SPOILER: belOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
ze ligt al naast me.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:22 schreef FlippingCoin het volgende:
uhhh, het is al acht uur geweest horen jullie beide niet al te slapen?
Papaquote:Op zaterdag 16 december 2017 20:22 schreef FlippingCoin het volgende:
uhhh, het is al acht uur geweest horen jullie beide niet al te slapen?
quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon slapen, dan gaat de dag snel
of lekker zuipen
het valt allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:37 schreef Haeks het volgende:
Ja. Ik vind dat de dagen te snel gaan. Ik word snel oud. Straks weer een jaartje ouder. Nog een paar jaar en dan verwachten ze dat ik serieus moet leven. Voorbij alle onzin.
De levens volgorde bij FOK!:quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:37 schreef Haeks het volgende:
Ja. Ik vind dat de dagen te snel gaan. Ik word snel oud. Straks weer een jaartje ouder. Nog een paar jaar en dan verwachten ze dat ik serieus moet leven. Voorbij alle onzin.
En dan eindigen met 40+. Haha!quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:40 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
De levens volgorde bij FOK!:
1. ONZ
2. MEN (het is al wat serieuzer)
3. SEX
4. OUD
5. CUL (het super saaie)
Jaquote:Op zaterdag 16 december 2017 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het valt allemaal wel mee.
In de begintijden was ik actief in Cul en nu vooral in ONZ, dus bullshitlijstjequote:Op zaterdag 16 december 2017 20:40 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
1. ONZ
3. SEX
4. OUD
5. CUL (het super saaie)
Je bent niet verplicht daar te postenquote:Op zaterdag 16 december 2017 20:45 schreef Haeks het volgende:
OUD vind ik de saaiste. De hele ganse dag praten over hun kinderen
Ik post ook niet.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht daar te posten
Ik maar een keertje bij kindernamen. Maar dan ook uit verveling.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heeeeeeeeel soms daar
ik sla men over als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:40 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
1. ONZ
3. SEX
4. OUD
5. CUL (het super saaie)
jahquote:Op zaterdag 16 december 2017 20:47 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik maar een keertje bij kindernamen. Maar dan ook uit verveling.
dat komt nog welquote:Op zaterdag 16 december 2017 20:52 schreef Haeks het volgende:
[..]
Maar ik ga niet de hele tijd praten over mijn kinderen.
ha minder dan ikquote:
jaquote:
hebben ze studenten abo, maar kan je niet met iDeal betalen, andere abo's kan wel met iDeal...quote:
raarquote:Op zaterdag 16 december 2017 20:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hebben ze studenten abo, maar kan je niet met iDeal betalen, andere abo's kan wel met iDeal...
quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:57 schreef FlippingCoin het volgende:
en ze gaan het niet maken ook tering paupers
4,99quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:58 schreef Haeks het volgende:
Ik betaal ¤14 per maand. Hoeveel is studenten abo?
en gebruikt het wel?quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik betaal helemaal niet voor spotify
quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het nadele is vooral dat je dan niet offline kan luisteren.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
dat hoeft voor mij ook nietquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:01 schreef Haeks het volgende:
[..]
Het nadele is vooral dat je dan niet offline kan luisteren.
Ben toch altijd online als ik mijn apparatuur aan hebquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:01 schreef Haeks het volgende:
[..]
Het nadele is vooral dat je dan niet offline kan luisteren.
Soms loop ik een eindje het dorp uit of ik zit in de trein en dan kan ik offline luisteren. We hebben een gezinsabo, met broertje en zusje.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat hoeft voor mij ook niet
Plus met abo kan je shufflen en kiezenquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben toch altijd online als ik mijn apparatuur aan heb
nicequote:Op zaterdag 16 december 2017 21:06 schreef Haeks het volgende:
[..]
Soms loop ik een eindje het dorp uit of ik zit in de trein en dan kan ik offline luisteren. We hebben een gezinsabo, met broertje en zusje.
haha ik heb een opslag van niets op mijn mobiel dus dat gaat 'm niet worden. Hoeveel koste een gezinsabo?quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:06 schreef Haeks het volgende:
[..]
Soms loop ik een eindje het dorp uit of ik zit in de trein en dan kan ik offline luisteren. We hebben een gezinsabo, met broertje en zusje.
¤14quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
haha ik heb een opslag van niets op mijn mobiel dus dat gaat 'm niet worden. Hoeveel koste een gezinsabo?
Het kan wel, volgens mij. Maar je kunt dan niet kiezen of shufflen. En dan reclame tussendoor ook.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
maar zonder abo kan je toch niet een album afspelen?
jawel?quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
maar zonder abo kan je toch niet een album afspelen?
yepquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:11 schreef Haeks het volgende:
[..]
Het kan wel, volgens mij. Maar je kunt dan niet kiezen of shufflen. En dan reclame tussendoor ook.
whehequote:Op zaterdag 16 december 2017 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
ja maar album met shuffle is wel een bitch
krijg je na een hard nummer ineens een intro van het album lol.
runder of kip of vega rookworst dan? moslim of andere reden?quote:
Ik eet ook geen rund. Alleen kip en eend en andere vogels als enige vlees.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
runder of kip of vega rookworst dan?
geen rood vlees in het algemeen dusquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:27 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik eet ook geen rund. Alleen kip en eend en andere vogels als enige vlees.
Jaaa. Wild kan ik ook niet tegen. Zie edit.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen rood vlees in het algemeen dus
in wat voor uithoek woon je danquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:31 schreef Haeks het volgende:
[..]
Oei!
Het is dat ik zo ver moet rijden naar de AH.
Klein, rustig, lief dorpje. We hebben wel een Jumbo en Aldi. Maar Aldi vertrouw ik niet, dus ik heb alleen Jumbo.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in wat voor uithoek woon je dan
woon je in noord-oost groningen of frieslandquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:33 schreef Haeks het volgende:
[..]
Klein, rustig, lief dorpje. We hebben wel een Jumbo en Aldi. Maar Aldi vertrouw ik niet, dus ik heb alleen Jumbo.
Frieslandquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
woon je in noord-oost groningen of friesland
ah, daar heeft de grootste stad evenveel inwoners als een stadsdeel hierquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ah, daar heeft de grootste stad evenveel inwoners als een stadsdeel hier
geen beter leven.quote:
Mogelijk. Friesland is rustig. Hou ik wel van.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ah, daar heeft de grootste stad evenveel inwoners als een stadsdeel hier
eerste stap.quote:
Iedereen die nooit in Friesland is geweest zegt dat het ver is. Maar hey, vanaf midden Nederland is het nauwelijks twee uur rijden.quote:
denk het niet, staat er niet op dacht ik iig.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de klassieker vd hema ook niet toch
Vanaf het westen is het ver.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:39 schreef Haeks het volgende:
[..]
Iedereen die nooit in Friesland is geweest zegt dat het ver is. Maar hey, vanaf midden Nederland is het nauwelijks twee uur rijden.
alles meer dan een uur rijden vind ik verquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:39 schreef Haeks het volgende:
[..]
Iedereen die nooit in Friesland is geweest zegt dat het ver is. Maar hey, vanaf midden Nederland is het nauwelijks twee uur rijden.
Kom jij niet veel buiten je omgeving dan?quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alles meer dan een uur rijden vind ik ver
quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
tja wat is veel. zo nu en dan, maar niet heel vaak. maar ben wel in leeuwarden geweest hoorquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:43 schreef Haeks het volgende:
[..]
Kom jij niet veel buiten je omgeving dan?
Discotheken?quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mhaw, genoeg te doen binnen een uur rijden
Rustige stad, niet? Nooit file.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tja wat is veel. zo nu en dan, maar niet heel vaak. maar ben wel in leeuwarden geweest hoor
quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:45 schreef Haeks het volgende:
[..]
Discotheken?
Bestaan die in Nederland?
Vriendinnetjequote:Op zaterdag 16 december 2017 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
hmm, kan eigenlijk ook weinig verzinnen waarvoor ik meer dan een uur zou moeten rijden eigenlijk.
die woont ook binnen een uur rijden.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:47 schreef Haeks het volgende:
[..]
Vriendinnetje
Ooit wilde iemand vanaf Brabant naar mij toe rijden
een bepaalde evenement/festival ofzoquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
hmm, kan eigenlijk ook weinig verzinnen waarvoor ik meer dan een uur zou moeten rijden eigenlijk.
Die zijn er welquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:45 schreef Haeks het volgende:
[..]
Discotheken?
Bestaan die in Nederland?
ja precies, dan inderdaad, of weekendje weg of zo.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een bepaalde evenement/festival ofzo
Ik moest opzoeken waar Randstad is. Maar het is dus een soort verzamelnaam van de grote stedenquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar kom dan ook uit de Randstad
serieus johquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:50 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken waar Randstad is. Maar het is dus een soort verzamelnaam van de grote steden
Ik ben in Amsterdam geweest, Den-Haag en Rotterdam.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kom je weleens in de Randstad?
Jaquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:55 schreef Haeks het volgende:
Even serieus, voor mijn kennis.
Het ís toch een verzamelnaam?
Hoe minder inwoners, hoe beter leven.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Alphen heeft meer inwoners dan Leeuwarden, dacht dat het wel wat groter zou zijn.
Ja van mij hoeft het ook niet zo veel hoor maar vind Alphen altijd zo'n dorp.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:57 schreef Haeks het volgende:
[..]
Hoe minder inwoners, hoe beter leven.
Komt door fusiequote:Op zaterdag 16 december 2017 21:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Alphen heeft meer inwoners dan Leeuwarden, dacht dat het wel wat groter zou zijn.
Utrecht is wel tof.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:58 schreef Haeks het volgende:
[..]
Nee, dat komt nog. Ik ga elke herfst een stad in Nederland verkennen
Ah oké dat verklaard het dan ja.quote:
In 2019 een fusie in groningen waardoor we in de top 5 steden zullen komen.quote:
de woonkernen en inwoners van gemeente Alphen a/d Rijn na fuseringquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké dat verklaard het dan ja.
Wtf Aarlanderveen erbij zijn ze niet goed.quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de woonkernen en inwoners van gemeente Alphen a/d Rijn na fusering
Aarlanderveen 1.180
Alphen aan den Rijn 70.410
Benthuizen 3.365
Boskoop 15.310
Hazerswoude-Dorp 5.655
Hazerswoude-Rijndijk 5.350
Koudekerk aan den Rijn 4.155
Zwammerdam 1.935
Gefeliciteerd, wil de burgemeester een lolly?quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:00 schreef _--_ het volgende:
[..]
In 2019 een fusie in groningen waardoor we in de top 5 steden zullen komen.
quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wil de burgemeester een lolly?
quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja van mij hoeft het ook niet zo veel hoor maar vind Alphen altijd zo'n dorp.
Tip voor een goede hotel met goed bereikbare bezienswaardigheden en centrum?quote:
als geld van ondergeschikt belang is ken ik wel een leukequote:Op zaterdag 16 december 2017 22:02 schreef Haeks het volgende:
[..]
[..]
Tip voor een goede hotel met goed bereikbare bezienswaardigheden en centrum?
Ik heb genoeg geld en ik wil ook een goed hotel. Drie sterren tenminste.quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als geld van ondergeschikt belang is ken ik wel een leuke
huh ben je ook mod?quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:04 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld en ik wil ook een goed hotel. Drie sterren tenminste.
Grand Hotel Karel V zit op een bijzonder mooie lokatie. Niet zo'n standaard betonnen flattenblok zoals de meeste hotelketensquote:Op zaterdag 16 december 2017 22:04 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld en ik wil ook een goed hotel. Drie sterren tenminste.
behoorlijk ja, vraag Haags maar.quote:
Ik ga opzoeken.quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Grand Hotel Karel V zit op een bijzonder mooie lokatie. Niet zo'n standaard betonnen flattenblok zoals de meeste hotelketens
Ja, en hij is lekker dichtbij de regering dus kan hij lekker belastingdeals makenquote:Op zaterdag 16 december 2017 22:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
behoorlijk ja, vraag Haags maar.
Niet echt mijn smaak.quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Grand Hotel Karel V zit op een bijzonder mooie lokatie. Niet zo'n standaard betonnen flattenblok zoals de meeste hotelketens
geen idee dan, ben geen Utrechtenaarquote:Op zaterdag 16 december 2017 22:11 schreef Haeks het volgende:
[..]
Niet echt mijn smaak.
Ik wil modern.
Als het nhow, bijv.
Ow..quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee dan, ben geen Utrechtenaar
meeste hotels zijn ook gewoon in de binnenstadquote:Op zaterdag 16 december 2017 22:14 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ow..
Het liefst ook in de stad.
Ik woon in het dagelijkse leven zowat in de natuur, dus wanneer ik op vakantie ben wil ik in de stad zijn.
Ja, ik vind wel wat als het zover is.quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meeste hotels zijn ook gewoon in de binnenstad
Gevonden! NH Utrecht gaat het worden!quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meeste hotels zijn ook gewoon in de binnenstad
nicequote:Op zaterdag 16 december 2017 22:21 schreef Haeks het volgende:
[..]
Gevonden! NH Utrecht gaat het worden!
Yes!
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 16 december 2017 20:37 schreef Haeks het volgende:
Mooiquote:
🌻 🌹🥀quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:30 schreef Edwin_Posse het volgende:
eenzaam, ik had leuke vrouw op het oog maar het liep mis,...
volgende keer beter Edwin.quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:30 schreef Edwin_Posse het volgende:
had je ook moeten zitten lompequote:Op zaterdag 16 december 2017 22:30 schreef Edwin_Posse het volgende:
nee ik val tegenwoordig op oudquote:Op zaterdag 16 december 2017 22:39 schreef defokkingfoker het volgende:
had je ook moeten zitten lompe
Ben je wel eens met fokksters geweest ?quote:Op zaterdag 16 december 2017 23:02 schreef Edwin_Posse het volgende:
[..]
nee ik val tegenwoordig op oud
stuurde net een moderatrice een dm maar ze zei nix terugquote:Op zaterdag 16 december 2017 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je wel eens met fokksters geweest ?
Misschien doet ze dat nog welquote:Op zaterdag 16 december 2017 23:27 schreef Edwin_Posse het volgende:
[..]
stuurde net een moderatrice een dm maar ze zei nix terug
Wel, ik knipoogde nog.quote:Op zaterdag 16 december 2017 23:47 schreef _--_ het volgende:
Ik heb flip wel eens gezien in een collegezaal. Volgens mij had hij het niet door.
Ik zie niet alles tegelijk.quote:Op zaterdag 16 december 2017 23:51 schreef Homijn het volgende:
Streepjescode is dus niet ingegaan op de avances van DraaiendMuntje
Moet nog even hengelenquote:Op zaterdag 16 december 2017 23:51 schreef Homijn het volgende:
Streepjescode is dus niet ingegaan op de avances van DraaiendMuntje
Dus je blijft op 12 seconden na een compleet etmaal weg?quote:Op zondag 17 december 2017 00:00 schreef Shakaloha het volgende:
WiFi valt weer uit. Laatste post voor vandaag. Slaaplekker!
Wat errughquote:Op zondag 17 december 2017 00:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dus je blijft op 12 seconden na een compleet etmaal weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |