Dat is wel een goed punt. Brenet bakt er niets van met zijn waardeloze trap en Arias komt ook vaak naar binnen dus van de backs moeten we het ook niet hebben. Het is denk ik vooral afhankelijk van of Romero in het spel en systeem van PSV past.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar hij gaat natuurlijk geen enkele bruikbare bal krijgen met Lozano en Bergwijn die naar binnen komen en voor eigen succes gaan. Af en toe een onbruikbare afvallende bal door t midden hooguit. PSV is een kerkhof voor spitsen de laatste jaren (het jaar met Willems uitgezonderd).
Ik bedoel Pereiro 2.0 als in, een hoop heisa, een hoop geld en verdomd weinig rendement voor dat geld.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:07 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Als je bedoelt een type Pereiro dan totaal niet. Pereiro is veel minder explosief en heeft ook een laconieke (vaak nonchalante) houding. Hij excelleert in de kleine ruimte en tussen de linies. Totaal niet een type zoals Romero.
Oh, op die manier. Ja, laten we hopen dat het Romero beter zal vergaan.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik bedoel Pereiro 2.0 als in, een hoop heisa, een hoop geld en verdomd weinig rendement voor dat geld.
48 Miljoen is een nette prijs, maar dan kun je wel op zeker fluiten naar het kampioenschap.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:01 schreef RipCity het volgende:
Volgens de Mexicaanse krant AM zijn Arsenal en Everton beiden bereid te voldoen aan de vraagprijs van PSV van naar verluidt 48 miljoen euro voor een transfer van Hirving Lozano. Het is volgens de krant nog onduidelijk of een overgang in januari of komende zomer zou kunnen plaatsvinden. Ongeacht daarvan zou de intentie van de clubs zijn om zo snel mogelijk tot een deal te komen met PSV.
Met Romero misschien nietquote:Op woensdag 20 december 2017 13:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
48 Miljoen is een nette prijs, maar dan kun je wel op zeker fluiten naar het kampioenschap.
Ook al zit Lozano is een vormdipje...
Je haalt een Argentijn in de winter naar Europa, die zal toch wel een poosje moeten wennen.Ik denk niet dat je gelijk wonderen kan verwachten van die gast. Al wil dat in die Mickey Mouse competitie hier natuurlijk ook maar weinig zeggen.quote:
dat zal wel ja, fijn dat Luuk ook weer aan het scoren is.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:42 schreef Ciscus het volgende:
Ik denk dat Luuk bij een 5+-bod mag vertrekken deze periode. Dan mag Romero meteen aan de bak.
Mwah, met Romerogod zitten we weer goedquote:Op woensdag 20 december 2017 13:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
48 Miljoen is een nette prijs, maar dan kun je wel op zeker fluiten naar het kampioenschap.
Ook al zit Lozano is een vormdipje...
Grote fan, ken hem al jarenquote:Op woensdag 20 december 2017 14:52 schreef Ciscus het volgende:
Waarom wordt overal -god achter gezet, is dan dan dat je fan bent of juist cynisch?
Het is DoublepainGod. Of Doublepaingod80.quote:
Meh, wel ok paar leuke acties..quote:Op woensdag 20 december 2017 11:23 schreef Logic91 het volgende:
Hier een ander filmpje waarin er meer is te zien. Wat is jullie voorlopige impressie op basis van de twee filmpjes die ik heb gedeeld?
Waar blijven die awards?quote:Op woensdag 20 december 2017 15:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is DoublepainGod. Of Doublepaingod80.
Ik kan je uit mijn FM ervaring vertellen dat ie meer kan dan datquote:Op woensdag 20 december 2017 11:23 schreef Logic91 het volgende:
Hier een ander filmpje waarin er meer is te zien. Wat is jullie voorlopige impressie op basis van de twee filmpjes die ik heb gedeeld?
Komt eraan. Wordt aan gewerktquote:Op woensdag 20 december 2017 15:20 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Waar blijven die awards?
Ik kan de spanning niet meer aan..
Ik ben benieuwd wat hij allemaal kan laten zien. Gelukkig is het verdedigend niveau in onze Mickey Mouse competitie toch drie keer niks. Een voordeel is wel dat hij in principe kan voetballen in een systeem bestaande uit een 4-4-2 opstelling als een klassieke 4-3-3.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:20 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Meh, wel ok paar leuke acties..
Maar niet echt dat ik nu al voor de fanstore ga liggen om een shirtje te scoren
Was hij echt zo'n groot talent op FM? Hoe accuraat zijn de inschattingen van het niveau en de potentie van een speler op FM? Ik heb gehoord dat honderden scouts wereldwijd regelmatig de database beheren en dat zelfs professionele voetbalclubs af en toe deze database raadplegen.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan je uit mijn FM ervaring vertellen dat ie meer kan dan dat
Ik leer elke dag weer bij sinds ik hier kom.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is DoublepainGod. Of Doublepaingod80.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |