Ik zou eens naar buiten gaan als ik jou was.quote:Op maandag 18 december 2017 15:05 schreef MGTOW het volgende:
Een poos terug zat ik een datingprogramma te kijken en er gebeurde iets heel herkenbaars: Rekening wordt op tafel gelegd. Man grijpt naar portemonnee. Vrouw zegt te willen delen. Man is genereus en zegt hoeft niet hoor. Vrouw laat hem betalen en bedankt haar date. Het werd niks en de man ziet niks van zijn investering terug.
Wat je ziet op TV en wat ook nog steeds verwacht wordt is een traditie die stamt uit de jaren vijftig en daarvoor toen vrouwen nog geen eigen geld hadden. Die traditionele rolverdeling accepteren we maar want als je voorstelt te splitsen zijn er toch een hoop vrouwen die dat als een afkeur ervaren. Want zij is speciaal en verdient het toch?
Ik zie geen oplossing voor dit dilemma behalve dan dat je het tijdens de eerste date zo goedkoop mogelijk houdt en pas bij een vervolgdate ergens gaat eten. Het resultaat is dat ik minder vaak in een sterrenrestaurant zit dan gewenst, gelukkig heb ik familie die ook van lekker houdt en bijkomend voordeel; die hoef ik niet te trakteren!
Je bent al meerdere keren gewaarschuwd voor generaliseren / seksistische opmerkingen, dus dat houdt een keertje op.quote:Op maandag 18 december 2017 15:19 schreef MGTOW het volgende:
de mod verwijdert mijn bericht maar bij betalen hoort ook reiskosten. we hebben het over betalen dus on-topic
good for you.quote:Op maandag 18 december 2017 15:25 schreef MGTOW het volgende:
Vanaf heden spreek ik alleen af in mijn woonplaats en split de rekening.
Ik meld dit vooraf zodat ik geen dates krijg
Waarom is dat sneu?quote:Op maandag 18 december 2017 15:45 schreef Daargaatze het volgende:
Ik vind de types die gaan splitten bij een date sneu. Dan sta je heel anders in het leven dan ik, want ik doe niet moeilijk om een tientje.Weet ik ook meteen dat er geen vervolgdate in zit.
Ja vink gewoon. Kinderachtig gedoe joh. Doe ik ook nooit met vriendinnen. Ene keer die, andere keer die. En als je geen cent te makken hebt moet je gewoon niet gaan daten of dan doe je iets waar je geen geld aan hoeft uit te geven, whatever.quote:Op maandag 18 december 2017 15:47 schreef MGTOW het volgende:
[..]
Waarom is dat sneu?
Omdat het om een tientje gaat? Vaak is het veel meer.......
Lol. Volgens je lijstje ben jij in Rusland de vrouw. FOR SHAME!quote:Op maandag 18 december 2017 10:42 schreef MGTOW het volgende:
[..]
Ik kan het je aanraden.
Een waarschuwing, als je daten in NL bent gewend is dit wel een shock. Je hebt de keus uit veel meer en veel knappere vrouwen. Veel mannen hier willen beweren dat ik maar loop te zeuren hier, maar die weten gewoon niet dat het ook anders kan.
Dealquote:
Misschien moet je eens naar buiten gaan en mensen IRL aanspreken.quote:Op maandag 18 december 2017 16:16 schreef MGTOW het volgende:
[..]
Ik ook maar ik wacht nog op antwoord van een van de13 tinderella's.
Ik ben 40+ dus geen student meer die tussen de vrijgezelle vrouwen zwemt. De meeste vrouwen van mijn leeftijd zijn gebonden of een relatie hoeft niet meer van ze (wat dan ook meteen te zien is). Flirterig gedrag zie je rel. weinig op straat in NL. Vaak norse blikken of staren naar smartphone.quote:Op maandag 18 december 2017 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar buiten gaan en mensen IRL aanspreken.
Ik ben ook 40+. Ik zie het probleem niet. Je klinkt alsof je verwacht dat de vrouwen in rijen klaar horen te staan voor je.quote:Op maandag 18 december 2017 16:33 schreef MGTOW het volgende:
[..]
Ik ben 40+ dus geen student meer die tussen de vrijgezelle vrouwen zwemt. De meeste vrouwen van mijn leeftijd zijn gebonden of een relatie hoeft niet meer van ze (wat dan ook meteen te zien is). Flirterig gedrag zie je rel. weinig op straat in NL. Vaak norse blikken of staren naar smartphone.
Misschien ben je een man uit de top20% categorie?quote:Op maandag 18 december 2017 16:39 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben 40+ en kom serieus tijd en zaad tekort om t allemaal te pleasen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |