Het is echt bizar dat er in dit land voor zo'n 30 zetels aan electoraat rondloopt die blind achter een hype aanlopen en die het echt geen hol uitmaakt of die persoon Wilders of Baudet heet... Ik snap werkelijk waar niet dat je niet door zo'n gast heen kan kijken. Geeft op alles af wat bij het zogenaamde kartel hoort, inclusief de linkse staatsomroep, om dan vervolgens als een trotse aap met zeven lullen een prijs voor beste politicus op te komen halen bij diezelfde omroepquote:Op maandag 18 december 2017 23:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ken mensen die er in trappen.
Dit.quote:Op maandag 18 december 2017 23:55 schreef richolio het volgende:
Met droge ogen beweren dat het goed gaat in Engeland
Man man man
wat een sukkel ben jij ::)quote:Op maandag 18 december 2017 23:55 schreef richolio het volgende:
De rechtse NPO geeft weer aandacht aan zo’n facist
De binnenkant van onze ogen.quote:
quote:Op maandag 18 december 2017 23:55 schreef richolio het volgende:
Het is gewoon een ontzettend beroerde debater... als een konijn in de koplampen soms als iemand zijn mening onderuit haalt met feitenquote:Op maandag 18 december 2017 23:55 schreef Onnoman het volgende:
ik mis bij Thierry echt een goede afsluitende en weldoordachte uitspraak..
ik merk dat hij soms nog moeite heeft om echt duidelijke taal uit te slaan
Ik mis wel meer bij Thierry.quote:Op maandag 18 december 2017 23:55 schreef Onnoman het volgende:
ik mis bij Thierry echt een goede afsluitende en weldoordachte uitspraak..
ik merk dat hij soms nog moeite heeft om echt duidelijke taal uit te slaan
We hebben er zin inquote:Op maandag 18 december 2017 23:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Donderdag is het weer zover Remlof en Richolio op tv
Ga lekker in POL trollenquote:Op maandag 18 december 2017 23:55 schreef richolio het volgende:
zijn piel ?quote:
Die man is gewoon een ademend fake-news item...quote:Op maandag 18 december 2017 23:57 schreef svann het volgende:
Er is een 'boom' gaande in Engeland, dankzij de brexit?
Een en al crisis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |