Als je Wabi hebt dan moet je ook Dragonchain hebben. Wasabi en Draakjes is een top combo.quote:Op zondag 17 december 2017 20:45 schreef Landgeld het volgende:
[..]Wat is je portefeuille nu?
Hier die van mij:
BTC 19,66%
LTC 15,92%
ETH 14,17%
XVG 11,26%
NEO 10,58%
VeChain 5,85%
XLM 4,06%
IOTA 5,97%
ADA 5,73%
EMC2 3,58%
Wabi 3,22%
Nog tips iemand
quote:Op zondag 17 december 2017 20:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja lul, nu wil ik ook Vechain kopen maar heb geen losse funds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enjoy!![]()
quote:Op zondag 17 december 2017 21:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]Grrr zometeen maar wat iota inwisselen voor vechain dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enjoy!Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Gierige honden zijn hetquote:Op zondag 17 december 2017 21:04 schreef xaban06 het volgende:
Hoe kan het zo zijn dat Kraken de website niet stabiel krijgtGeld zouden ze genoeg van moeten hebben, dus gebrek aan servers zal het niet zijn.
Bijzonder wel dat 's nachts (onze tijd) en 's ochtends (zeg maar voor 0900) kraken uitstekend werktquote:Op zondag 17 december 2017 21:04 schreef xaban06 het volgende:
Hoe kan het zo zijn dat Kraken de website niet stabiel krijgtGeld zouden ze genoeg van moeten hebben, dus gebrek aan servers zal het niet zijn.
2018 jaar van de DEXjes?quote:Op zondag 17 december 2017 21:04 schreef xaban06 het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 17 december 2017 21:03 schreef D. het volgende:
Waar is de 'oude' Wavessite?
Ik heb daar inloggegevens van en bij de nieuwe vind ik die optie niet
Waarom zou een decentrale exchange wel stabieler zijn? Een decentrale exchange brengt weer andere nadelen met zich mee (denk ik)quote:
Doe een rustig.quote:Op zondag 17 december 2017 21:09 schreef Awsom het volgende:
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
[ afbeelding ]
Waar kijken we naarquote:Op zondag 17 december 2017 21:09 schreef Awsom het volgende:
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
[ afbeelding ]
Ik heb toen ik net begon een paar waves gekocht. Ik werd doorverwezen naar de site voor de wallet. Heb er dus eentje op hun platform, geen software op mijn pc. Ik heb een gebruikersnaam en pw voor de site, maar als ik nu naar de site ga vragen ze een seed.quote:
Uit elkaar gevallen portugese vlag.quote:
Ik zag dat je de vraag ook in het Waves topic hebt gesteld, ik antwoord daar wel ffquote:Op zondag 17 december 2017 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb toen ik net begon een paar waves gekocht. Ik werd doorverwezen naar de site voor de wallet. Heb er dus eentje op hun platform, geen software op mijn pc. Ik heb een gebruikersnaam en pw voor de site, maar als ik nu naar de site ga vragen ze een seed.
quote:Op zondag 17 december 2017 21:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zag dat je de vraag ook in het Waves topic hebt gesteld, ik antwoord daar wel ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |