quote:Op zondag 17 december 2017 14:19 schreef Haringkop het volgende:
Wel typerend dat Toornstra zelfs in deze wedstrijd geen goal weet te maken. Wat mankeert die gozer.
quote:Op zondag 17 december 2017 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze wedstrijd valt echt niet serieus te nemen
sparta staat niet voor niets onderaan
volgende week weer tegen een tegenstander die rond de zestien hangt en dan kom je gewoon weer heel veel creativiteit tekort.
Feyenoord kan goed voetballen als het ruimte krijgt in de uitwedstrijden.
"Fortress"twitter:OptaJohan twitterde op zondag 17-12-2017 om 11:48:1920.5 - Sparta have allowed their opponents to post a cumulative Expected Goals total of 20.5 this season - only Feyenoord (16.5) and Ajax (17.4) have allowed a lower total. Fortress. https://t.co/P084xaeaqW reageer retweet
Uit lijkt het inderdaad beter te zijn dan in de Kuip. Jammer dat we Heracles thuis geloot hebbenquote:Op zondag 17 december 2017 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze wedstrijd valt echt niet serieus te nemen
sparta staat niet voor niets onderaan
volgende week weer tegen een tegenstander die rond de zestien hangt en dan kom je gewoon weer heel veel creativiteit tekort.
Feyenoord kan goed voetballen als het ruimte krijgt in de uitwedstrijden.
Tegen Sparta smaken ze extra lekkerquote:Op zondag 17 december 2017 14:18 schreef hhh38 het volgende:
Wat een onverwacht extreem makkelijke overwinning
Uit en en kunstgrasquote:Op zondag 17 december 2017 14:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Uit lijkt het inderdaad beter te zijn dan in de Kuip. Jammer dat we Heracles thuis geloot hebben
Schuimbekkende Spartanen genot.quote:Op zondag 17 december 2017 14:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tegen Sparta smaken ze extra lekker
Ik vond hem goed spelen vooral.quote:Op zondag 17 december 2017 14:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je vond het een verfijnd schot in de hoek
Ik twijfel nog een beetje of ik de credits aan ons of aan Sparta moet geven.quote:
Deze uitslag is goed voor het vertrouwen, maar zo vrij kan je eigenlijk nooit combineren. Normaal gesproken win je waarschijnlijk alsnog, maar niet met deze cijfers. Als Gio dit zou laten staan zullen spelers als Boëtius en Toornstra de volgende wedstrijd weer door de mand vallen.quote:Op zondag 17 december 2017 14:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje of ik de credits aan ons of aan Sparta moet geven.
Vandaag viel echt alles als een puzzel in elkaar.
quote:Op zondag 17 december 2017 14:32 schreef govie het volgende:
Ik kijk wel vanaaf naar studio sport en rondo ofzoiets. Ben benieuwd naar de jongelingen. Voor die jongelingen is het leuk, maar ik vind zelf een potje tegen sparta niet maatgevend voor individuele prestaties van profs (excl. jeugdspelers). Ik hang er dus ook niet teveel waarde aan maar geniet er wel gewoon van. Sparta is een slechte maatbeker.
quote:Op zondag 17 december 2017 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
Verheug me al op de compacto van Tapia.
quote:Op zondag 17 december 2017 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus, ik vergis me ook weer eens in de aanvangstijd van een wedstrijdje hoor.Gaan ze er ineens 7 in het mandje leggen.
Moeten zij wetenquote:Op zondag 17 december 2017 15:48 schreef Sigaartje het volgende:
Sparta komt zo meteen met een mededeling, hoorde ik op Langs de lijn
Ik noteer het evenquote:Op zondag 17 december 2017 15:48 schreef Sigaartje het volgende:
Sparta komt zo meteen met een mededeling, hoorde ik op Langs de lijn
Dit is geen toeval.quote:Op zondag 17 december 2017 16:08 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/andrevankats/status/942407643632754689
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |