Gaat alles goed op school?quote:Op zaterdag 16 december 2017 10:07 schreef Santa12 het volgende:
Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn, die net als ik satanist zijn....
Nou ik blijkbaar, behalve het hogere mens gebeuren. In mijn beleving is een mens een beest/dier, niks meer. En het is geen religie, je beschrijft een beschouwing.quote:Op zaterdag 16 december 2017 15:52 schreef Santa12 het volgende:
Ik vraag niet om te oordelen over iets wat je niets van weet. Ik doe dat dat andersom ook niet. Ik vraag ook niet om een uitleg, daar ik zelf heel goed weet wat het inhoudt.
Ik vraag enkel of er nog meer mensen zijn
En waarom dan? Weet je er iets van? Of laat je je leiden door de vooroordelen?quote:
Pffff ik weet niet eens waar te beginnen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:04 schreef Santa12 het volgende:
[..]
En waarom dan? Weet je er iets van? Of laat je je leiden door de vooroordelen?
Satanisme is in weze niets anders dan het tegenovergestelde... het tegenovergestelde van het geloof in een god.
En noem het zoals je wilt. Geloof. Religie. Beschouwing. Leer. Stroming......
Alsof elke vrouw sexy en/of mooi isquote:Er is een religie die de vrouw vrouw laat zijn; sexy en geweldig mooi.
En dat is jammer...quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:21 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Alsof elke vrouw sexy en/of mooi is
Misschien tweeledig te lezen. Maar ik vind niet elke vrouw mooi of sexy. Dus weet niet waarom dat onderdeel is van je lijstje. Of vind jij dat wel echt?quote:
Het is hoe jij het invult. Niet elke vrouw is mooi of knap, maar kan zich wel zo willen voelen. En niet zoals bij de nonnen jezelf verhullen in kledij. Of bij sommige kerken alleen in het zwart, of alleen rokken, of als moslims gehuld in sluiers.quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:24 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Misschien tweeledig te lezen. Maar ik vind niet elke vrouw mooi of sexy. Dus weet niet waarom dat onderdeel is van je lijstje. Of vind jij dat wel echt?
Maar kan satanisme alleen bestaan dankzij andere religies?quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:57 schreef Santa12 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 16 december 2017 22:50 schreef WodanIsGroot het volgende:
En mooie mannen?
[/q4uote]
Je mag zijn wie je bent. Mannen en vrouwen zijn gelijk. En niet zoals in zovele religies... onderdrukking.
En dan maak je dus vandaag een account aan om dat geklep in de ruimte hier te vertellen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 23:26 schreef Santa12 het volgende:
Ik denk het wel. Juist door naar andere religies te kijken, allemaal gebaseerd op iets waar je in moet geloven, wat er naar mijn inziens niet is, is satanisme gericht op jezelf. Is niet God (Allah, Boedha, etc) belangrijk, maar jijzelf!! Aanbid je niet wat er niet is.
Daarbij zijn de 9 statements en de 11 leefregels belangrijk. Evenals de satanistische feestdagen.
Klopt en jullie hebben gewoon bepaalde regels waar je je aan houd toch...? soort eigen bijbel maar dan zonder God.quote:Op zaterdag 16 december 2017 23:47 schreef Santa12 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 16 december 2017 23:43 schreef Doedelzak77 het volgende:
Ja waar jij aan doet is nep satanisme...de echte doen namelijk vreselijke dingen die je niet wilt weten geloof mij....
[/qfuote]
Jij verwart het met satanen. Iets anders dan satanisten. Die aanbidden inderdaad de duivel. En voeren rituelen uit, meestal ritueel misbruik en opofferingen.
Hee mooi maar eh...als je als vrouw nu plomp en onaantrekkelijk bent? Ik zie ze vaak genoeg lopen hoor...quote:Op zaterdag 16 december 2017 12:05 schreef Santa12 het volgende:
Het komt hier op neer :
(Niet te verwarren met een sataan, iemand die aan duivelsaanbidding doet)
i-mode versie
Er is een religie die de mensheid niet onderdrukt.
Er is een religie die de mens neemt zoals zij is.
Er is een religie die de vrouw vrouw laat zijn; sexy en geweldig mooi.
Er is een religie in wiens naam nog nooit oorlogen zijn gevoerd.
Er is een religie die accepteert dat ieder mens anders is.
Er is een religie die accepteert dat sommigen op hun eigen geslacht vallen en anderen op het andere geslacht.
Er is een religie die accepteert dat de mens fetisjen heeft en vindt dat die uitgeleefd moeten worden.
Er is een religie die ernaar streeft ieder mens op te tillen naar een hoger niveau en tegelijkertijd realiseert dat ieder mens dit op een andere wijze doet.
Er is een religie die vindt dat mannen en vrouwen gelijk behandeld dienen te worden.
Noem het dan ikisme. Logischerquote:Op maandag 18 december 2017 09:23 schreef Santa12 het volgende:
Klopt. Geen God of wat dan ook. Jezelf als belangrijkste persoon
Waarom heet het dan Satanisten? Satan betekent tegenstander. Hoe kun je een tegenstander zijn van iets waar je niet in gelooft?quote:Op maandag 18 december 2017 09:23 schreef Santa12 het volgende:
Klopt. Geen God of wat dan ook. Jezelf als belangrijkste persoon
vertel jij ze 't even?quote:En vrouwen die plomp en onaantrekkelijk zijn, doen zichzelf wellicht te kort
En dát is het dus. Dat is geloven in iets wat er naar mijn inziens niet is. Geen hemel. Geen hel. Geen God. Geen duivel. Niemand kan bewijzen dat er een god, Allah, engel, duivel is. Maar mensen verliezen zich zelf daar in. Uiteindelijk zijn er wel satanisten die satan worden.quote:Op maandag 18 december 2017 09:22 schreef Haeks het volgende:
Waarom wordt het satanisme genoemd als het niets satanisch heeft? Dat is heiligschennis aan Satan.
Wat zou die satan dan zijn in de ogen van satanisten als satan er niet is.quote:Op maandag 18 december 2017 09:27 schreef Santa12 het volgende:
[..]
En dát is het dus. Dat is geloven in iets wat er naar mijn inziens niet is. Geen hemel. Geen hel. Geen God. Geen duivel. Niemand kan bewijzen dat er een god, Allah, engel, duivel is. Maar mensen verliezen zich zelf daar in. Uiteindelijk zijn er wel satanisten die satan worden.
Pas WIKI dan even aan want daar staat echt iets anders:quote:Op maandag 18 december 2017 09:40 schreef Santa12 het volgende:
Dat is vooral in de ogen van de satanen. Die aanbidden de duivel.
Als je niet gelooft in al die dingen ben je gewoon atheïst/humanist, face it.quote:Op maandag 18 december 2017 09:27 schreef Santa12 het volgende:
[..]
En dát is het dus. Dat is geloven in iets wat er naar mijn inziens niet is. Geen hemel. Geen hel. Geen God. Geen duivel. Niemand kan bewijzen dat er een god, Allah, engel, duivel is. Maar mensen verliezen zich zelf daar in. Uiteindelijk zijn er wel satanisten die satan worden.
en God onderdrukt niemand die maakt je juist vrij van alle leugens en onzin in deze wereld en de mens zoals hij nu is is verrot en zal nooit gelukkig kunen worden in deze staat daar hebben we God voor nodig.En oorlogen komen door het kwaad in de wereld en niet door God en die je kan overwinnen juist met God.en God ziet mannen en vrouwen ook als gelijk alleen heeft de man een ander rolverdeling en is niet voor niets want de vrouw heeft als eerste gezondigd en worden eerder voor de gek gehouden omdat ze emotioneler zijn en daardoor vatbaarder voor misleiding.quote:Op maandag 18 december 2017 08:54 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Hee mooi maar eh...als je als vrouw nu plomp en onaantrekkelijk bent? Ik zie ze vaak genoeg lopen hoor...
behalve in jouw geval blijkbaar...quote:Op maandag 18 december 2017 11:07 schreef Doedelzak77 het volgende:
[..]
en God onderdrukt niemand die maakt je juist vrij van alle leugens en onzin in deze wereld
Eh , nee, ik ken zeer ongelukkige gelovigen, jij bent er een van.quote:en de mens zoals hij nu is is verrot en zal nooit gelukkig kunen worden in deze staat daar hebben we God voor nodig.
ffffffffquote:En oorlogen komen door het kwaad in de wereld en niet door God en die je kan overwinnen juist met God.en God ziet mannen en vrouwen ook als gelijk alleen heeft de man een ander rolverdeling en is niet voor niets want de vrouw heeft als eerste gezondigd en worden eerder voor de gek gehouden omdat ze emotioneler zijn en daardoor vatbaarder voor misleiding.
Wat bedoel je met traditionele satanisten?quote:Op maandag 18 december 2017 10:09 schreef jogy het volgende:
Er lopen/liepen hier wel een paar traditionele satanisten rond ja, in principe is die overtuiging best pragmatisch.
In ieder geval niet de paganistische/ritualistische satanisten zeg maar. Gewoon de 'basic' satanisten.quote:Op maandag 18 december 2017 11:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat bedoel je met traditionele satanisten?
De eerste groep inderdaad, de tweede groep moet de puberteit nog even ontgroeien. dat het een beetje overbodig is ben ik het wel met je eens maar ongeacht het gegeven naampje aan het beestje zijn de beginselen wel relaxed, komt er gewoon op neer dat je moet doen en laten wat je wil zolang je daar anderen maar niet mee lastig valt/vrijheid ontneemt.quote:Atheïstisch satanisme is onzin, die mensen geloven niet eens in het bestaan van Satan, dat zijn gewoon humanisten die stoer willen doen.
Theïstisch satanisme is een geloofssysteem met allerlei gruwelijke en duistere rituelen dat in geheime kringen wordt uitgeoefend.
Aangezien de tweede groep veelal onder de radar wil blijven vermoed ik dat je het over de eerste groep hebt.
Echt hè ik ben niet meer ongelukkig hoor...ben gister weer naar de kerk geweest en voel me weer top,blow niet meer en wil mensen tot redding brengen....ben erachter dat als je God loslaat het stukken slechter met je gaat en aangezien God je nooit zal verlaten had ik dit blijkbaar nodig...De vreze des HEEREN is het beginsel van de kennis,dwazen verachten wijsheid en vermaning.quote:Op maandag 18 december 2017 11:20 schreef hoatzin het volgende:
[..]
behalve in jouw geval blijkbaar...
[..]
Eh , nee, ik ken zeer ongelukkige gelovigen, jij bent er een van.
[..]
ffffffff
Je snapt het woord niet en dat blijkt uit bijna iedere post...kan het je niet kwalijk nemen ook Hoatzin...kom toch tot God dan zal het woord zich aan je openbaren want de waarheid zet je vrij man,geloof me nou maarquote:Op maandag 18 december 2017 11:20 schreef hoatzin het volgende:
[..]
behalve in jouw geval blijkbaar...
[..]
Eh , nee, ik ken zeer ongelukkige gelovigen, jij bent er een van.
[..]
ffffffff
Hoezo gelijk als volgens jou vrouwen sexy en mooi dienen te zijn? Is gewoon een ander keurslijf, waarin een man (jij dus in dit geval) even bepaald wat een 'echte' vrouw is. Want een vrouw die daar niet aan voldoet doet zichzelf te kort.quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:57 schreef Santa12 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 16 december 2017 22:50 schreef WodanIsGroot het volgende:
En mooie mannen?
[/q4uote]
Je mag zijn wie je bent. Mannen en vrouwen zijn gelijk. En niet zoals in zovele religies... onderdrukking.
Je weet dat Boeddha geen god is, maar een mens? Dat in het boeddhisme Boeddha zeer zeker niet belangrijker is dan jij bent? Misschien toch wat beter kijken naar andere religies, want dat heb je zo te zien eigenlijk niet echt gedaan.quote:Op zaterdag 16 december 2017 23:26 schreef Santa12 het volgende:
Ik denk het wel. Juist door naar andere religies te kijken, allemaal gebaseerd op iets waar je in moet geloven, wat er naar mijn inziens niet is, is satanisme gericht op jezelf. Is niet God (Allah, Boedha, etc) belangrijk, maar jijzelf!! Aanbid je niet wat er niet is.
Daarbij zijn de 9 statements en de 11 leefregels belangrijk. Evenals de satanistische feestdagen.
Ah, dus je gelooft wel in magie? Fijn om te weten.quote:Op maandag 18 december 2017 09:29 schreef Santa12 het volgende:
Dus in die zin een tegenstander van welk geloof dan ook. Geen geloof in wat er niet is.
Er zijn 11 leefregels die het duidelijk maken naast de 9 statements
Weer het geijkte "no true Scotsman" argument. Ik heb al aangegeven dat ik het heel goed snap. 25 jaar Bijbelstudie is wat anders dan die twee jaartjes van jou hoor. Zo moeilijk is het allemaal niet. Ik geloof het alleen niet.quote:Op maandag 18 december 2017 12:15 schreef Doedelzak77 het volgende:
[..]
Je snapt het woord niet en dat blijkt uit bijna iedere post...kan het je niet kwalijk nemen ook Hoatzin...
Ik kijk wel uit, straks word ik net als jij...quote:kom toch tot God dan zal het woord zich aan je openbaren want de waarheid zet je vrij man,geloof me nou maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |