Ik moet nog stofzuigen de vaatwasser aanzetten en douchenquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:16 schreef Cue_ het volgende:
Eigenlijk moet ik gaan opstaan van de bank, maar geen zin
naar de koelkast?quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:16 schreef Cue_ het volgende:
Eigenlijk moet ik gaan opstaan van de bank, maar geen zin
Stofzuigen hebben we een schoonmaker voor, vaatwasser aanzetten is knopje zometeen en douchen gelukkig al gedaanquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik moet nog stofzuigen de vaatwasser aanzetten en douchen
ok.quote:
we?quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stofzuigen hebben we een schoonmaker voor, vaatwasser aanzetten is knopje zometeen en douchen gelukkig al gedaan
Moet wel de vaatwasser uitpakken maar dat die ik morgenvroeg wel
was toch met y?quote:
In Hengelo heb je hooguit de Ikrea.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leek mij ook ja, jij begon over een rokershol in Hengelo en dan Krea..
Ik snap 'm niet meer
Wat lul je dan vaagquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In Hengelo heb je hooguit de Ikrea.
Ideaalquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wauw, ik wil ook een schoonmaakster.
oow, dat ding. Die probeer ik eigenlijk ook te ontlopen maar dat wil niet altijd.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, naar bed. Al teveel naar de koelkast gelopen
Ik probeer 'm zeker niet te ontlopen, wil er graag in, maar niet om te lopen..quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oow, dat ding. Die probeer ik eigenlijk ook te ontlopen maar dat wil niet altijd.
quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In Hengelo heb je hooguit de Ikrea.
quyroz? Of zit ik er nou finaal naastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |