Dat doen ze toch ook?quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat ze hun bewegingen tegelijkertijd maken![]()
Ja, de ene keer wel, maar de andere keer niet.quote:
Die gaan bij mij ook gewoon hetzelfde hoor, weet niet of het op de millisec klopt maar kan met het blote oog geen verschil ontdekken.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, de ene keer wel, maar de andere keer niet.
Zie hier bijvoorbeeld: ONZ / [3de reeks] Het dodetopicspel #763 Schaken?
Hier wel, het ligt er maar net aan op welk punt je gifje is ingeladen, kan dus zijn dat de ene er wat langer over doet dan de ander.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, de ene keer wel, maar de andere keer niet.
Zie hier bijvoorbeeld: ONZ / [3de reeks] Het dodetopicspel #763 Schaken?
Bij mij deze:quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:50 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
De enige die bij mij altijd synchroon loopt is deze:.
Lijkt mij een heel goed plan. De onderste steen moet boven.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ok, ik zal een parlementaire enquête instellen
http://www.forumsmileys.nl/smileys_diverse.phpquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:53 schreef Klepper272 het volgende:
Ik heb alleen maar roze cheerleader.![]()
wil ook toffe andere kleuren
En nu in het groenquote:Op zaterdag 16 december 2017 18:06 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:06 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb wel rose voor je![]()
Wat zijn dat!? Beffende cheerleaders!?quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:06 schreef just me het volgende:
Lijkt er wel opquote:Op zaterdag 16 december 2017 18:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat zijn dat!? Beffende cheerleaders!? [ link | afbeelding ]
Deze post was bij mij niet synchroon, maar ik opende 'm in een ander tabblad en toen ineens wél.quote:
Mysterieus....quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:00 schreef Homijn het volgende:
Het schijnt dus ook nog uit te maken in welk tabblad je werkt.
[..]
Deze post was bij mij niet synchroon, maar ik opende 'm in een ander tabblad en toen ineens wél.
quote:Op zaterdag 16 december 2017 20:18 schreef SeLang het volgende:
Komt omdat ze waarschijnlijk niet tegelijkertijd geladen wordten. Twee keer een roze of twee keer een groene is natuurlijk altijd synchroon omdat het hetzelfde plaatje is.
Nieuwe tab maken worden ze ook synchroon omdat ze dan al in je cache zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |