Ik zit ook al te twijfelen om mijn baan op te zeggen, vind dit gewoon sneu...quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:35 schreef Maver24 het volgende:
Weet je. Of het is echt dood aan het gaan of mensen zijn er gewoon niet omdat ze moeten werken. Maar kan me niet herinneren dat het zo leeg was buiten daar.
Ik denk dat dit de laatste stuiptrekking is hoor, helaasquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:35 schreef Maver24 het volgende:
Weet je. Of het is echt dood aan het gaan of mensen zijn er gewoon niet omdat ze moeten werken. Maar kan me niet herinneren dat het zo leeg was buiten daar.
Doet mij denken buiten aan dat woestijn gifje dat er zo'n bol voorbij komt van takjes ofzoiets. Zo stil en leegquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de laatste stuiptrekking is hoor, helaas
Tumbleweedquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Doet mij denken buiten aan dat woestijn gifje dat er zo'n bol voorbij komt van takjes ofzoiets. Zo stil en leeg
Tumbleweedsquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Doet mij denken buiten aan dat woestijn gifje dat er zo'n bol voorbij komt van takjes ofzoiets. Zo stil en leeg
quote:
Een keer in het echt gezien toen ik door Arizona reed.quote:
Denk het wel, ja.quote:
Hoogie komt zo, misschien kan hij nog wat reddenquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Denk het wel, ja.
Ik zit wel nu nog te kijken (het is als een treinongeluk. Je moet niet kijken maar je blijft kijken) en zie vijf mensen buiten staan.
Vijf, op een rijtje bij de dranghekken. En achter ze NIEMAND.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |