Dat was een goedmakertje om het bedrijfsleven hier te houden toch?quote:Op maandag 18 december 2017 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, nu ben je 130 per maand kwijt aan een zorgverzekering waarbij je eerst nog een eigen risico af moet tikken.
Tjah, het is toch echt Twitter. Vanochtend kreeg een VVD'er al bezoek van Twitter vanwege de spotprenten:quote:Op maandag 18 december 2017 14:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goed erdogan heeft een verzoek gedaan bij twitter en die eisen het.
Mooi wel hoe onzeker die vent is, zelfs Trump is niet zo
Ook maar even gedeeld, lekker rebels.quote:Op maandag 18 december 2017 14:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, het is toch echt Twitter. Vanochtend kreeg een VVD'er al bezoek van Twitter vanwege de spotprenten:
https://twitter.com/petervandijken
Omdat de nieuwe huisregels van Twitter zijn ingegaan. Istanbul heeft de afgelopen jaren al vaker opgetreden tegen spotprenten van Erdogan, maar dat bleef tot nu toe zonder consequenties voor niet Turken. Volgens de huidige regels gaat Twitter wel actief aan de slag met klachten over kwetsende berichten:
Zie ook het volgende Geenstijl topic:
https://www.geenstijl.nl/(...)tief-deaud/#comments
quote:Op maandag 18 december 2017 14:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, het is toch echt Twitter. Vanochtend kreeg een VVD'er al bezoek van Twitter vanwege de spotprenten:
https://twitter.com/petervandijken
Omdat de nieuwe huisregels van Twitter zijn ingegaan. Istanbul heeft de afgelopen jaren al vaker opgetreden tegen spotprenten van Erdogan, maar dat bleef tot nu toe zonder consequenties voor niet Turken. Volgens de huidige regels gaat Twitter wel actief aan de slag met klachten over kwetsende berichten:
Zie ook het volgende Geenstijl topic:
https://www.geenstijl.nl/(...)tief-deaud/#comments
Door de buitensporige vergaring van geld en middelen door een kleine elite. Het bestrijden van ongelijkheid is in mijn ogen dan ook minder belangrijk dan het realiseren van een hoog basisniveau.quote:Op maandag 18 december 2017 14:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En toch neemt de ongelijkheid toe.
Basisniveau in Nederland is toch ook gewoon vrij prima, het moet ook niet te hoog worden.quote:Op maandag 18 december 2017 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Door de buitensporige vergaring van geld en middelen door een kleine elite. Het bestrijden van ongelijkheid is in mijn ogen dan ook minder belangrijk dan het realiseren van een hoog basisniveau.
Hoe het was of wat de toekomst nog brengen mag?quote:Op maandag 18 december 2017 14:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Basisniveau in Nederland is toch ook gewoon vrij prima, het moet ook niet te hoog worden.
Ja.quote:Op maandag 18 december 2017 14:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe het was of wat de toekomst nog brengen mag?
Als ik niks meer ontvang voor mijn afgedragen inleg, wat rest er dan nog?
Niet buitensporig, maar inderdaad, de mogelijkheden om veel te verdienen nemen hard toe.quote:Op maandag 18 december 2017 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Door de buitensporige vergaring van geld en middelen door een kleine elite. Het bestrijden van ongelijkheid is in mijn ogen dan ook minder belangrijk dan het realiseren van een hoog basisniveau.
Waarom niet? Er is geen niveau waarop welvaart negatief wordt. Hoe meer hoe beter.quote:Op maandag 18 december 2017 14:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Basisniveau in Nederland is toch ook gewoon vrij prima, het moet ook niet te hoog worden.
Er is wel een niveau waarop het niet langer lonend is om te werken en/of de participatiegraad zal afnemen als gevolg van entitlement en privileges. Zie bijvoorbeeld de Dutch Disease. Een basisinkomen is niet per se welvaartsverhogend.quote:Op maandag 18 december 2017 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom niet? Er is geen niveau waarop welvaart negatief wordt. Hoe meer hoe beter.
Ehh, wel eens van milieuvervuiling gehoord toevallig? Overbevolking, misschien ook?quote:Op maandag 18 december 2017 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom niet? Er is geen niveau waarop welvaart negatief wordt. Hoe meer hoe beter.
Dat is wat men zoekt die meningen dan kan er nog iets vanaf in de toekomst.quote:Op maandag 18 december 2017 14:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet buitensporig, maar inderdaad, de mogelijkheden om veel te verdienen nemen hard toe.
Eens voor wat betreft je laatste zin.
Krijg je dan niet iets teveel van dit:quote:Op maandag 18 december 2017 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben het verder met je eens dat het basisniveau in Nederland goed is hoor. Daarom vind ik toegenomen ongelijkheid op zich niet zo problematisch (impopulaire mening op Links).
Dit bedoel ik, kwam alleen even niet helemaal op de juiste woorden.quote:Op maandag 18 december 2017 14:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is wel een niveau waarop het niet langer lonend is om te werken en/of de participatiegraad zal afnemen als gevolg van entitlement en privileges. Zie bijvoorbeeld de Dutch Disease. Een basisinkomen is niet per se welvaartsverhogend.
En als ik een werkaanval krijg ga ik stil in een hoekje zitten en wacht tot het weggetrokken is?quote:Op maandag 18 december 2017 14:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Krijg je dan niet iets teveel van dit:
[ afbeelding ]
Hoe meer, hoe beter.quote:Op maandag 18 december 2017 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben het verder met je eens dat het basisniveau in Nederland goed is hoor. Daarom vind ik toegenomen ongelijkheid op zich niet zo problematisch (impopulaire mening op Links).
Mijn leven.quote:Op maandag 18 december 2017 14:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Krijg je dan niet iets teveel van dit:
[ afbeelding ]
Gooi je niet te ver overboord kerel je wil wel maar kan gewoon niet.quote:
Klinkt goed, wanneer ga jij minder leveren?quote:Op maandag 18 december 2017 14:39 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat is wat men zoekt die meningen dan kan er nog iets vanaf in de toekomst.
Minder leveren meer betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |