Heb ik zojuist gedaan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:45 schreef pipster het volgende:
[..]
Maar dan kan je hem zelf toch gewoon even draaien....
Wowquote:Op dinsdag 19 december 2017 15:45 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Kensington boven de hoogste Beatle
Jammere is dat het soort mensen dat daarop stempt daarna vrolijk overstapt op de volgende Top 40 hype. Er verandert wat dat betreft weinig.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:49 schreef pipster het volgende:
Dotan ook mooi op zijn retour, twee van de vier weg en de andere twee lekker gezakt 123 om 672 plaatsen.
Precies, die zijn Dotan allang weer vergeten, want dit jaar hebben ze gezellig op Ed Sheeran gestemdquote:Op dinsdag 19 december 2017 15:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammere is dat het soort mensen dat daarop stempt daarna vrolijk overstapt op de volgende Top 40 hype. Er verandert wat dat betreft weinig.
Dotan is ook van die schoolplein moeder muziek. Staat dan even hoog en veel in de top2000 omdat hij dan wat hitjes heeft, maar na een paar jaar zijn de schoolplein moeders dotan weer vergeten en dondert ie eruit. Helaas hebben diezelfde schoolplein moeders dan weer een andere inwisselbare artiest waar ze op stemmen, dus het blijft wen herhalend procesquote:Op dinsdag 19 december 2017 15:49 schreef pipster het volgende:
Dotan ook mooi op zijn retour, twee van de vier weg en de andere twee lekker gezakt 123 om 672 plaatsen.
Niet in Nederland. Dat ze er nog steeds 3 keer in staan en dat Go West er niet uit gevallen is, is eigenlijk een wonder.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:41 schreef pipster het volgende:
Pet Shop Boys, dat kan toch wel wat meer en hoger.
Thanks, nu heb ik ook een hekel aan Being Boringquote:Op dinsdag 19 december 2017 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Being Boring, bijvoorbeeld. Een nummer waar Axl Rose naar eigen zeggen door was geïnspireerd toen hij November Rain schreef.
Love Her Mady is gestegenquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:53 schreef Sabata het volgende:
Tsja, waarschijnlijk ben ik geheel de enige op dit forum die het geweldig vind dat Disturbed én Simon & Garfunkel allebei zo hoog staan in de lijst met SoS. Kan ook wel door de emotionele motivatie komen omdat mn oom vorig jaar is overleden en hij beide versies in de lijst wilde voor zn begrafenis (was een aparte vogel met een heel brede muzieksmaak). Dus zout allemaal maar op met je's, deze emotioneel instabiele fok-gebruiker is er blij mee
Daar kan ik dan weer niet zo wakker van liggen.quote:
Dit soort posts,quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:53 schreef Sabata het volgende:
Tsja, waarschijnlijk ben ik geheel de enige op dit forum die het geweldig vind dat Disturbed én Simon & Garfunkel allebei zo hoog staan in de lijst met SoS. Kan ook wel door de emotionele motivatie komen omdat mn oom vorig jaar is overleden en hij beide versies in de lijst wilde voor zn begrafenis (was een aparte vogel met een heel brede muzieksmaak). Dus zout allemaal maar op met je's, deze emotioneel instabiele fok-gebruiker is er blij mee
Ja ok, maar 1412, stond ooit 557quote:
Begrijpelijk ja.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:53 schreef Sabata het volgende:
Schandalig.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:54 schreef pipster het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet zo wakker van liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |