Dat gaat al twee topics lang. Heeft de hele nacht doorgepost. Tot hem was het nog best een prima topic, maar daarna ineens niveautje KLB,quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:42 schreef Volkorenbrood het volgende:
NWS / Pechtold kreeg (bewoningsrecht) penthouse van Canadese diplomaat #2
Hoop dat Braindead wel zijn bloeddrukmedicatie heeft ingenomen.
Hehequote:Op dinsdag 19 december 2017 08:42 schreef Volkorenbrood het volgende:
Die is wel weerquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:42 schreef Volkorenbrood het volgende:
Als je 's nachts zo tiert over een politicus op een forum, dan scheelt er inderdaad wel iets aan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:48 schreef richolio het volgende:
Wel als in: volgens mij gaat het letterlijk niet goed met die man
Gewoon weerloos slachtoffer van het systeem dat er van baalt voor een hongerloontje te moeten werken in ploegendienst terwijl Arrogander Pechvogel gewoon een penthouse in de schoot geworpen krijgt!!111quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:48 schreef richolio het volgende:
In dat geval hem je nog wel een parlement, senaat + nog wat bestuurders en politici. Zo'n vliegtuigramp kunnen we in Nederland wel aan. Blijkbaar is er wel geregeld wat er gaat gebeuren als de Oranjes met z'n allen neerstorten. Dan krijgen we Donner als staatshoofd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:50 schreef Igen het volgende:
Dat designated survivor gedoe kan nog best wel eens van pas komen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegramp_bij_Smolensk
Ah leuk, zo even hersendode dronkebozeblankmanposts lezen in de trein.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:42 schreef Volkorenbrood het volgende:
Hij heeft wel eens wat van zijn levensverhaal gedeeld en die man heeft gewoon op alle terreinen verloren in het leven en dat heeft hem diep ongelukkig en cynisch gemaakt. In alle opzichten een prototype PVV’er dus. Het is natuurlijk vooral erg sneu en ik heb best met de arme man, die gewoon eens een knuffel nodig heeft, te doen. Was waarschijnlijk al niet helemaal 100% en dan ben je er extra gevat voor en niet weerbaar.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:48 schreef richolio het volgende:
Wat een figuren inderdaadquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat gaat al twee topics lang. Heeft de hele nacht doorgepost. Tot hem was het nog best een prima topic, maar daarna ineens niveautje KLB,
Ook wel ‘het niveau dat POL moet krijgen van timmmm’.
Zijn houdbaarheid is toch al voorbij. Al zou dit alleen nog niet zijn einde hoeven te zijn. Wel een mooi excuus voor vertrek of hem lozen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb ook even mijn duit in het zakje gedaan. Exit Pechtold wmb.
Dat werpt toch wel en beetje een schaduw op de overdracht van de macht. Je hebt liever zelf in de hand wie er het stokje wanneer overneemt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn houdbaarheid is toch al voorbij. Al zou dit alleen nog niet zijn einde hoeven te zijn. Wel een mooi excuus voor vertrek of hem lozen.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:42 schreef Volkorenbrood het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Die blikken bij het winnen van Baudet trouwens:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een standaard Brabantse blik.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Die blikken bij het winnen van Baudet trouwens:
[ afbeelding ]
Hij zal het wel verdiend hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens wat van zijn levensverhaal gedeeld en die man heeft gewoon op alle terreinen verloren in het leven en dat heeft hem diep ongelukkig en cynisch gemaakt. In alle opzichten een prototype PVV’er dus. Het is natuurlijk vooral erg sneu en ik heb best met de arme man, die gewoon eens een knuffel nodig heeft, te doen. Was waarschijnlijk al niet helemaal 100% en dan ben je er extra gevat voor en niet weerbaar.
Hij denk aan komende carnaval en zijn schoonmoeder.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dit is gewoon een standaard Brabantse blik.
Met je Groningse vooroordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |