Die heeft nog wel een stage in Spanje nodig om op de kampioenschappen te kunnen schroeienquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef TheArt het volgende:
Ik heb het idee dat Mathieu erg veel moeite moet doen om te volgen.
‘Hij is er vanaf’quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
"Hij maakt er korte metten mee"
Dacht het niet, Job.
Vraag me vooral af wat Woutje gedaan heeft op zijn trainingskamp.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Die heeft nog wel een stage in Spanje nodig om op de kampioenschappen te kunnen schroeien
Dat lijkt me niet zo heel ingewikkeld.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vraag me vooral af wat Woutje gedaan heeft op zijn trainingskamp.
Meer rust 'gepakt' dan Mathieuquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon moraal en zelfvertrouwen gehaald volgens Albertquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die heeft de batterij 's goed opgeladen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon uit een potje?quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Gewoon moraal en zelfvertrouwen gehaald volgens Albert
Als het Van Aert was, zouden Pol en Miesjel roepen dat ie definitief weg wasquote:
Best wel een aparte opmerking na dat geval met Femkequote:Op dinsdag 26 december 2017 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Olvarit Sweeck is een kawasaki volgens Wuyts.
Dat was dus ook mijn eerste gedachte. Niet zo handig allemaal.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Best wel een aparte opmerking na dat geval met Femke
Hij maakt er korte metten mee!quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Als het Van Aert was, zouden Pol en Miesjel roepen dat ie definitief weg was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |