SPOILER: Haags_Kwartiertje dissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
heb je die filmpjes in de spoiler gezienquote:
WHAHAH wtf edwin wat doe jequote:Op dinsdag 19 december 2017 03:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heb je die filmpjes in de spoiler gezien
JA de knallen van mijn balzak tegen je buurmeisje dr vagijnquote:Op dinsdag 19 december 2017 03:44 schreef hemarookworst het volgende:
In Amsterdam ben je toch knallen gewend?
Ik kan dit meer waarderen dan zijn topics.quote:
ja en afrekening hier dan weer daarquote:Op dinsdag 19 december 2017 03:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
JA de knallen van mijn balzak tegen je buurmeisje dr vagijn
"zondag ik ben vrij" dacht dat ie werkloze was.quote:Op dinsdag 19 december 2017 03:48 schreef defokkingfoker het volgende:
shit man er zitten wel parels tussen
Hij is filiaalchef bij een hemaquote:Op dinsdag 19 december 2017 03:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
"zondag ik ben vrij" dacht dat ie werkloze was.
Overdag kamt hij gewoon zijn haar en loopt hij in 2delig pak rond.quote:Op dinsdag 19 december 2017 04:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denk je dat ze zo'n iemand aannemen
ik ben bestuurslid van HEMA en de naam Edwin Posse komt niet in het systeem voor en ook andere varianten op die naam nietquote:Op dinsdag 19 december 2017 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Overdag kamt hij gewoon zijn haar en loopt hij in 2delig pak rond.
Hij werkt bij het slachthuis waar het vlees van de hema worst vandaan komt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 04:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben bestuurslid van HEMA en de naam Edwin Posse komt niet in het systeem voor en ook andere varianten op die naam niet
Dr Mikey post hier toch ook niet onder zijn echte naam Sander Dekkerquote:Op dinsdag 19 december 2017 04:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben bestuurslid van HEMA en de naam Edwin Posse komt niet in het systeem voor en ook andere varianten op die naam niet
we hebben van alle medewerkers een foto en hij staat er niet bijquote:Op dinsdag 19 december 2017 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Dr Mikey post hier toch ook niet onder zijn echte naam Sander Dekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaar de ongure gezichten die hij trektquote:Op dinsdag 19 december 2017 04:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Edwin heeft hemarookworst gebaard
Ik heb het vermoeden dat hij zeventien jaar geleden in Groningen een vrouw bezwangerd heeft waar _--_ is uitgekomen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 04:13 schreef defokkingfoker het volgende:
Edwin is eigenlijk mark van dijk. Vader van de welbekende bradley van dijk
quote:Op dinsdag 19 december 2017 04:14 schreef devzero het volgende:
en borrelnootje is eigenlijkborrelnootje is brunetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op dinsdag 19 december 2017 04:14 schreef devzero het volgende:
en borrelnootje is eigenlijkNee die is niet zo oud hoop ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
ga dat nootje kraken dan.quote:
jij bent van de Arabische chicks meer toch?quote:
getint en krullenquote:Op dinsdag 19 december 2017 04:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij bent van de Arabische chicks meer toch?
Ik heb eigenlijk vakantie maar moet nog wel het nodige doen. Dus maak er maar een werkdag van ja.quote:
Yepquote:Op dinsdag 19 december 2017 07:14 schreef -sabine- het volgende:
Net als bij mij dus. Wel vrij van werk, maar moet aan de studie. Het is geen vrij vrij. Maar wel lekker alleen thuis.![]()
Werkze
ja hoorquote:Op dinsdag 19 december 2017 07:21 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk, en jij?
tja wat nietquote:
Ik las het op nu.nlquote:
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:21 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik las het op nu.nl
Kan door een fout in de genen komen.
Ik ken iemand die altijd stinkt uit zijn mnd. Zal wel zijn genen zijn.
Ghehehe.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:24 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Hehe.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:24 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Ik neem er notitie van.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hehe.
Respecteer wetenschappelijk onderzoek ja.
Je praat weer naar de vrouw.
Incorrect gedrag jegens de ander.
Neenee.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:29 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik neem er notitie van.
ripquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:33 schreef Haeks het volgende:
Hm. Ik had niet door dat ik gisteren bij 40+ SC had gepost
Ik zal het in overweging nemen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:32 schreef Haeks het volgende:
[..]
Neenee.
Dat zeg je zo: Waarvan nota.
Grapjasquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
En ik ben zo'n hunk.
Je maagdelijke lichaamquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee echt hoor.
Ik ga mij nu wassen.
Mijn overheerlijke lichaam reinigen.
Tot ziens.
kloptquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:39 schreef Haeks het volgende:
Wat is het rustig op FOK! Ben ik even vrij, is er niemand om mee te praten.
Beide!quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:09 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ja, idd!
Kan je op twee manieren bekijken.
- Neem niets serieus
- Alle FOK!ers zijn nog maagd
Gewoon vanzelf?quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:21 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dan houdt het op.
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:24 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
In dit geval wel.
Tenzij jij begint.
Wat is interessant voor ons om van je te weten?quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:29 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik vertel nooit over mezelf tenzij iemand iets vraagt.
Niets, denk ik. Haha!quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat is interessant voor ons om van je te weten?
Netflix aanslingeren ofzo?quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:34 schreef Haeks het volgende:
[..]
Niets, denk ik. Haha!
Ik verveel me kapot.
Haha, ja. Een idee!quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Werkt best goed
Of gewoon op je beeldscherm, als iemand wat vraagt is het vakliteratuur toch?
Zal vast secret piet niet zijn geweestquote:Op dinsdag 19 december 2017 13:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Twee Nederlanders gepakt omdat ze Erdogan zouden willen omleggen.
Geheime pet en trekker slot denk ik.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal vast secret piet niet zijn geweest
Ik dacht dat streepje juist extreem po-erdogan wasquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:08 schreef FlippingCoin het volgende:
De twee Nederlands Turkse vrienden van FOK!.
Beide ja.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat streepje juist extreem po-erdogan was
Dat is dan gelukt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:19 schreef devzero het volgende:
We wilden je verrassen met je verjaardag
Haags heb je die video van possetje gezien over jou?quote:
Nee niet gezien. Heb hem zien staan maar interesseert me niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:27 schreef _--_ het volgende:
[..]
Haags heb je die video van possetje gezien over jou?![]()
Wij hebben he. Daarvoor aangespoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |