Zeker, maar vanavond was ie prima.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:55 schreef TehRocks het volgende:
Vorig seizoen wordt ook in beschouwing genomen he, als we het over Ramselaar hebben. En vorig seizoen was het niet veel soeps
Ik vond hem woensdag beter eerlijk gezegd, niet alleen vanwege zijn doelpunt.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker, maar vanavond was ie prima.
Hij heeft geen bal goed geraakt.quote:Op zaterdag 16 december 2017 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand Bergwijn gezien vandaag?
Bij Lozano ging er vandaag veel fout maar hij was wel geregeld gevaarlijk aan de bal
Lozano? Ging veel mis maar toch ook wel een paar keer gevaarlijk geweest. Gewoon goede loopacties ook. Alleen wel waardeloze controle af en toe.quote:Op zaterdag 16 december 2017 23:34 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hij heeft geen bal goed geraakt.
Heb t over Bergwijnquote:Op zaterdag 16 december 2017 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lozano? Ging veel mis maar toch ook wel een paar keer gevaarlijk geweest. Gewoon goede loopacties ook. Alleen wel waardeloze controle af en toe.
Bergwijn daarentegen heb ik nauwelijks gezien.
Oh oke, niets gezegd danquote:
precies ,snapt badr niequote:Op zaterdag 16 december 2017 22:39 schreef Lemming22 het volgende:
De werklust van Ramselaar hebben we op dit moment gewoon nodig op het middenveld. Met Pereiro erin wordt het middenveld overlopen.
Het ziet er heel leuk uit maar zoals badder zegt heeft hij weinig rendement gehad. Misschien kan hij dat nu veranderen; die goal woensdag was tenminste een goede start. Is ook nog jong dus heeft wel even de tijd.quote:Op zaterdag 16 december 2017 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bovendien vind ik Ramselaar wel een behoorlijk goede speler.
zijn passing is ook zuiverder geworden ,misschien omdat ie minder blind met de bal loopt.quote:Op zondag 17 december 2017 00:01 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het ziet er heel leuk uit maar zoals badder zegt heeft hij weinig rendement gehad. Misschien kan hij dat nu veranderen; die goal woensdag was tenminste een goede start. Is ook nog jong dus heeft wel even de tijd.
scoorde bij Utrecht toch behoorlijk veelquote:Op zondag 17 december 2017 00:01 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het ziet er heel leuk uit maar zoals badder zegt heeft hij weinig rendement gehad. Misschien kan hij dat nu veranderen; die goal woensdag was tenminste een goede start. Is ook nog jong dus heeft wel even de tijd.
Als ik Wikipedia moet geloven had hij er 8 in 42. Leg dat naast van Ginkel en is dat wel een verschilquote:Op zondag 17 december 2017 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
scoorde bij Utrecht toch behoorlijk veel
In totaal 11 goals en 8 assists in 60 wedstrijden toen ie 18 wasquote:Op zondag 17 december 2017 00:05 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Als ik Wikipedia moet geloven had hij er 8 in 42. Leg dat naast van Ginkel en is dat wel een verschil
Daar heb je me even, ben wel benieuwd wat we volgend jaar doen. Denk niet dat van Ginkel gekocht kan worden.quote:Op zondag 17 december 2017 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In totaal 11 goals en 8 assists in 60 wedstrijden toen ie 18 was
van Ginkel had toen niet echt veel betere cijfers hoor
Over Maher gesproken, met Pereiro die door het ijs zakt moet Maher niet een kansje krijgen? Meer een echte 10 dan Ramselaar.quote:Op zondag 17 december 2017 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ramselaar moet absoluut nog een stap zetten hoor, maar ik zie niet waarom hij hier al half afgeschreven is. Vind hem ook totaal niet dezelfde mentaliteit hebben als Maher...
Pereiro speelt even iets minder goed, dat heb je bij zijn soort spelers af en toe. Hij is niet door het ijs gezakt, vind ik.quote:Op zondag 17 december 2017 00:15 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Over Maher gesproken, met Pereiro die door het ijs zakt moet Maher niet een kansje krijgen? Meer een echte 10 dan Ramselaar.
"Door het ijs zakt"quote:Op zondag 17 december 2017 00:15 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Over Maher gesproken, met Pereiro die door het ijs zakt moet Maher niet een kansje krijgen? Meer een echte 10 dan Ramselaar.
In een ploeg die nooit het spel maakte en daardoor vaak tegenstanders had met veel ruimte achter de defensie. En dan zijn rennertjes als Ramselaar inderdaad nuttig. Niet bij PSV, waar 90% van de tegenstanders zich ingraaft.quote:Op zondag 17 december 2017 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vergeet bovendien niet dat Van Ginkel dit seizoen vooral scoort uit pingels. Desalniettemin daarvoor wel 15 goals in 30 wedstrijden. Dat zijn wel prima cijfers voor een middenvelder en Ramselaar heeft dat niveau ook nog niet. Maar was niet totaal ongevaarlijk bij Utrecht, daar in ongeveer 60 wedstrijden bij 20 goals betrokken en toen was ie nog 17 a 18.
quote:Op zondag 17 december 2017 07:46 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Pereiro speelt even iets minder goed, dat heb je bij zijn soort spelers af en toe. Hij is niet door het ijs gezakt, vind ik.
Als je het nu weer met Maher gaat proberen ipv Ramselaar, zal laatstgenoemde uiteindelijk weg willen.
Alles hangt ook samen met hun (ingeschatte) transferwaarde he.
Ik vind i.t.t. jullie wel dat hij een punt heeft. Pereiro werd destijds gehaald als 'het grote talent'. Wat heeft hij daar nu van laten zien? Een paar leuke acties/doelpunten met daartegenover handenvol wedstrijden waarin ik rond de 60ste minuut maar eens de opstellingslijst erbij pakte om te kijken of hij überhaupt wel meedeed.quote:Op zondag 17 december 2017 08:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
"Door het ijs zakt"
Manmanman.
Door het ijs zakken is iets te heftig gedramatiseerd, m'n punt was iig duidelijk: hij presteert niet.quote:Op zondag 17 december 2017 08:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
"Door het ijs zakt"
Manmanman.
Zoals je waarschijnlijk niet is ontgaan, is het forum van onze community al geruime tijd gesloten. Die situatie heeft al een behoorlijke tijd geduurd, maar we zijn inmiddels redelijk dichtbij een heropening. Een frisse start met een nieuw design! We hebben daarvoor echter nog wel dringend een of meerdere redacteurs voor de site nodig, want we krijgen bij de nieuwsvoorziening een vacature. Heb jij zin om op vrijwillige basis wat bij te dragen, of heb je misschien een journalistieke opleiding (of ben je daarmee bezig) en heb je interesse in een betaalde functie met veel vrijheid? Stuur dan een mailtje naar info@netwerk.to - we hopen snel wat van je te horen!quote:Op zondag 17 december 2017 11:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Is er al meer bekend over die Network-fora? Wilde daar nog wel eens ff wat zaken doorlezen. Dacht toen gelezen te hebben dat ze in november weer online kwamen. Vind het nog steeds vaag waarom ze nou precies uit de lucht gehaald zijn maar goed
Eindelijk een nieuw design mocht ook wel eensquote:Op zondag 17 december 2017 11:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zoals je waarschijnlijk niet is ontgaan, is het forum van onze community al geruime tijd gesloten. Die situatie heeft al een behoorlijke tijd geduurd, maar we zijn inmiddels redelijk dichtbij een heropening. Een frisse start met een nieuw design! We hebben daarvoor echter nog wel dringend een of meerdere redacteurs voor de site nodig, want we krijgen bij de nieuwsvoorziening een vacature. Heb jij zin om op vrijwillige basis wat bij te dragen, of heb je misschien een journalistieke opleiding (of ben je daarmee bezig) en heb je interesse in een betaalde functie met veel vrijheid? Stuur dan een mailtje naar info@netwerk.to - we hopen snel wat van je te horen!
Dat staat op de homepage, zal dus binnenkort wel weer opengaan
Hij heeft al een paar keer aangetoond goed genoeg te zijn voor de toppers. Ajax uit, Feyenoord uit, Feyenoord thuis waren allemaal goede wedstrijden waarvan hij Ajax uit persoonlijk heeft beslist. De vraag is alleen welke opstelling of in welke tactiek hij dat nu eens een paar wedstrijden achter elkaar laat zien.quote:Op zondag 17 december 2017 09:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
[..]
Ik vind i.t.t. jullie wel dat hij een punt heeft. Pereiro werd destijds gehaald als 'het grote talent'. Wat heeft hij daar nu van laten zien? Een paar leuke acties/doelpunten met daartegenover handenvol wedstrijden waarin ik rond de 60ste minuut maar eens de opstellingslijst erbij pakte om te kijken of hij überhaupt wel meedeed.
Talent is 1 ding, maar voor de rest ontbreekt het bij die jongen werkelijk aan alles om ooit een volgende stap te kunnen zetten. Het meest frustrerende is ook dat gezicht na een wissel; het lijkt 'm niks te doen.
Goeie post.quote:Op zondag 17 december 2017 13:26 schreef RavenArtus het volgende:
Als Lozano weer een beetje de weg vindt en Luc de Jong en beetje in de weg loopt in de verdediging ( hoi kuipers)..
Dan moet het wel goedkomen qua doelpunten.
Van ginkel heeft er ook al 10 in liggen
https://psvnetwerk.forum2go.nl/quote:Op zondag 17 december 2017 11:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Is er al meer bekend over die Network-fora? Wilde daar nog wel eens ff wat zaken doorlezen. Dacht toen gelezen te hebben dat ze in november weer online kwamen. Vind het nog steeds vaag waarom ze nou precies uit de lucht gehaald zijn maar goed
Helemaal mee eens. Bij derde goal Grunn zag je het ook, ze gaan er allemaal zo slapjes in.quote:Op zondag 17 december 2017 14:46 schreef Lyrebird het volgende:
Vanmiddag nog eens de eerste 60 minuten van Ajax-PSV gekeken, tot de stand van 1-0.
Als je de bal niet in de ploeg kunt houden, omdat Ajax als een dolle op de speler met de bal jaagt, dan kun je:
A) stug hetzelfde spelletje blijven spelen, in de hoop dat het uit zichzelf beter zal worden, of
B) uit een ander vaatje gaan tappen.
Het moge duidelijk zijn dat ik geen fan van 4-3-3 ben, maar als je middenveld constant overlopen wordt, en je je 3 spitsen nauwelijks kunt bereiken, waardoor je eigenlijk met z'n achten loopt te voetballen, of moet ik zeggen pretendeert te voetballen, is het dan niet verstandiger om in ieder geval een spits te vervangen door een middenvelder of verdediger?
Die Veltman en de Ligt liepen trouwens lekker te schoppen. En dat bedoel ik complimenteus. Zij hebben achterin wel mannen met ballen staan. Alle sympathie voor Isimat, ik mag dat positieve wel wat hij uitstraalt, maar wat wij achterin broodnodig missen is meedogenloosheid.
Brands zou toch eens de cursus Hoe scout ik spijkerharde verdedigers? moeten volgen.
Kom nou, hoe oud ben je nou. De 'natie'. Alsof iemand wat aanneemt van een ploeg die al drie jaar geen moment in de buurt is geweest van de titel.quote:Op zondag 17 december 2017 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Keizer Marcel spreekt de natie toe op FOX5. Jullie mogen kijken.
Hahaha, en dan gezamenlijk hier janken in de safespace over Ajax. Ik weet maar al te goed hoe Ajax in elkaar steekt, hoor.quote:Op zondag 17 december 2017 16:36 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Kom nou, hoe oud ben je nou. De 'natie'. Alsof iemand wat aanneemt van een ploeg die al drie jaar geen moment in de buurt is geweest van de titel.
gisteren hadden jullie zo'n momentje bij 2-0quote:Op zondag 17 december 2017 16:29 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Niemand heeft het over bewuste partijdigheid. De arbitrale beslissingen vallen gewoon op een extreem gelukkige manier de kant van Ajax op. Videoscheidsrechter invoeren lost veel op
en Cocu staat garant voor alleen maar winst? het ontloopt elkaar niet zoveelquote:Op zondag 17 december 2017 16:50 schreef tja77 het volgende:
Ach wees blij dat Ajax wint, de positie van Keizer staat niet meer ter discussie, en AZ haakt nu helemaal af.
Met Keizer aan het roer gaat Ajax echt nog wel puntverlies oplopen.
Maar dit is het PSV topic, hoe zit het met die nieuwe aanwinst? Krabbel al gezet?
quote:Op zondag 17 december 2017 16:50 schreef tja77 het volgende:
Ach wees blij dat Ajax wint, de positie van Keizer staat niet meer ter discussie, en AZ haakt nu helemaal af.
Maar dit is het PSV topic, hoe zit het met die nieuwe aanwinst? Krabbel al gezet?
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 17-12-2017 om 11:50:44Transfer-Romero vraagt geduld. Met speler alles rond, maar nog geen handtekening van Vélez Sarsfield en #PSV onder… https://t.co/NKIIJJG0Ag reageer retweet
14 Winst uit 17 duels, geen garantie nee, maar nog zo’n helft draaien en je bent kampioen.quote:Op zondag 17 december 2017 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
en Cocu staat garant voor alleen maar winst? het ontloopt elkaar niet zoveel
Cocu is toch wel iets verder en kan aardig optrekken met zijn spelersgroep. Maar wat je zegt, het ontloopt elkaar niet veel nee.quote:Op zondag 17 december 2017 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
en Cocu staat garant voor alleen maar winst? het ontloopt elkaar niet zoveel
ik ben allang blij dat de spanning weer een beetje terug isquote:Op zondag 17 december 2017 16:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Cocu is toch wel iets verder en kan aardig optrekken met zijn spelersgroep. Maar wat je zegt, het ontloopt elkaar niet veel nee.
Het probleem is alleen dat je maar 4 toppers per jaar speelt en dat hij daar de helft goed van speelt. Het is linksom of rechtsom gewoon te weinig en hij is daarnaast simpelweg niet goed genoeg (ook qua potentieel niet) om het hele systeem/de opstelling voor hem om te gooien. Wat mij betreft blijft Ramselaar er lekker in staan. Het hangt nota bene bij ons in de gang; Hard werk verslaat talent wanneer talent niet hard werkt.quote:Op zondag 17 december 2017 12:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft al een paar keer aangetoond goed genoeg te zijn voor de toppers. Ajax uit, Feyenoord uit, Feyenoord thuis waren allemaal goede wedstrijden waarvan hij Ajax uit persoonlijk heeft beslist. De vraag is alleen welke opstelling of in welke tactiek hij dat nu eens een paar wedstrijden achter elkaar laat zien.
Misschien moeten we eens af van dat idee dat het bij hem vooral aan de opstelling of tactiek ligt en meer naar hem zelf kijkenquote:Op zondag 17 december 2017 12:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft al een paar keer aangetoond goed genoeg te zijn voor de toppers. Ajax uit, Feyenoord uit, Feyenoord thuis waren allemaal goede wedstrijden waarvan hij Ajax uit persoonlijk heeft beslist. De vraag is alleen welke opstelling of in welke tactiek hij dat nu eens een paar wedstrijden achter elkaar laat zien.
Ben blij dat ajax sinds de overwinning op psv met twee matige wedstrijden laat zien dat de wisselvalligheid blijft.quote:Op zondag 17 december 2017 16:50 schreef tja77 het volgende:
Doe maar Brenet danquote:Op maandag 18 december 2017 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
Kongolo mag in de winterstop op huurbasis vertrekken bij Monaco. Zou ik wel een goede optie voor PSV vinden. Een goede linksback kopen lijkt me lastig in de winterstop, dan is dit een goede overbrugging tot de zomer.
Aanvallend ook, ik vond hem alleen wat blessuregevoelig.quote:Op maandag 18 december 2017 14:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Verdedigend is Kongolo wel echt een heel stuk beter. Maar huren, ik weet het niet hoor.
En zo'n boeteclausule voor niet-gespeelde wedstrijden moet je al helemaal niet willen als club.quote:Op maandag 18 december 2017 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aanvallend ook, ik vond hem alleen wat blessuregevoelig.
Ja, ik zag het nu ook. Al zou dat voor jullie niet echt veel uitmaken toch? Het is maar voor een half jaar en het alternatief is Brenet.quote:Op maandag 18 december 2017 15:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En zo'n boeteclausule voor niet-gespeelde wedstrijden moet je al helemaal niet willen als club.
Dat is waar. Brenet is echt gewogen en te licht bevonden. Als je dat verschil ziet met Arias. Manmanman.quote:Op maandag 18 december 2017 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ik zag het nu ook. Al zou dat voor jullie niet echt veel uitmaken toch? Het is maar voor een half jaar en het alternatief is Brenet.
In de CL ook prima gespeeld op linksback één of twee keer, meen ik me te herinneren. Maar dat zal hij wel niet willen.quote:Op maandag 18 december 2017 15:51 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk probeert Brands Moreno een half jaartje te huren .. speelt geen minuut bij Roma.
Misschien dat ie zelf ook wil met oog op het WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |