Inderdaad, die darters krijgen de rest van het jaar al genoeg te vreten dus gewoon doorsmijten.quote:Op maandag 18 december 2017 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Erg jammer dat er niet gewoon wordt gespeerd met kerst
Even elkaar op de hoogte houden qua #viesdik eten en de boze familieledenquote:Op maandag 18 december 2017 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat heb je over kerst te melden ouwe reus
Ik heb geen boze familieleden, saaie bedoeningquote:Op maandag 18 december 2017 19:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Even elkaar op de hoogte houden qua #viesdik eten en de boze familieleden
Altijd die geforceerde gezelligheidquote:Op maandag 18 december 2017 19:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geen boze familieleden, saaie bedoening
Laat een bommetje droppen vlak voor het eten begintquote:Op maandag 18 december 2017 19:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geen boze familieleden, saaie bedoening
Ik ga gewoon met mijn kleine neefjes en nichtjes chillen, veel leukerquote:Op maandag 18 december 2017 19:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Altijd die geforceerde gezelligheid
Gelukkig doen wij dat niet meer met de familie.quote:Op maandag 18 december 2017 19:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Altijd die geforceerde gezelligheid
Leer ze darten, zodat ze opgroeien met de dartpijl.quote:Op maandag 18 december 2017 19:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga gewoon met mijn kleine neefjes en nichtjes chillen, veel leuker
Met of zonder kartel?quote:Op maandag 18 december 2017 19:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit land is ten dode opgeschreven
Ja, effe wachten tot ze om kunnen gaan met scherpe dingenquote:Op maandag 18 december 2017 19:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Leer ze darten, zodat ze opgroeien met de dartpijl.
Als ik gestemd zou hebben op welk woord afgeschaft had moeten worden zou dat partijkartel zijnquote:
Dimi kon en mocht het al toen hij 2 wasquote:Op maandag 18 december 2017 19:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, effe wachten tot ze om kunnen gaan met scherpe dingen
Heb ik niet helaasquote:Op maandag 18 december 2017 19:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga gewoon met mijn kleine neefjes en nichtjes chillen, veel leuker
Bazigquote:Op maandag 18 december 2017 19:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dimi kon en mocht het al toen hij 2 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |