry is tot niets verplicht, en als iemand hem tot de orde moet roepen zijn het de lui die op hem gestemd hebben.
Wat flauw inderdaad. Een politicus is grotendeels vrij in het invullen van zijn of haar functie.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:03 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Raar mens. Thierry is tot niets verplicht, en als iemand hem tot de orde moet roepen zijn het de lui die op hem gestemd hebben.
Hij is sowieso niet erg fan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:58 schreef remlof het volgende:
'Thierry, ik betaal godverdomme wel voor je, dus ga aan het werk!'
quote:Vroeger had ik het alleen als iemand over castratie begon. Of over vrouwenbesnijdenis. Maar nu heb ik het ook zodra ik Thierry Baudet zie of hoor: kramp in m’n perineum. Die foto waarop ie op zijn piano ligt, hoeft maar voorbij te komen en het begint te steken tussen zak en aars.
x
Die man is ook in zijn muziek wel lekker direct qua tekstenquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij is sowieso niet erg fan.
[..]
Nog nooit gedaan. Zeker weer zo'n millennial-dingetje.quote:Aan de andere kant: wie heeft zich nog nooit in kerngezonde staat ziek gemeld bij de baas? Effe lekker een dagje House of Cards bingewatchen.
Zou ook niet in mij opkomen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Zeker weer zo'n millennial-dingetje.
Dat is mijn gemiddelde maandag.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Een beetje werkgever heeft dat overigens erg snel in de smiezen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Een beetje werkgever is vergevingsgezind en gaat een langdurige professionele relatie aan met de werknemer.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een beetje werkgever heeft dat overigens erg snel in de smiezen.
Ben jij geen millennial?quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ehhm, dat is al 10 jaar niet meer zo.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:41 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Een beetje werkgever is vergevingsgezind en gaat een langdurige professionele relatie aan met de werknemer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |