Halve tekst.quote:Op zondag 17 december 2017 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot uw dienst
Febo >>>>>>>>>>> McDonaldsquote:Op zondag 17 december 2017 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
Febo is mensonterend voedsel voor paupers.
Maar wit heeft veel kleur.quote:Op zondag 17 december 2017 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
White doet zijn naam altijd eer aan, wat een kleurloos figuur.
Loop eens door een minder-welvarende voorstad in Engeland en bekijk de mensen. Je vergist je wat die naar binnen kanen.quote:Op zondag 17 december 2017 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De tering die lange sandwichdat krijgen mensen toch niet echt op
mooie uitspraakquote:Op zondag 17 december 2017 23:02 schreef KennyPowers het volgende:
Iedereen kan darten, maar niet iedereen kan zijn hoofd erbij houden.
tegeltje
Ik ben wel eens in Newcastle geweest ja, daar was #viesvadsigsmerigdik wel de trendquote:Op zondag 17 december 2017 23:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Loop eens door een minder-welvarende voorstad in Engeland en bekijk de mensen. Je vergist je wat die naar binnen kanen.
McDonalds is voor proletenquote:
laat sylvana dit maar niet horenquote:
Zo'n gemiddeld Engels ontbijt is daar ook voor de meesten geen probleem. Bizar joh.quote:Op zondag 17 december 2017 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Newcastle geweest ja, daar was #viesvadsigsmerigdik wel de trend
Echt smerigquote:Op zondag 17 december 2017 23:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zo'n gemiddeld Engels ontbijt is daar ook voor de meesten geen probleem. Bizar joh.
Febo is ook niet echt upper-class hoor. Lekker voer vreten wat al een uur in de muur ligt.quote:Op zondag 17 december 2017 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
McDonalds is voor proleten
FEBOgoden. Gewoon een lekker broodje kroket of frikandelletje speciaal genot
Je moet ook gewoon bestellen aan de balie, dan gooien ze hem vers voor je in het vet.quote:Op zondag 17 december 2017 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Febo is ook niet echt upper-class hoor. Lekker voer vreten wat al een uur in de muur ligt.
En dan aan komen kakken met de feboquote:Op zondag 17 december 2017 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
McDonalds is voor proleten
FEBOgoden. Gewoon een lekker broodje kroket of frikandelletje speciaal genot
Of er gewoon niet komen.quote:Op zondag 17 december 2017 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon bestellen aan de balie, dan gooien ze hem vers voor je in het vet.
Daar heb ik op het tijdstip dat ik wat haal meestal niet meer het geduld voor.quote:Op zondag 17 december 2017 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon bestellen aan de balie, dan gooien ze hem vers voor je in het vet.
quote:
Raarquote:Op zondag 17 december 2017 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heb ik op het tijdstip dat ik wat haal meestal niet meer het geduld voor.
Van de Febo heb ik nog nooit maagaids gehad, McDonalds elke keer.quote:Op zondag 17 december 2017 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan aan komen kakken met de febo
quote:
Manmanmanquote:
BarneyGodquote:
Van welke kerk?quote:Op zondag 17 december 2017 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik lees net dat Pastoor ontslagen is, topshow.
Voor de kerst de kerk uitquote:Op zondag 17 december 2017 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik lees net dat Pastoor ontslagen is, topshow.
nee kut o teringquote:Op zondag 17 december 2017 23:11 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic bij elk NEGENTJE
Het beste gedeelte mistquote:Op zondag 17 december 2017 23:11 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic bij elk NEGENTJE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |