Wat mooi. Wie had dat ooit kunnen denken met zo'n slechte start.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:26 schreef LPFAN het volgende:
Ben weer voor 3 maand goedgekeurdwaardes zijn zo stabiel als wat! Kreatine was zelfs iets lager.
Het nieuwe Diamant is dat toch? Wel balen dat daardoor dialyse langer duurt!quote:Op maandag 22 januari 2018 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mooi. Wie had dat ooit kunnen denken met zo'n slechte start.
En dat nieuwe systeem genaamd Epic is flink wennen voor de gebruikers. Dialyse duurt daardoor ook langer.
Diamant is een onderdeel van Epic en dat laten ze zoveel mogelijk links liggen omdat het zo raar doet.quote:Op maandag 22 januari 2018 18:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het nieuwe Diamant is dat toch? Wel balen dat daardoor dialyse langer duurt!
Ja snap ik idd. Als je al bekijkt hoe vaak Diamant moeilijk doetquote:Op maandag 22 januari 2018 18:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Diamant is een onderdeel van Epic en dat laten ze zoveel mogelijk links liggen omdat het zo raar doet.
Ja, ik bedoel dat ze Diamant zoveel mogelijk links laten liggen. Epic is het overkoepelende programma.quote:Op maandag 22 januari 2018 18:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja snap ik idd. Als je al bekijkt hoe vaak Diamant moeilijk doet
Ahh okequote:Op maandag 22 januari 2018 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dat ze Diamant zoveel mogelijk links laten liggen. Epic is het overkoepelende programma.
Lijkt mij dat je daar heel lang last van blijft houden ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:33 schreef gkwek het volgende:
Ik heb een vraag, in november 2017 ben ik bestraald wegens kanker aan jawel, mijn vinger, is het normaal dat je je daarna nog maanden slap en futloos voelt?
Ik weet dat je lichaam de verbrande rommel moet opruimen maar heb je daar na maanden nog last van? Of moet ik het meer zoeken in de psycho-sociale hoek, dat het toch een aanslag is op je gemoedsrust en dat je daarvan moet bijkomen?
Denk een combinatie van, en dat is helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:33 schreef gkwek het volgende:
Ik heb een vraag, in november 2017 ben ik bestraald wegens kanker aan jawel, mijn vinger, is het normaal dat je je daarna nog maanden slap en futloos voelt?
Ik weet dat je lichaam de verbrande rommel moet opruimen maar heb je daar na maanden nog last van? Of moet ik het meer zoeken in de psycho-sociale hoek, dat het toch een aanslag is op je gemoedsrust en dat je daarvan moet bijkomen?
Dat kan heel goed. Als je er begeleiding bij wilt kun je via je huisarts verwezen worden naar bijvoorbeeld een revalidatietraject zoals Herstel en Balansquote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:33 schreef gkwek het volgende:
Ik vraag al om een vlindernaaldjequote:Op donderdag 25 januari 2018 16:33 schreef gkwek het volgende:
Dank voor jullie reacties, ja het gaat nu redelijk,
bizarre is dat ik huidkanker oploop van medicijnen die mijn nier binnenhouden, mwah, kiezen of delen he?
ik ken, dat, een boel bloed laten afnemen, dan zie je die prikmadam overwegen of ze een vlindernaald, met zo'n slangetje zal nemen.
sterkte!
Terug naar de pijnpoli? CBD-olie?quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hoi!
Hier gaat het slecht helaas, lijf is vervelend, veel pijn, zware medicatie werkt niet echt meer. Alternatieven zijn er niet echt..
Ondertussen nog een beetje ruzie maken met het UWV, gaat echt goed![]()
Ja die kans heb ik natuurlijk ook van de medicijnen. Hopelijk krijg ik het niet.quote:Op donderdag 25 januari 2018 16:33 schreef gkwek het volgende:
Dank voor jullie reacties, ja het gaat nu redelijk,
bizarre is dat ik huidkanker oploop van medicijnen die mijn nier binnenhouden, mwah, kiezen of delen he?
ik ken, dat, een boel bloed laten afnemen, dan zie je die prikmadam overwegen of ze een vlindernaald, met zo'n slangetje zal nemen.
sterkte!
Je denkt helaas te makkelijk.quote:Op donderdag 25 januari 2018 22:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vraag al om een vlindernaaldjevind het prikken zelf ook niet erg maar die 5 buisjes vielen een beetje tegen
.
Is andere medicijnen geen optie of denk ik nu heel erg makkelijk?
Haha, ik moest hardop lachen, dank je welquote:Op donderdag 25 januari 2018 22:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Terug naar de pijnpoli? CBD-olie?
En klopt, heb het UWV even naar jou doorgestuurd.
Nee, flauw, wat moeten ze nu wéér dan? Headstrong
Sorry, wist ik helemaal niet.. Echt kiezen tussen twee kwade dus, ellendequote:Op donderdag 25 januari 2018 23:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Je denkt helaas te makkelijk.Zijn de medicijnen tegen afstoting. Daar zijn wel verschillende medicijnen in alleen hebben ze allemaal het zelfde risico. Ik heb die kans ook om huidkanker te ontwikkelen. Kans is behoorlijk groot. Komt oa doordat je immuunsysteem compleet op de schop ligt.
Ik mag bijvoorbeeld dan in de zomer ook niet de zon in tussen 12 en 4. Als ik wel de zon in moet, moet ik iig een hoed op en helemaal bedekt zijn. Om de kans zo veel mogelijk te verkleinen dat er huidkanker ontstaat.
Gewoon blowen? Niet dat ik je aan de drugs wilt helpen maar hoor qua pijn alleen maar positieve verhalen..quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, ik moest hardop lachen, dank je wel![]()
.
CBD heb ik geprobeerd, zo smerig. Pijnpoli durft niets te doen ivm zenuwen en scheve rug...
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen! Ik weet het ook alleen maar omdat ik die troep slikquote:Op donderdag 25 januari 2018 23:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Sorry, wist ik helemaal niet.. Echt kiezen tussen twee kwade dus, ellende![]()
Wat rot!quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hoi!
Hier gaat het slecht helaas, lijf is vervelend, veel pijn, zware medicatie werkt niet echt meer. Alternatieven zijn er niet echt..
Dank je, nou ja, qua medicatie zit ik eigenlijk al aan de drugsquote:Op donderdag 25 januari 2018 23:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gewoon blowen? Niet dat ik je aan de drugs wilt helpen maar hoor qua pijn alleen maar positieve verhalen..
Knuffie.quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hoi!
Allemaal drugsverslaafden hier!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 03:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dank je, nou ja, qua medicatie zit ik eigenlijk al aan de drugs, dus erger kan het niet worden
.
Mijn nieuwe nier doet het al heel lang, is supergoed nieuws natuurlijk, maar gaandeweg de jaren is huidkanker dan haast onvermijdelijk, het ene medicijn geeft een hoger risico dan het andere en ik doe het het beste op de rottigste soort. (immuran)quote:Op donderdag 25 januari 2018 23:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen! Ik weet het ook alleen maar omdat ik die troep slikEn ja dat is wel zo idd.. maar goed, dat de kans er is betekend natuurlijk niet dat het gebeurd
Ah das wel balen ja! Logisch dat je af en toe afkeer krijgt. Heb je vaak plekjes dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:15 schreef gkwek het volgende:
[..]
Mijn nieuwe nier doet het al heel lang, is supergoed nieuws natuurlijk, maar gaandeweg de jaren is huidkanker dan haast onvermijdelijk, het ene medicijn geeft een hoger risico dan het andere en ik doe het het beste op de rottigste soort. (immuran)
Bij ieder verdacht plekje rap naar het ziekenhuis dus, alleen slaat soms de afkeer toe, dat ik niet alweer een biopt wil terwijl de vorige plek nog niet helemaal dicht is.
Bij de controle vorige week was hij 243. 3 maanden geleden was hij 250 dus mooi stabiel!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:21 schreef gkwek het volgende:
Ik heb hier nog niet vaak gereageerd, maar heb je wedervaren gevolgd en ben erg onder de indruk van je verhaal!
mijn nefroloog beweerde altijd ten stelligste dat nieren enkel achteruit gaan, dus jij bent een levend voorbeeld van het tegendeel.
hoe hoog is je kreat nu?
Ja zeker! Erg blij mee. Wat is die van jou?quote:
Ik geloof dat bij normale gezonde mensen ( no offence natuurlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Hoe hoger hoe beter, of hoe lager hoe beter?
Hoe lager hoe beter. Hij was bij mij bijvoorbeeld toen ik nog dialyseerde standaard rond de 1200.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 11:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Hoe hoger hoe beter, of hoe lager hoe beter?
Kolere.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 12:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hoe lager hoe beter. Hij was bij mij bijvoorbeeld toen ik nog dialyseerde standaard rond de 1200.
Haha jaquote:
wowquote:Op vrijdag 26 januari 2018 12:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hoe lager hoe beter. Hij was bij mij bijvoorbeeld toen ik nog dialyseerde standaard rond de 1200.
Goed en slecht.quote:
Spannend! Waar?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 13:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Goed en slecht.
Heb straks een sollicitatie omdat het kan.
Tja, als je medicijnen slikt tegen de afstoting van je nieuwe nier, dan loop je een verhoogde kans op huidkanker. Ik hoop dat je je spoedig weer helemaal goed voelt.quote:Dank voor jullie reacties, ja het gaat nu redelijk,
dank, ik moet scherper zijn op huidtumoren, meestal waren ze nog klein en dus goed te verwijderen door dermatoloog, alleen nu had ik de plek niet als kanker herkend en dus te laat aan de bel getrokken,quote:Op vrijdag 26 januari 2018 15:59 schreef Disana het volgende:
Op donderdag 25 januari 2018 16:33 schreef gkwek het volgende:
[..]
Tja, als je medicijnen slikt tegen de afstoting van je nieuwe nier, dan loop je een verhoogde kans op huidkanker. Ik hoop dat je je spoedig weer helemaal goed voelt.
Gaat lekker bij jou. Niet dusquote:Op maandag 29 januari 2018 21:11 schreef houdjemond het volgende:
Nou, hepatitis was nog niet binnen maar verder doe ik het compleet niet volgens het boekje zoals jullie van mij zijn gewend
Voor die leverwaarden prikken ze 4 dingen (ALAT, ASAT GGT en AF) je zou denken die stijgen of dalen evenredig .. bij mij zijn er 2 sterk gedaald en 2 weer gestegen![]()
![]()
.
Ze weten dus niet meer wat ze ermee moeten en ga weer in de bespreking van het VU mee.
Never a dull moment.
Slaat echt weer helemaal nergens op nee.quote:
stoppen met drinken johquote:Op maandag 29 januari 2018 21:11 schreef houdjemond het volgende:
Nou, hepatitis was nog niet binnen maar verder doe ik het compleet niet volgens het boekje zoals jullie van mij zijn gewend
Voor die leverwaarden prikken ze 4 dingen (ALAT, ASAT GGT en AF) je zou denken die stijgen of dalen evenredig .. bij mij zijn er 2 sterk gedaald en 2 weer gestegen![]()
![]()
.
Ze weten dus niet meer wat ze ermee moeten en ga weer in de bespreking van het VU mee.
Never a dull moment.
Ja, doe het allemaal expres en tweak zelf die lab-uitslagen zodat ze wat te doen hebbenquote:Op maandag 29 januari 2018 21:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
je zit gewoon je dokters te zieken jij (haha, zieken, haha)
Ik zou gewoon een nieuwe halen. Die dingen worden vergoed uit basisverzekering toch?quote:Op woensdag 7 februari 2018 09:16 schreef gkwek het volgende:
ik heb een vraag, misschien dat er hiermensen zijn die het weten, ik gebruik 'pufjes" tegen luchtweg-aandoening, van het merk foster, tijdje niet gebruikt.
Nu wil ik ermee herbeginnen, maar zie ik het volgende op de verpakkking staan:
"niet gebruiken na vijf maanden na de uitleveringsdatum die door de apotheker op de inhalator is geschreven". Datum is sept 2017
Terwijl het doosje een uiterste datum vermeldt die nog bijna een jaar duurt.
Wat nu, nieuwe halen of gewoon doorppuffen?
Ik zou het er persoonlijk niet op gokken, maar denk dat die 5 maanden meer te maken heeft met de manier van bewaren (koel en donker)?quote:Op woensdag 7 februari 2018 09:16 schreef gkwek het volgende:
ik heb een vraag, misschien dat er hiermensen zijn die het weten, ik gebruik 'pufjes" tegen luchtweg-aandoening, van het merk foster, tijdje niet gebruikt.
"niet gebruiken na vijf maanden na de uitleveringsdatum die door de apotheker op de inhalator is geschreven". Datum is sept 2017
quote:Op donderdag 8 februari 2018 10:51 schreef gkwek het volgende:
Ben er uit, spul komt uit buitenland en heeft een opgeplakte vertaalsticker, wat men bedoelde was dat de apotheek het niet mag meegeven als uiterste houdbaarheidsdatum binnen vijf maanden ligt.
Lees je 1 keer van je leven een verpakking...
Geen idee hoe het zit met pufjes, maar met vaste tabletten hebben ze een tijd terug onderzoek gedaan, zijn nog járen na tht te gebruiken.quote:Op woensdag 7 februari 2018 09:16 schreef gkwek het volgende:
Ik zou willen dat ik met gemak pijnstillers uit het buitenland kon halen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 10:51 schreef gkwek het volgende:
Ben er uit, spul komt uit buitenland en heeft een opgeplakte vertaalsticker, wat men bedoelde was dat de apotheek het niet mag meegeven als uiterste houdbaarheidsdatum binnen vijf maanden ligt.
Lees je 1 keer van je leven een verpakking...
Volgens mij heeft de apotheek het uit het buitenland gehaaldquote:Op vrijdag 9 februari 2018 09:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik met gemak pijnstillers uit het buitenland kon halen.
Zijn daar veel goedkoper, zonder recept te krijgen.
Wel met een geldige tht uiteraard
Las ik, en klopt. Vast "goedkoper" en wel het Nederlandse tarief doorberekendquote:Op vrijdag 9 februari 2018 10:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de apotheek het uit het buitenland gehaald
Dat risico wil ik niet lopen, iets met gereguleerde stoffenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 10:27 schreef gkwek het volgende:
@weethetevennietmeer, kun je niet postorderen?
gelukkig heb ik niet teveel medicatie nodig voor de Hashimoto. kost trouwens maar een goeie ¤0,70.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 10:56 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb ook regelmatig medicijnen uit het buitenland ja, met een nederlands stickertje er op ;p komt meestal uit Rusland of Polen aan de taal te zien
Dat jaar van mijn operatie zat ik aan de 41kquote:Op zondag 11 februari 2018 22:46 schreef LPFAN het volgende:
Ik kijk net voor de grap even in mijn dossier van Anderzorg. in 2016 hebben ze bijna 100.000 euro betaald aan zorgkosten voor mijen vorig jaar 50.000 euro. Wat zullen hun blij zijn dit jaar
Hahahquote:Op maandag 12 februari 2018 13:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat jaar van mijn operatie zat ik aan de 41k
Ik durf te wedden dat ze écht denken van oh sjips jongens, de rekeningen van LP, Gkwek en HJM zijn er weerquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:09 schreef gkwek het volgende:
Ik zit, zeker het jaar van transplantatie nier, ook aan zulke idiote bedragen, laatst nog meer dan 1000 euro bij apotheek.
Wat me dan iedere keer verbaast is aan het eind van het jaar dat je zo hartelijk ontvangen wordt bij je verzekering en in de aanloop naar januari zulke gezellige post van ze krijgt, zouden ze niet liever van je afwillen?
Hahah ja iddquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze écht denken van oh sjips jongens, de rekeningen van LP, Gkwek en HJM zijn er weer.
quote:Op zondag 11 februari 2018 22:46 schreef LPFAN het volgende:
Ik kijk net voor de grap even in mijn dossier van Anderzorg. in 2016 hebben ze bijna 100.000 euro betaald aan zorgkosten voor mijen vorig jaar 50.000 euro. Wat zullen hun blij zijn dit jaar
Ben zo blij dat de gemeente het betaaldquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah ja iddDit is ook voor het eerst in 4 jaar dat ik mijn eigen risico nog heb in februari
Normaal is die al helemaal op in januari.
Haha ja idd! Ik kom daar helaas niet voor in aanmerkingquote:Op woensdag 14 februari 2018 00:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ben zo blij dat de gemeente het betaald![]()
Wat was jouw topscore FANN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |