SPOILER: belOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2017 23:28:26 ]
het is altijd eten schijten of drank bij die hemaworst.quote:Op zondag 17 december 2017 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoop dat ik vandaag of overmorgen een mooie bolus maak na drie quarter pounders
kloptquote:Op zondag 17 december 2017 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
het is altijd eten schijten of drank bij die hemaworst.
quote:
Is hij als een voorbeeld voor je ?quote:
Ben jij nu al jaloers dat ik hoger dan jij kom in de samenleving?quote:Op zondag 17 december 2017 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is hij als een voorbeeld voor je ?
zuiperdquote:Op zondag 17 december 2017 23:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
net uit een bank coma ontwaakt![]()
gelukkig iets minder een kater![]()
voor jou hele nacht wakker na slapen?quote:Op maandag 18 december 2017 00:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ja.
wel logisch morgen de zwaarste dag van de week voor de meeste mensen![]()
Ja, maar ga ondertussen beetje actief opruimen nu ik toch weer energie hebquote:Op maandag 18 december 2017 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor jou hele nacht wakker na slapen?
perfect moment voorquote:
wat had je gezopen?quote:Op maandag 18 december 2017 01:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, maar ga ondertussen beetje actief opruimen nu ik toch weer energie hebmuziekje luisteren
quote:Op maandag 18 december 2017 01:54 schreef Edwin_Posse het volgende:
dalijk word het nog orgineel als je een usa mens importeerd, dan zou het einde echt zoek zijn
dan drink je T.quote:
verse muntthee is goed te doen jaquote:Op maandag 18 december 2017 03:44 schreef devzero het volgende:
[..]
pepermuntthee + honing + citroensap
Het groeit als onkruid, maar als je het nodig hebt dan is het erquote:Op maandag 18 december 2017 03:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
verse muntthee is goed te doen ja
nah, tis nu wel deaud.. Seizoensshit..quote:Op maandag 18 december 2017 03:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Het groeit als onkruid, maar als je het nodig hebt dan is het er
echt? Heb je het binnen staan of zo?quote:Op maandag 18 december 2017 03:48 schreef devzero het volgende:
Hier overwinterd het meestal. Maar de vriezer werkt ook goed.
Nee, het weer is hier niet zo koud als in nederland (ik woon wat zuidelijker)quote:Op maandag 18 december 2017 03:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
echt? Heb je het binnen staan of zo?
ah ok.. Dat zal idd wel wat uitmaken. Paella-land of wa?quote:Op maandag 18 december 2017 03:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, het weer is hier niet zo koud als in nederland (ik woon wat zuidelijker)
jeb bush provinciequote:Op maandag 18 december 2017 03:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ah ok.. Dat zal idd wel wat uitmaken. Paella-land of wa?
snoepie.quote:Op maandag 18 december 2017 03:54 schreef devzero het volgende:
[..]
ik kan je thee met honing aanradenVan bier wordt hoest meestal erger
er stond geenquote:
ein mensch moet toch drinken..quote:
Kloptquote:Op maandag 18 december 2017 04:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ein mensch moet toch drinken..
Gaat dat wel samen met jouw ritalin?quote:Op maandag 18 december 2017 04:01 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik wil de drugs die possetje gebruikt
wow hoe weet jij datquote:Op maandag 18 december 2017 04:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaat dat wel samen met jouw ritalin?
Dan zou ik vooral niet dezelfde lijm als possetje gaan snuivenquote:Op maandag 18 december 2017 04:13 schreef defokkingfoker het volgende:
Ja tering hey morgen gwn om 8.30 op kantoor zijn maar kan amper slapen door die kut hoest en opkomende oorpijn
Das niks wat niet op te lossen is met een goed formaat rubber hamer.quote:Op maandag 18 december 2017 04:13 schreef defokkingfoker het volgende:
Ja tering hey morgen gwn om 8.30 op kantoor zijn maar kan amper slapen door die kut hoest en opkomende oorpijn
Maar dan is de kans groot dat je door je alarm heen "slaapt"quote:Op maandag 18 december 2017 04:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Das niks wat niet op te lossen is met een goed formaat rubber hamer.
so?quote:Op maandag 18 december 2017 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dan is de kans groot dat je door je alarm heen "slaapt"
Als het probleem is dat hij niet kan slapen, dan is de hamer de beste oplossing. Als hij op tijd op zijn werk wil zijn, dan kan hij beter koffie blijven drinken.quote:
Wellusquote:Op maandag 18 december 2017 05:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zelfs robjegeus post hier niet meer.
valt wel meequote:Op maandag 18 december 2017 05:10 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Maar inderdaad niet super actief meer. Dit topic is helaas een beetje verkracht
Als iemand continu dit : sjsjsbquote:
Het gaat juist beter de laatste tijdquote:Op maandag 18 december 2017 05:14 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Als iemand continu dit : sjsjsb
post of 800 x alleen maar kan vragen of er geschaakt gaat worden etc.. zonder dat er ook een normaal gesprek kan gevoerd kan worden...dan haak ik op een gegeven moment af
Klopt helemaalquote:Op maandag 18 december 2017 05:17 schreef -sabine- het volgende:
Voor mijn gevoel was dat maar een paar dagen zo. Ik vind dat ook minder en snapt dat het je irriteert.
Mijn ervaring is dat je dat al met twee personen kunt keren.
JAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 18 december 2017 05:18 schreef RobjeGeus het volgende:
Nouja dan moet ik maar weer eens een poging wagen
quote:Op maandag 18 december 2017 05:18 schreef RobjeGeus het volgende:
Nouja dan moet ik maar weer eens een poging wagen
slp lkkrquote:Op maandag 18 december 2017 05:26 schreef -sabine- het volgende:
Ik probeer nog een uurtje te slapen. Tot later heren
Trustenquote:Op maandag 18 december 2017 05:26 schreef -sabine- het volgende:
Ik probeer nog een uurtje te slapen. Tot later heren
Nou mijn bonen apparaat is naar de klote dus nu moet ik wachten tot de winkels open gaan en ik een nieuwe kan kopenquote:
godverdomme!!!quote:Op maandag 18 december 2017 05:34 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nou mijn bonen apparaat is naar de klote dus nu moet ik wachten tot de winkels open gaan en ik een nieuwe kan kopen
Ja inderdaad man man man hier word ik dus niet vrolijk van... ik denk dat zo maar eens even naar het tankstation rijquote:
ik zeg doen!quote:Op maandag 18 december 2017 05:36 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja inderdaad man man man hier word ik dus niet vrolijk van... ik denk dat zo maar eens even naar het tankstation rij
ja ik heb niksquote:Op maandag 18 december 2017 05:40 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Je had ook wat aan kunnen bieden man man man
kom maar een senseo halen danquote:Op maandag 18 december 2017 05:42 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Gewoon beetje koffie was ook goed geweest....
Lekkerquote:Op maandag 18 december 2017 07:11 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Jaastraks maar eens een nieuwe halen...daar gaat mn eindejaarsuitkering
hier nietquote:Op maandag 18 december 2017 07:23 schreef RobjeGeus het volgende:
Heeft het daar ook gesneeuwd? Hier is het allemaal wat wit..
Vrijdag de beste dag...quote:Op maandag 18 december 2017 07:43 schreef Haeks het volgende:
Voor mij zijn alle werkdagen hetzelfde.
lekkerquote:Op maandag 18 december 2017 07:45 schreef Haeks het volgende:
[..]
Dan is er markt in Leeuwarden. Veel verse vis inkopen
is dat zo verkeerd dan?quote:Op maandag 18 december 2017 07:53 schreef Haeks het volgende:
[..]
Zeker gezond. Liever dan roodvlees.
[..]
Hey, hallo!
Hoe was vakantie?
en kip dan?quote:Op maandag 18 december 2017 07:56 schreef Haeks het volgende:
[..]
Niet pers se. Maar vis kan je nooit teveel eten, terwijl rood vlees wel.
Ja, lekker is maar één vinger lang.quote:Op maandag 18 december 2017 07:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lekker!!
Beter weer dan hier!
Alleen nu is het wel weer extra zwaar op kantoor
Ik ben blij dat ik je buurman niet ben .quote:Op maandag 18 december 2017 06:08 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn alle buren nu wakker door de herrie
Kip kan je ook teveel eten. Maar minder "gevaarlijk" dan rood vlees.quote:
alleen pizza.quote:Op maandag 18 december 2017 08:03 schreef Haeks het volgende:
[..]
Kip kan je ook teveel eten. Maar minder "gevaarlijk" dan rood vlees.
Niet dat ik zó gezond eet, hoor. Ik vind dat je gewoon moet eten wat je wilt eten, als je maar zorgt dat je niet dik wordt of ziek.
Ik las laatst dat iemand 2 jaar lang alleen pizza at en toch kerngezond is!
Ik heb zelf niets met Italiaans eten...quote:Op maandag 18 december 2017 08:04 schreef aloa het volgende:
[..]
alleen pizza.![]()
Lekker, maar niet elke dag
Nu weet je wat/waar je moet eten wanneer je wil afvallenquote:Op maandag 18 december 2017 08:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kwam toen heel mager weer terug uit Italië want veel pizza en pasta maar ook dagelijks salade.
mag ik graag eten.quote:Op maandag 18 december 2017 08:09 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik heb zelf niets met Italiaans eten...
Ik had een Italiaanse vriend en het was een hel wanneer we bij zijn ouders gingen eten. Haha!
Ja was verplicht veel geleerd daar koffie drinken salades eten vroeg opstaan.quote:Op maandag 18 december 2017 08:11 schreef Haeks het volgende:
[..]
Nu weet je wat/waar je moet eten wanneer je wil afvallen
minder lekker zekerquote:Op maandag 18 december 2017 08:13 schreef Haeks het volgende:
[..]
Hun spaghetti lijkt niet op de Nederlandse supermarkt spaghetti
Nederlanders en hun idee van spaghetti is best slecht. Een grote pan met waterige sausquote:Op maandag 18 december 2017 08:13 schreef Haeks het volgende:
[..]
Hun spaghetti lijkt niet op de Nederlandse supermarkt spaghetti
Goedkope groente mix en gehakt erdoor.quote:Op maandag 18 december 2017 08:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nederlanders en hun idee van spaghetti is best slecht. Een grote pan met waterige saus
Gezonder leven dusquote:Op maandag 18 december 2017 08:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja was verplicht veel geleerd daar koffie drinken salades eten vroeg opstaan.
Ik weet het niet.quote:
Sowieso Nederlanders en hun eten...quote:Op maandag 18 december 2017 08:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nederlanders en hun idee van spaghetti is best slecht. Een grote pan met waterige saus
Dan maak je twee pannen.quote:Op maandag 18 december 2017 08:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kan straks nooit meer normaal macaroni of spaghetti maken want mevrouw Mikey is allergisch voor paprika wel vervelend soms.
Kan toch makkelijk zonder?quote:Op maandag 18 december 2017 08:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kan straks nooit meer normaal macaroni of spaghetti maken want mevrouw Mikey is allergisch voor paprika wel vervelend soms.
Mja maar ik moet altijd met lente ui gaan zitten kutten dan want moet wel groenten in natuurlijk en al die mixen hebben paprika.quote:
Meeste van die groente mix zakjes zit paprika in.quote:
Beetje moeite maken om lekker te eten is geen moeitequote:Op maandag 18 december 2017 08:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mja maar ik moet altijd met lente ui gaan zitten kutten dan want moet wel groenten in natuurlijk en al die mixen hebben paprika.
Zelf snijden is echt 2 minuten werkquote:Op maandag 18 december 2017 08:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meeste van die groente mix zakjes zit paprika in.
Mja maar gebruik als ik alleen ben altijd groente mix.quote:Op maandag 18 december 2017 08:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zelf snijden is echt 2 minuten werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |