Dat zegt menquote:Op zondag 17 december 2017 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Jij bent wel heel erg anti relatie en anti burgerlijke dingen of niet?
Nicequote:Op zondag 17 december 2017 19:29 schreef bloempjuh het volgende:
Ik woon samen met de man van mijn dromen, we willen geen kinderen. We hebben een leuk huis, een hoop plantjes en geen huisdieren.
Wens-huis: een cottage in de bergen van Glencoe, Schotland.
Wens-boom: maakt me niet zoveel uit.
Wens-beest: op korte termijn een kat, op langere termijn (bij het huis in Schotland) kippen, schapen, varkentjes...
Doe maar wat sparrebomen danquote:Op zondag 17 december 2017 20:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nice
Het ontbreken van een boomwens in deze toekomstplannen is alleen wel heel jammer.
Leg het eens uit dan want ik zie niet wat er zo treurig is.quote:Op zondag 17 december 2017 20:52 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Je kan ook een relatie hebben terwijl je het beide leuk hebt. Je drang om telkens te praten over 'vastroesten' o.a. is vrij typerend
Verder alle mensen die hier op reageren snappen het niet en denken gewoon leuk te reageren op een serieuze vraag, dat is ook wel treurig![]()
Als ik zou zeggen van 'relaties zijn bagger' en daarna aan mensen met een relatie ga vragen van 'jullie zijn vastgeroest en er is niks aan maar vertel me in ieder geval de boom die jullie hebben?' dan snap jij nog niet wat er treurig is? Zit er zo dik bovenop maar goed zoiets moet je snappen inderdaadquote:Op zondag 17 december 2017 21:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Leg het eens uit dan want ik zie niet wat er zo treurig is.
Of het boeit ons “mensen met een relatie niet” en nemen de vraag gewoon zoals ie is.quote:Op zondag 17 december 2017 21:20 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Als ik zou zeggen van 'relaties zijn bagger' en daarna aan mensen met een relatie ga vragen van 'jullie zijn vastgeroest en er is niks aan maar vertel me in ieder geval de boom die jullie hebben?' dan snap jij nog niet wat er treurig is? Zit er zo dik bovenop maar goed zoiets moet je snappen inderdaad
Nou de meerderheid snapte er niks van dat kan ik sowieso wel stellen. Maar als je je laat beledigen en dan gewoon serieus op zo'n simpele vraag ingaat dan ben je niet bepaald.. tjah. Je bent dan ook de persoon die vastgeroest is in de relatie, dat snap je wel? Dat is namelijk ook onderdeel ervanquote:Op zondag 17 december 2017 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of het boeit ons “mensen met een relatie niet” en nemen de vraag gewoon zoals ie is.
Ja. Maar dat interesseert me geen moer. En hoe weet jij of ik ben vastgeroest in mijn relatie? Een relatie staat niet per definitie gelijk aan onder de plak, vastgeroest of saai. Kan mij TS boeien met zijn issues?quote:Op zondag 17 december 2017 21:24 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Nou de meerderheid snapte er niks van dat kan ik sowieso wel stellen. Maar als je je laat beledigen en dan gewoon serieus op zo'n simpele vraag ingaat dan ben je niet bepaald.. tjah. Je bent dan ook de persoon die vastgeroest is in de relatie, dat snap je wel? Dat is namelijk ook onderdeel ervan
TS lacht zich suf om de serieuze reacties in dit topic, snap je dat?
Door serieus te reageren met een 3 puntenlijstje stel je gewoon dat je bent vastgeroest.quote:Op zondag 17 december 2017 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Maar dat interesseert me geen moer. En hoe weet jij of ik ben vastgeroest in mijn relatie? Een relatie staat niet per definitie gelijk aan onder de plak, vastgeroest of saai. Kan mij TS boeien met zijn issues?
Hahaha. Het grappigste is dat je zelf niet door hebt hoe grappig je bent. Nogmaals, de mening van TS (en ook die van jou) is irrelevant. Kan mij het schelen dat jij me een mongool noemt? Ik ben tevreden met mijn leven. En als dat vastgeroest is, ben ik heel erg benieuwd wat niet vastgeroest is.quote:Op zondag 17 december 2017 22:14 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Door serieus te reageren met een 3 puntenlijstje stel je gewoon dat je bent vastgeroest.
Ik snap dat je dit dus blijkbaar inderdaad niet snapt dus hierbij een verduidelijking.
Stel ik zeg van 'elke mongool hierna geeft aan welke boom hij mooi vindt'.
Jij zegt 'beuk' en daarna stel ik van 'je snapt dat ik je een mongool noemde?'
Jij: 'Dat maakt me niet uit, ik reageer op de vraag en negeer de rest en voel me verheven'.
En dan niet doorhebbende dat je dus over jezelf stelt dat je een mongool bent omdat je reageert.
Dat is er namelijk gaande, jij stelt van 'ik ben niet vastgeroest', maar je begrijpt niet dat dat gewoon als onderdeel van de vraag erbij hoort.
En ik zit hier te proberen mensen zoals jou te helpen, dat is nog het domste van mijzelf
das dan toch leuk voor hem?quote:Op zondag 17 december 2017 21:24 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
TS lacht zich suf om de serieuze reacties in dit topic, snap je dat?
Bijzonder hoe jij nog niks van die 3 heb.quote:Op zondag 17 december 2017 23:40 schreef Raskolnikow het volgende:
Bijzonder hoeveel mensen hier het gezegde huisje, boompje, beestje letterlijk opnemen.
Vroeger was ik heel anti burgerlijk, vastroesten, ik nooit!quote:Op maandag 18 december 2017 00:25 schreef Buurtzwaan het volgende:
Een topic vol met vastgeroeste mensen.
quote:Op maandag 18 december 2017 07:59 schreef hoechst het volgende:
[..]
Bijzonder hoe jij nog niks van die 3 heb.
Zit jij even onder de duim ofwat?quote:
Pardon? Cardigans zijn prima honden. Dat heeft niets met onder een duim zitten te maken. Als het nou een Pembroke was had ik je deels gelijk gegeven.quote:Op maandag 18 december 2017 10:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Zit jij even onder de duim ofwat? .
Het is dan ook gewoon een herdershond (met bijbehorend karakter) enkel met korte pootjes.quote:Op maandag 18 december 2017 11:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pardon? Cardigans zijn prima honden. Dat heeft niets met onder een duim zitten te maken. Als het nou een Pembroke was had ik je deels gelijk gegeven.
Onze Cardigan doet het prima op de puppycursus en schuwt niet om een bernersennen of een herdershond in zn mieter te bijten.
Hij is een van de kleinste (en jongste) van zn klas, alle overige kleine gaan die grote uit de weg. De onze zoekt die juist op en gaat er vol in. Een Cardigan is echt geen mietje hoor.
Ik geloof best dat plannen veranderen zodra je iemand ontmoet, alleen zie ik mezelf niet zo snel iemand vinden.quote:Op maandag 18 december 2017 08:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Vroeger was ik heel anti burgerlijk, vastroesten, ik nooit!
Maar inmiddels wil ik dus nog 1 keer verhuizen en daarna zo vast roesten als de pest. Heerlijk.
Een plekje waar ik tot mijn dood wil blijven, samen met mijn man die ik al jaren en jaren heb onder de wilg zitten, waar ik al die anti burgerlijkheid fijn aan opgehangen heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |