En sloopt zichzelf.quote:Op maandag 18 december 2017 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met demonstratietoernooitjes, persoonlijke sponsors, invitatietoernooien die niet mee tellen voor OoM verdient MvG toch met gemak minimaal miljoen per jaar
Berriequote:Op maandag 18 december 2017 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
Barry Hearn, voorzitter van de PDC, zegt dat de walk on-girls niet snel uit het darts gaan verdwijnen.
,,Niet zolang ik de baas ben. Noem mij old-fashioned, maar ik vind de walk on-girls geweldig en voor entertainment zorgen. Ze horen naar mijn mening bij darts”, aldus Hearn.
Michael van Gerwen gaf eerder in een interview met deze krant aan dat er binnen de bond plannen zijn om de vrouwen die bij de opkomst meelopen met de darters op termijn te schrappen. Dat er binnen de PDC verschillend over de walk on-girls wordt gedacht, spreekt Hearn ook niet tegen. ,,Maar ik persoonlijk zie er geen kwaad in. Ik vind het op geen enkele manier seksistisch. De vrouwen doen gewoon hun werk en zorgen voor plezier. Zo kijk ik er naar, dus ze blijven.''
Op 69-jarige leeftijd denkt Hearn voorlopig niet aan stoppen als voorzitter van de PDC. ,,Ik word ouder, maar oud voel ik mij nog niet. Ik zit vol energie en passie en heb nog een hoop ambitieuze plannen.”
https://www.ad.nl/dossier(...)e-baas-ben~a928ac5d/
Hearn
Ik snap wel dat jij voor Ronny juicht. Maar Marcel is gewoon zwakzinnig.quote:
Waarom denk je dat alle grote darters nu last heeft of dit jaar last gehad hebben van allerlei kwaaltjes?quote:Op maandag 18 december 2017 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En kan daarna mooi 60 jaar uitrusten
Omdat de meesten wel van alles doen maar tegelijkertijd niet het lichaam daarvoor hebbenquote:Op maandag 18 december 2017 21:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarom denk je dat alle grote darters nu last heeft of dit jaar last gehad hebben van allerlei kwaaltjes?
Dit is niveau Marcel hoor, zulke conclusies trekken op basis van 3 legs.quote:Op maandag 18 december 2017 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker op zijn dubbels niet des Mensurs. Moet stukken beter tegen Thornton.
Tegen Painter kom je er wel mee wegquote:Op maandag 18 december 2017 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker op zijn dubbels niet des Mensurs. Moet stukken beter tegen Thornton.
Ik ben extra kritisch op mijn bandwagons.quote:Op maandag 18 december 2017 21:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is niveau Marcel hoor, zulke conclusies trekken op basis van 3 legs.
Je praat als Maijerquote:Op maandag 18 december 2017 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeker op zijn dubbels niet des Mensurs.
Dat heeft natuurlijk niks te maken met het idiote schema en enorm hoeveelheid nevenactiviteiten?quote:Op maandag 18 december 2017 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat de meesten wel van alles doen maar tegelijkertijd niet het lichaam daarvoor hebben
Picsquote:Op maandag 18 december 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
Djkoelkast heeft weer een retweetje van Sjak te pakken hoor
Ik krijg wel eens replies van Wayne Mardle.quote:Op maandag 18 december 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
Wie is dj koelkast?quote:Op maandag 18 december 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
VI kijk ik na de finish van de Dakar wel weer een keer.quote:
Toffe vent is dat welquote:Op maandag 18 december 2017 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens replies van Wayne Mardle.
Ja anders lees je even wat ik postquote:Op maandag 18 december 2017 21:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk niks te maken met het idiote schema en enorm hoeveelheid nevenactiviteiten?
Leuke tweet van hemquote:Op maandag 18 december 2017 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
https://twitter.com/JJNieuwlaat/status/942844659365285889
Beste zou zijn al begint Gurney helemaal niet....quote:Op maandag 18 december 2017 21:18 schreef hafcfan het volgende:
Gurney moet eigenlijk precies na VI beginnen, dus beter pakt Painter ff een set
Crewbash dit.quote:
Slechts een kwestie van tijd voor jij daar staat te analyseren dusquote:Op maandag 18 december 2017 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook een keer een retweet van Chris Mason.
Dan missen we SWEET CAROLINEEEEEEquote:Op maandag 18 december 2017 21:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Beste zou zijn al begint Gurney helemaal niet....
Dan ziet het er niet zo spannend uit met 93 en 89 gemiddeld etc.quote:Op maandag 18 december 2017 21:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik volg gespannen livedartsdata in de trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |