En ik toen ik op de universiteit begon. Het had mij een studieschuld en hypotheek gescheeldquote:Op zaterdag 16 december 2017 00:39 schreef Oscar. het volgende:
Had ik maar crypto toen ik aan het wereldreizen was. Dan was ik wss nooit meer teruggekomen
Waarom ga je nu niet?quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:39 schreef Oscar. het volgende:
Had ik maar crypto toen ik aan het wereldreizen was. Dan was ik wss nooit meer teruggekomen
omdat ik nu een carriere aan het opzetten ben. Als ik daar genoeg van heb, ga ik er wel eens weer over nadenken.quote:
Mocht ik ooit een klappertje maken a la Magneet dan ga ik ook effe lekker weg. Anders ook wel, maar iets minder luxueus.quote:Op zaterdag 16 december 2017 01:03 schreef Oscar. het volgende:
[..]
omdat ik nu een carriere aan het opzetten ben. Als ik daar genoeg van heb, ga ik er wel eens weer over nadenken.
Jij gaat eerst ff aant bier met onlogisch en ikquote:Op zaterdag 16 december 2017 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een klappertje maken a la Magneet dan ga ik ook effe lekker weg. Anders ook wel, maar iets minder luxueus.
quote:Op zaterdag 16 december 2017 01:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij gaat eerst ff aant bier met onlogisch en ik
Ook geïnvesteerd in Universa?quote:Op zaterdag 16 december 2017 01:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij gaat eerst ff aant bier met onlogisch en ik
In welke groepen zit je dan, want ben net druk aan het typen geweestquote:Op zaterdag 16 december 2017 01:19 schreef Typisch het volgende:
Soms denk ik mensen van crypto Telegram te herkennen op de foks...
Ben toevallig uit best veel groepen gegaan.quote:Op zaterdag 16 december 2017 01:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
In welke groepen zit je dan, want ben net druk aan het typen geweest
Ah nee, dan was ik het nietquote:Op zaterdag 16 december 2017 01:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben toevallig uit best veel groepen gegaan.
Maar cryptoboerderij (alleen is dat mij echt een te groot nubfest geworden), waves, ubiq, universa bijvoorbeeld.
Shadows.. daar is de grafiek geweest op zn uiterste puntenquote:Op zaterdag 16 december 2017 03:21 schreef InsomniaCoins het volgende:
Wat betekenen die dunne lijntjes boven of onder ups en downs (buys en sells) ?
https://imgur.com/a/RCTJH
Dit soort berichten altijdquote:Op zaterdag 16 december 2017 04:46 schreef MGeraads het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)n-bitcoins~a4e47512/
Hehetotdat die 13e maand in december volgend jaar ineens 50 procent meer waard blijkt. Ik heb van één ding spijt, en dat is dat ik mij hier niet eerder in heb verdiept.
90 euro per maand terug? Dat is ongeveer mijn maandpremie!quote:Op zaterdag 16 december 2017 04:35 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een sneltrein zeg. Binnen 10 dagen van 6500 naar bijna 13kmoet je normaal een jaar voor sparen dat soort bedragen.
Maar ik blijf stug holden tot juni 2018. Vriend van me had zijn litecoins een tijd terug weggedaan voor 14$ het stuk(wel met 4k winst). Die slaapt nu toch minder lekker. Maarja als je alles van tevoren weet.
Als ik bitcoin aangeef bij de belasting. Kan ik dan wel nog aanspraak maken op zorgtoeslag? Ik moet namelijk gewoon nog mijn zorgverzekering betalden maar krijg 90 euro per maand terug.
Vermogensgrens voor zorgtoeslag ligt op ¤107.752quote:Op zaterdag 16 december 2017 04:35 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een sneltrein zeg. Binnen 10 dagen van 6500 naar bijna 13kmoet je normaal een jaar voor sparen dat soort bedragen.
Maar ik blijf stug holden tot juni 2018. Vriend van me had zijn litecoins een tijd terug weggedaan voor 14$ het stuk(wel met 4k winst). Die slaapt nu toch minder lekker. Maarja als je alles van tevoren weet.
Als ik bitcoin aangeef bij de belasting. Kan ik dan wel nog aanspraak maken op zorgtoeslag? Ik moet namelijk gewoon nog mijn zorgverzekering betalden maar krijg 90 euro per maand terug.
Dan kun jij het wel shaken dusquote:Op zaterdag 16 december 2017 07:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vermogensgrens voor zorgtoeslag ligt op ¤107.752
Ow.quote:Op zaterdag 16 december 2017 07:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vermogensgrens voor zorgtoeslag ligt op ¤107.752
FUD!!!quote:Op zaterdag 16 december 2017 04:46 schreef MGeraads het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)n-bitcoins~a4e47512/
Vanwege m’n inkomen had ik er sowieso al geen recht opquote:Op zaterdag 16 december 2017 07:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan kun jij het wel shaken dus
totdat de bubbel barst!!!quote:Op zaterdag 16 december 2017 07:42 schreef EggsTC het volgende:
De hele game is stalen geduld, das alles, slapend rijk worden.
Nee hoor, dat vraag ik mij helemaal niet af.quote:Op zaterdag 16 december 2017 07:53 schreef MGeraads het volgende:
Hoeveel btc zijn er vanaf dag 1 beschikbaar gekomen? Iedereen vraagt zichzelf af: stel dat ik op 3 jan 2009 zoveel kocht dan...(had je ze wsl niet zo lang vastgehouden uiteraard).
Maar had je bijvoorbeeld meteen voor $250 aan btc kunnen kopen in 2009? Of waren er toen nog niet zoveel in omloop?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 december 2017 08:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vraag ik mij helemaal niet af.
Niet kijken dan.quote:Op zaterdag 16 december 2017 08:22 schreef UtopiaVolger het volgende:
Elke keer als ik geslapen heb en/of moet werken schiet mijn portfolio de lucht in. Als ik een hele dag kijk en niks doe blijft het stabiel of gaat het iets omlaag.
Doen ze met opzet.quote:Op zaterdag 16 december 2017 08:22 schreef UtopiaVolger het volgende:
Elke keer als ik geslapen heb en/of moet werken schiet mijn portfolio de lucht in. Als ik een hele dag kijk en niks doe blijft het stabiel of gaat het iets omlaag.
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 16 december 2017 08:22 schreef UtopiaVolger het volgende:
50 per 10 min. Dus 7200 per dag. Er was natuurlijk nog geen exchange dus je had ze van een ander persoon moeten kopen die ze al had. Ik denk dat het makkelijkste geweest zou zijn om ze gewoon zelf te minen. Dat kon al met een normaal laptopje.quote:Op zaterdag 16 december 2017 07:53 schreef MGeraads het volgende:
Hoeveel btc zijn er vanaf dag 1 beschikbaar gekomen? Iedereen vraagt zichzelf af: stel dat ik op 3 jan 2009 zoveel kocht dan...(had je ze wsl niet zo lang vastgehouden uiteraard).
Maar had je bijvoorbeeld meteen voor $250 aan btc kunnen kopen in 2009? Of waren er toen nog niet zoveel in omloop?
https://t.me/vechain_official_englishquote:Op zaterdag 16 december 2017 01:19 schreef Typisch het volgende:
Soms denk ik mensen van crypto Telegram te herkennen op de foks...
Ik vraag me af hoeveel procent van die bcash wallet downloads is van mensen die het gebruiken om alleen maar hun bcash coins te claimen om ze daarna te verkopen of naar een andere wallet te verhuizenquote:Op vrijdag 15 december 2017 14:18 schreef brombeer_ het volgende:
https://np.reddit.com/r/b(...)ve_now_been/dr6qf17/
Roger Ver is echt een crimineel wat dat betreft.quote:Op zaterdag 16 december 2017 09:26 schreef Mender het volgende:
Wel fucking misleidend zeg de bitcoin.com website
De bitcoin cash wallet wordt daar gewoon voorgesteld als de bitcoin wallet.
Aeternity stopt niet vriend. Iets te vroeg verkochtquote:Op zaterdag 16 december 2017 09:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Roger Ver is echt een crimineel wat dat betreft.
Ja mooi kut, nu maar speculeren op een BTC stijging zodat ik later break even kan terugkopenquote:Op zaterdag 16 december 2017 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aeternity stopt niet vriend. Iets te vroeg verkocht
Een appquote:Op zaterdag 16 december 2017 10:20 schreef RobinaHoed het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe dat Telegram werkt, wat het precies is? Ik zie steeds het woord Telegram voorbij komen in deze topic.
We gaan doorrrr!quote:Op zaterdag 16 december 2017 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aeternity stopt niet vriend. Iets te vroeg verkocht
quote:Op zaterdag 16 december 2017 10:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Blijft nu toch een beetje op horizontale lijn?
Nu als een paar dagen. Die stijging heeft zo ongeveer de halve wereld kunnen zien, zo breed is die gemeten in het nieuwsquote:
Ja laatste uurtjes wat mij betreft. Dit weekend 19k lijkt me wel haalbaarquote:Op zaterdag 16 december 2017 10:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Blijft nu toch een beetje op horizontale lijn?
20k vrind.quote:Op zaterdag 16 december 2017 10:51 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja laatste uurtjes wat mij betreft. Dit weekend 19k lijkt me wel haalbaar
De 'nee-stemmers' hebben nu al spijt van hun keuze.quote:
quote:Op woensdag 6 december 2017 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Poll: Bitcoin gaat voor de kerst nog door de 20k heen
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
TwenteFC moet zo blij zijn dat ik die weddenschap niet met 'm aan ben gegaan.quote:Op woensdag 6 december 2017 21:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren daar durf ik wel 100 euro om te wedden. edit; Kerst 2017dan.
Sorry voor mijn boze post maar wat een onzin weer, in augustus voor 2000 euro aan die dingen gekocht voor ergens onder de 0,003 euro en verkocht toen het bijna de 1 ct aantikte en nu ditquote:
Twente fc durft er 100 euro op te wedden.quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De 'nee-stemmers' hebben nu al spijt van hun keuze.
[..]
Goed nieuws als je bitcoin bezit slecht nieuws als je in fiat zitquote:Op zaterdag 16 december 2017 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel me alles.
Waar kijk ik naar? Goed nieuws of slecht nieuws?
Deze moeten ze een keer updaten met loopingquote:Op zaterdag 16 december 2017 11:10 schreef Faazz het volgende:
Vooral die looping is een interessant moment om naar uit te kijken.
Totdat volgende kerst iedereen bij de voedselbank aanklopt omdat de bubbel is gebarsten!!1!!1quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:17 schreef Typisch het volgende:
Vandaag mijn eerste 'kertsdinner' met familie.
Zal wel veel gaan over BTC ineens.
Gelijk krijgen is echt genot.
Als stijgingen zoals we de afgelopen dagen hebben gezien nog 6 maanden voortduren dan gaat die lijn ook snel richting verticaal. Zelfs een stijging van z'n $17.600 op 13 december naar zo'n $18.000 nu komt uit op een koers van bijna $ 60.000.quote:Op zaterdag 16 december 2017 10:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu als een paar dagen. Die stijging heeft zo ongeveer de halve wereld kunnen zien, zo breed is die gemeten in het nieuws
Het ligt natuurlijk aan de altcoin.quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:17 schreef DrSnuggle het volgende:
Ok ik heb even een (beginners)vraag die ik toch hier wil stellen: Wat zorgt voor waarde van een cryptomunt?
De euro is een wettig betaalmiddel waar je overal in Nederland mee kan betalen. De Bitcoin is in diverse zaken een geaccepteerd betaalmiddel maar nog niet op bijzonder veel plekken bruikbaar. Bij altcoins vraag ik mij echt af wat het waarde geeft.
De projecten achter een altcoin, hoe kan dat de munt waarde geven?
Op tijd uitstappenquote:Op zaterdag 16 december 2017 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Totdat volgende kerst iedereen bij de voedselbank aanklopt omdat de bubbel is gebarsten!!1!!1
Dat is zeker waar. Ook gezellig, blikkie tomantensoep van Unox.quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Totdat volgende kerst iedereen bij de voedselbank aanklopt omdat de bubbel is gebarsten!!1!!1
Waarom kijk je naar de waarde in EUR terwijl de hele wereld er in USD naar kijkt?quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:20 schreef _--_ het volgende:
Kraken 15k aangetikt. Nu gaat ie exact horizontaal. Als die er door heen komt gaan we waarschijnlijk moonen.
Dus eigenlijk moet ik het zien als een aandeel in een bedrijf?quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk aan de altcoin.
Als je bijvoorbeeld Ethereum pakt: dat is een platform waar je mooie projecten op kunt bouwen. Dat is dus zeg maar de fundering voor een hele hoop cryptoprojecten.
Een Storj is een decentrale versie van Google Drive, ook iets waar je best wat waarde in kunt zien.
Monero is een anoniem(er) betaalmiddel.
En er zijn er ook hele hoop die eigenlijk veel waard zijn zonder ooit wat te hebben laten zien.
Omdat ik mn geld gvd in euro wil terugkrijgen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar de waarde in EUR terwijl de hele wereld er in USD naar kijkt?
Nee. Je moet Storj zien als het muntje dat je nodig hebt om een biertje te kopen bij een festival.quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:22 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik het zien als een aandeel in een bedrijf?
Om Storj als voorbeeld te geven, gaat die decentrale versie van Google Drive gigantisch in waarde stijgen, dan stijgt de Storj dus eigenlijk gigantisch in waarde?
Maar kan je met Storj een biertje kopen bij een festival? Kan je uberhaupt ergens met Storj betalen?quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Je moet Storj zien als het muntje dat je nodig hebt om een biertje te kopen bij een festival.
Storj betaal je mee om daar ruimte te huren. Als je opslagruimte aanbiedt krijg je Storj.
Elke munt heeft zijn eigen use-case (toegegeven dat de prijs nu voor het grootste deel hype is).quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:28 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Maar kan je met Storj een biertje kopen bij een festival? Kan je uberhaupt ergens met Storj betalen?
Tot de tijd dat dat kan vind ik het vreemd dat een cryptomunt miljarden waard kan zijn.
En ik vind het hele gebeuren rondom de cryptomunt en de blockchain geweldig maar in mijn ogen stijgt de waarde te hard, alsof wij al in 2050 zitten ofzo.
Euro's terugkrijgen? Niet vloeken in de kerk! Dat alleen om de eventuele vermogensbelasting af te betalen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:22 schreef _--_ het volgende:
[..]
Omdat ik mn geld gvd in euro wil terugkrijgen.
Waarom moet dat?quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:28 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Maar kan je met Storj een biertje kopen bij een festival? Kan je uberhaupt ergens met Storj betalen?
Tot de tijd dat dat kan vind ik het vreemd dat een cryptomunt miljarden waard kan zijn.
En ik vind het hele gebeuren rondom de cryptomunt en de blockchain geweldig maar in mijn ogen stijgt de waarde te hard, alsof wij al in 2050 zitten ofzo.
Dat heeft iedereen steeds als een coin opeens moon gaat. Eigenlijk komt het er op neer, dat je gewoon van alles zoveel mogelijk moet hodlen en alleen nieuwe kopen met fiat. Alles gaat toch omhoog.quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:03 schreef Mr.Meneer het volgende:
[..]
Sorry voor mijn boze post maar wat een onzin weer, in augustus voor 2000 euro aan die dingen gekocht voor ergens onder de 0,003 euro en verkocht toen het bijna de 1 ct aantikte en nu dit![]()
![]()
Ik had er mijn studieschuld mee kunnen afbetalen. Niet dat ik dat had gedaan, of reeds ben afgestudeerd, maar toch.
Anyway, met Universa straks en nu met XLM wel nieuwe kansen om te HODL'n.
verkoop eth!quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraak, hele gevaarlijke uitspraak
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:41 schreef Nattekat het volgende:
ETH is eruit. Over en klaar
Nu maar eens genieten van een Bitcoin moon.
Deze gedachte had het moeten winnenquote:Op donderdag 22 december 2016 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ETH opgegeven, gaat niet meer goedkomen. Dit is het.
Heb nog best veel geduld gehad zie ik nuquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:01 schreef Nattekat het volgende:
ETH is niet kwetsbaar... ETH heeft er niks mee te maken. De enige reden waarom het daalt is de dood van DAO, wat helaas gekoppeld is aan ETH.
Gast, ETH is afgelopen dagen echt moon gegaan en nog loop je te klagen? Wat verwachten wij dan, dat er elke dag 70% bij komt?quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze gedachte had het moeten winnen
[..]
Heb nog best veel geduld gehad zie ik nu
quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
TwenteFC moet zo blij zijn dat ik die weddenschap niet met 'm aan ben gegaan.
Kijk eens heel goed naar de datum.quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gast, ETH is afgelopen dagen echt moon gegaan en nog loop je te klagen? Wat verwachten wij dan, dat er elke dag 70% bij komt?
Ja zag het, je had het laatst nog over die coin als tegenhanger van WTC.quote:
jij hebt dus al je ETH op 10 dollar verkocht?quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens heel goed naar de datum.
4quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
jij hebt dus al je ETH op 10 dollar verkocht?
wie nietquote:Op zaterdag 16 december 2017 11:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
jij hebt dus al je ETH op 10 dollar verkocht?
50% verlies gedraaid toenquote:
Owja, ik had toen wat ETH gekocht na een rand van jouquote:Op zaterdag 16 december 2017 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Sterker nog, alles wat toen in ETH zat, zit nu weer in ETH. Alleen nu is het maar een tiende van wat het toen was
quote:Op zaterdag 16 december 2017 12:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Substratum nieuwe ATH. leuk appje (als t gaat werken). iedereen kan websites hosten en cryptos verdienen.
ja het is idd afwachten hoe t gaat werken. je hoeft iedergeval geen aparte app te installeren om de websites te bezoeken, alleen als je wilt hosten moet dat. dus tor en vpn zouden dan verleden tijd kunnen zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2017 12:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik wil eerst die demo zien, niemand zit te wachten op websites die er 10 seconden over doen om te laden.
Klinkt gek maar ik hoop dat ze die demo meteen gaan DDossen. Niet omdat ik ze niks gun maar gewoon om te kijken hoe ze het handelen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 12:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ja het is idd afwachten hoe t gaat werken. je hoeft iedergeval geen aparte app te installeren om de websites te bezoeken, alleen als je wilt hosten moet dat. dus tor en vpn zouden dan verleden tijd kunnen zijn.
volgens mij gaat ie dan automatisch over op n andere node.quote:Op zaterdag 16 december 2017 12:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klinkt gek maar ik hoop dat ze die demo meteen gaan DDossen. Niet omdat ik ze niks gun maar gewoon om te kijken hoe ze het handelen.
Volgend jaar zomer hypotheek aflossenquote:Op zaterdag 16 december 2017 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd naar mainnetRelease staat gepland voor Q2. Dus dat kan zo maar eind juni zijn
14.gifquote:Op zaterdag 16 december 2017 12:02 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Owja, ik had toen wat ETH gekocht na een rand van jou
[ afbeelding ]
Thanks nog daarvoor
Nog IOTA hebbenquote:Op zaterdag 16 december 2017 12:36 schreef Blistering het volgende:
Lekker wakker worden.
Alle muntjes in m'n portfolio (behalve IOTA natuurlijk) in de plus.
Mja, IOTA is echt 5% van m'n hele portfolio dus ik geef geen fuck.quote:Op zaterdag 16 december 2017 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog IOTA hebben
Het moment dat een dev dollartekens ziet, is het tijd om van het schip te springen.
Precies, hier een mooi ritje gemaakt van 1,80 naar 4.50 en daarna alles wegquote:Op zaterdag 16 december 2017 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog IOTA hebben
Het moment dat een dev dollartekens ziet, is het tijd om van het schip te springen.
twitter:RichardHeartWin twitterde op zaterdag 16-12-2017 om 12:14:17What happens when you multiply #Bitcoin's vertical S curve of adoption times Wall Street's bubble inflating, yield… https://t.co/jDrVgyrsUW reageer retweet
Ik zie het nog wel gebeuren dat Greys straks met haar hele Bitcoin een heel huis kan kopen en nog wat overhoudt voor een ticket naar de ESF finale van dat jaar.quote:Op zaterdag 16 december 2017 12:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:
twitter:RichardHeartWin twitterde op zaterdag 16-12-2017 om 12:14:17What happens when you multiply #Bitcoin's vertical S curve of adoption times Wall Street's bubble inflating, yield… https://t.co/jDrVgyrsUW reageer retweet
Ftfyquote:Op zaterdag 16 december 2017 12:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren dat Greys straks met haar net-geen-hele Bitcoin een heel huis kan kopen.
Small player.quote:Op zaterdag 16 december 2017 12:56 schreef Oscar. het volgende:
Litebit minimale order 100 europlus transactiekosten ook nog eens
Voor aandelen zou het kloppen (mits gespreid belegd)...met cryptos...wie weet..nu verkopen of met 10 jaar miljonair.... (of alles wegquote:Op zaterdag 16 december 2017 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
hoeveel heb je er?quote:Op zaterdag 16 december 2017 12:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgend jaar zomer hypotheek aflossen
We quoten 'm even voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 16 december 2017 12:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren dat Greys straks met haar hele Bitcoin een heel huis kan kopen en nog wat overhoudt voor een ticket naar de ESF finale van dat jaar.
Verlorenquote:Op zaterdag 16 december 2017 13:07 schreef TwenteFC het volgende:
Lekker nummertje op, voetjes op de bank en BTC zien stijgen.
Oh tijdens het traden zet ik graag K3 op.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:16 schreef Zith het volgende:
[..]
Verloren
Edit:
Maar ik heb ten aller tijden Raubtier aan staan als ik cryptodingen doe![]()
Maidsafe en SHIFT zijn er ook mee bezig, maar Substratum schijnt beter te zijn (of dat echt zo is moet nog blijken). Beta komt als t goed is 31 december uit.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:25 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Wie liep hier een tijdje terug Substratum te pitchen? Was dat niet kthxbye? Ik ben er ook wel geïnteresseerd in geraakt. Zijn er andere projecten die bezig zijn het internet te decentraliseren?
Enig idee wanneer de Beta komt?
Ben er weer in, 16450 heb ik er nuquote:
Zit op ¤0,22 inmiddelsquote:Op zaterdag 16 december 2017 13:50 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er nog mensen met WavesGo (WGO)? Die heb ik al heel lang maar heb er al een jaar niet naar gekeken, ook niet naar de ontwikkelingen
Hier een paar in bezit.quote:Op zaterdag 16 december 2017 13:50 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er nog mensen met WavesGo (WGO)? Die heb ik al heel lang maar heb er al een jaar niet naar gekeken, ook niet naar de ontwikkelingen
Ik heb bij google de site al gerapporteerd.quote:Op zaterdag 16 december 2017 09:26 schreef Mender het volgende:
Wel fucking misleidend zeg de bitcoin.com website
De bitcoin cash wallet wordt daar gewoon voorgesteld als de bitcoin wallet.
Je moet wel gewoon je premie betalen dus ben je alsnog 120 euro per jaar kwijt.quote:Op zaterdag 16 december 2017 07:28 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb nooit zorgtoeslag gehad, zelft toen ik begon met werken en geen rooie cent had. Blijkbaar kun je nu een wereldreis maken en Eur1000 per jaar kado krijgen
Is toch altijd compleet random geweestquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:17 schreef Oscar. het volgende:
Maar tegenwoordig hebben we dus de werkweekdip en de weekendmoon?
Nou je kon er vroeger de klok op gelijk zetten.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:19 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Is toch altijd compleet random geweest![]()
Doorknallen? Valt wel mee.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je moet wel gewoon je premie betalen dus ben je alsnog 120 euro per jaar kwijt.
Goeie grutjes portfolio op 15k. Verge blijft lekker doorknallen
maar 50 procentquote:
Voor minder dan 75% kom ik m'n bed niet meer uit hoor.quote:
met 50 procent blijf ik in mijn bed liggenquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Voor minder dan 75% kom ik m'n bed niet meer uit hoor.
Jij hebt echt een ziek mooi bet gedaan op Verge. Die gaat nog veel meer knallen. Ik las net dat Verge druk bezig is om -opnieuw- het wrath (?) protocol in te voeren?quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Portfolio in 4 dagen van 8k naar 15k zien gaan. Dat voelt toch op zijn minst erg prettig.quote:
Lekker he?! Ken het gevoel. Kwam in juni net aan in Vietnam, toen steeg mijn blockfolio een week elke dag met de kosten van t reisje. Dat is leuk reizenquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Staat dat niet toe?quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:48 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vraagje aan de Binance-gebruikers, ik heb een keer BTC vanuit mijn wallet naar mijn Binance-account verstuurd, en wil dat nu weer doen. Maar mijn wallet (Bitcoin Core) staat dit niet toe, omdat Binance hetzelfde ontvangstadres als vorige keer gebruikt. Kan ik ergens mijn ontvangstadres verversen?
Initieel begon ik met Digibyte>steeg20% toen Verge voor gekocht. Toen deze op 100 en 150 sat stond ongeveer 30% van verkochtquote:
Sorry, ik heb me vergist. Probeerde vanuit het adresboek iets te versturenquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Staat dat niet toe?
Welke melding krijg je?
Als ie nog iets zakt koop ik er ook een paar k bijquote:Op zaterdag 16 december 2017 13:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ben er weer in, 16450 heb ik er nu
Lekker hoor, ik ben ook pas net begonnen, maar als ik een munt eenmaal gekocht heb durf ik hem niet meer te verkopen bang dat ie in de toekomst veel meer geld waard word en ik spijt krijgquote:Op zaterdag 16 december 2017 15:02 schreef Schnitzels het volgende:
8 dagen geleden Ripple gekocht voor $0,21
Gisteren Verge gekocht voor 0.00000095 bitcoin
Als ik nu alles verkoop heb ik al een hele mooie winst.
Ik ben begonnen 1 november met 250 euro, ik heb wat winstjes gepakt met Monero (achteraf veel te weinig), wat verlies en winst op Neo. Ik heb Enjin gekocht. Leuk om de Blockfolio app bij te houden en te zien dat mijn portfolio overall steeds meer stijgt. Al zijn het natuurlijk wel momentopnames. Kan nu alles verkopen voor 700 euro, maar wil nog even wachten.
Het is momenteel nog zo centraal dat er van een "tangle" nog niet echt sprake lijkt te zijn.quote:
quote:Bitfinex has a warning page explaining that you must generate a new wallet code at bitfinex or the IOTA won’t show up at all.
quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:57 schreef MaGNeT het volgende:
De reden voor mij om niet te investeren in Iota is dat er twijfel was en nog steeds is over de veiligheid van de techniek. De kans op double spends vanwege de afstanden in de tangles en bewust opgewekte lag werd vaak aangehaald.
Misschien onterecht, misschien zelfs FUD maar dan kijk ik liever van de zijlijn, hoe mooi ik het project ook vind.
Bugs zijn overigens bij ieder nieuw project een kans om je geld kwijt te raken.
Als Waves het verprutst met hun Waves-NG dan wordt het ook serieus huilen.
Impressive. Hoeveel tijd besteed je er per dag aan? Kan me voorstellen dat er veel tijd in gaat zitten als je zoveel verschillende coins hebt.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Initieel begon ik met Digibyte>steeg20% toen Verge voor gekocht. Toen deze op 100 en 150 sat stond ongeveer 30% van verkocht
Ik bezit de volgende coins:
Meer dan 100$
Verge
Bitcoin
Eth
Status
Waves
Iota
Lisk
Minder dan 100$
Bancor
QRL
Reddcoin
Funfair
Crown
Btg
BAT
Siacoin
En nog 3 coins onder 10$
Digibyte
Firstblood
XLM
PTOY
Ja precies, als ik zo de koersen op een vrije dag meevolg dan denk ik dat ik voornamelijk winst maak doordat ik soms tien dagen achter elkaar niks verhandel. Ik heb in die anderhalve maand misschien vijf keer gehandeld etc. Als ik geen fulltime baan had gehad, of meer tijd voor crypto zou nemen dat ik een enorm slechte daytrader zou zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2017 15:05 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik ben ook pas net begonnen, maar als ik een munt eenmaal gekocht heb durf ik hem niet meer te verkopen bang dat ie in de toekomst veel meer geld waard word en ik spijt krijg
??quote:Universa looks like everything a blockchain SHOULDN'T be.
Centralized, trusted instead of trustless.
This projects shouldn't be supported only because they are giving you 50 miserable coins.
Precies hetzelfde hierquote:Op zaterdag 16 december 2017 15:10 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Ja precies, als ik zo de koersen op een vrije dag meevolg dan denk ik dat ik voornamelijk winst maak doordat ik soms tien dagen achter elkaar niks verhandel. Ik heb in die anderhalve maand misschien vijf keer gehandeld etc. Als ik geen fulltime baan had gehad, of meer tijd voor crypto zou nemen dat ik een enorm slechte daytrader zou zijn.
nu.nlquote:De Europese Unie heeft een akkoord bereikt over strengere regels voor de bitcoin en andere cryptovaluta. De regels moeten witwassen en het financieren van terrorisme voorkomen.
Dat meldt Reuters vrijdag. De overeenkomst is onderdeel van een grotere groep maatregelen om financiële misdaden en belastingontduiking te voorkomen.
Volgens de nieuwe regels mogen er geen anonieme transacties meer plaatsvinden op handelsplatformen van cryptovaluta. Ook mag er niet langer anoniem betaald worden met prepaidkaarten.
De handelsplatformen en aanbieders van zogenaamde 'wallets' voor cryptovaluta moeten hun gebruikers voortaan identificeren.
Andere maatregelen
Andere maatregelen uit de overeenkomst bepalen dat bedrijven en stichtingen voortaan transparanter moeten worden over hun geldzaken.
De nieuwe regels moeten nu formeel overgenomen worden door de lidstaten van de Europese Unie en binnen achttien maanden omgezet worden in nationale wetten.
Moet er wel een koper zijn, dat wordt lastig denk ik .. geen volumequote:Op zaterdag 16 december 2017 15:30 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
x38779Als je daar 100 euro in had had je nu 3,8 miljoen.
Wtf hoe datquote:Op zaterdag 16 december 2017 15:30 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering wat een puinhoop dat IOTAquote:
Niet met dat volume... je had wellicht een paar duizend kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 15:30 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet het dan ook niet gelijk in 1x verkopenquote:Op zaterdag 16 december 2017 15:35 schreef Zith het volgende:
[..]
Niet met dat volume... je had wellicht een paar duizend kunnen verdienen.
begeleiden en hosten van ico's...quote:Op zaterdag 16 december 2017 15:37 schreef Rossdale het volgende:
https://cobinhood.com/home
Exchange zonder fees. Klinkt ideaal, maar waar halen ze hun winst vandaan?
Is nu in beta, maar weet niet zo goed wat ik er van moet denken
Een uurtje of 1 a 2 per dag. Gewoon sochtends portfolio checken en savonds als ik terugkom van een lekker etentje de blockfolio weer checken. Ik verhandel vrij weinig maar lees vooral op Fok! reddit en blockchain.info maar dan voornamelijk over Verge. Die andere coins hebk gewoon gekocht om het risico wat te spreiden. Mocht Verge wegvallen wat ongeveer 70% van mijn portfolio is dan is dat een tegenvaller. Maar gezien ik toch niets uitcash tot juni doet het me vrij weinig alsk van 15 naar 10k zak. Vind het gewoon mooi om te volgen tijdens mijn reis. Ik zie het dan ook meer als hobby.quote:Op zaterdag 16 december 2017 15:10 schreef Chaes het volgende:
[..]
Impressive. Hoeveel tijd besteed je er per dag aan? Kan me voorstellen dat er veel tijd in gaat zitten als je zoveel verschillende coins hebt.
Zelf heb ik alleen een beetje ETH, en die is na m'n aankoop helaas iets gedaald waardoor ik nu een klein verlies heb. Ben eigenlijk van plan om ETH te hodlen totdat ik daar een mooie winst mee heb gemaakt en vervolgens alle ETH te verkopen voor 2-3 altcoins.
Ja, ns kijken hoe de nieuwe lui gaan reageren als we in de bear komen straksquote:Op zaterdag 16 december 2017 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit nu voor 70% in tokens die nog niet eens op de markt zijn, heb ze gekocht in de ICO'squote:
NAGAquote:Op zaterdag 16 december 2017 15:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik zit nu voor 70% in tokens die nog niet eens op de markt zijn, heb ze gekocht in de ICO'sKan niet wachten tot Universa en Tokenpay uitkomen
Ah oke, goed verhaalquote:Op zaterdag 16 december 2017 15:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een uurtje of 1 a 2 per dag. Gewoon sochtends portfolio checken en savonds als ik terugkom van een lekker etentje de blockfolio weer checken. Ik verhandel vrij weinig maar lees vooral op Fok! reddit en blockchain.info maar dan voornamelijk over Verge. Die andere coins hebk gewoon gekocht om het risico wat te spreiden. Mocht Verge wegvallen wat ongeveer 70% van mijn portfolio is dan is dat een tegenvaller. Maar gezien ik toch niets uitcash tot juni doet het me vrij weinig alsk van 15 naar 10k zak. Vind het gewoon mooi om te volgen tijdens mijn reis. Ik zie het dan ook meer als hobby.
Hoe bepaal jij welke ICO een investering verdient? Ik check https://www.icoalert.com/ en lees verschillende whitepapers om te kijken of een idee mij aanstaat. Heb je nog tips?quote:Op zaterdag 16 december 2017 15:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik zit nu voor 70% in tokens die nog niet eens op de markt zijn, heb ze gekocht in de ICO'sKan niet wachten tot Universa en Tokenpay uitkomen
Whitepapers lezen moet je sowieso doen, wat ook een indicatie is dat als er veel mensen over praten op verschillende Telegram groepen je kan profiteren in de hype. Des te meer hype onder de mensen is des te meer mensen het gaan kopen en daardoor de prijs omhoog schietquote:Op zaterdag 16 december 2017 16:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoe bepaal jij welke ICO een investering verdient? Ik check https://www.icoalert.com/ en lees verschillende whitepapers om te kijken of een idee mij aanstaat. Heb je nog tips?
erruggg fijne buurman.... ken je wel ff een biertje mee drinken ....quote:
Thanks, duidelijk. Universa gemist en helaas geen token sale meer. Hopelijk snel te vinden op een exchange.quote:Op zaterdag 16 december 2017 16:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Whitepapers lezen moet je sowieso doen, wat ook een indicatie is dat als er veel mensen over praten op verschillende Telegram groepen je kan profiteren in de hype. Des te meer hype onder de mensen is des te meer mensen het gaan kopen en daardoor de prijs omhoog schietJe kunt ook naar het team achter een coin/token kijken. Universa's team staat voor heel erg aan. Volgens mij is de Verge developer ook nog adviseur bij Universa en zit McAfee bij Universa.
ook centralized, klopt dat?quote:Op zaterdag 16 december 2017 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
universa = shitcoin van wat ik gelezen heb
fake newsquote:Op zaterdag 16 december 2017 16:17 schreef SMS303 het volgende:
[..]
erruggg fijne buurman.... ken je wel ff een biertje mee drinken ....
http://fortune.com/2016/09/23/john-mcafee-showtime-murders/
Waarom?quote:Op zaterdag 16 december 2017 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Zorgverzekering? Waarom heb je je niet uitgeschreven in NL?quote:Op zaterdag 16 december 2017 04:35 schreef Maikuuul het volgende:
interessant vond ik Red Belly, daar maar s over lezen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 16:24 schreef Dimachaerus het volgende:
universa
https://www.reddit.com/r/(...)scared_me_away_from/
Je moet niet elke post op Reddit zomaar gelovenquote:Op zaterdag 16 december 2017 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom is universa zo goed danquote:Op zaterdag 16 december 2017 16:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Je moet niet elke post op Reddit zomaar geloven
Als ik langer dan 5 jaar wegbleef dan pas kon de zorgverzekering worden stopgezet. De reinste oplichting vind ik zelf. Ik denk dan ook als ik terugkom nogmaals een aanvraag tot stopzetten indien en dan gewoon 5 jaar invul. Door dit soort dingen heb ik een aversie tegen de Nederlandse overheid gekregen. Altijd willen ze je geld. En waaraan wordt het verspild.... te erg gewoon. Daarom ben ik blij dat ik elke $ die ik verdien spendeer aan dingen die ik leuk vind. En niks afdraag in Nederland.quote:Op zaterdag 16 december 2017 16:27 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Zorgverzekering? Waarom heb je je niet uitgeschreven in NL?
Worden buitenlandse ziektekosten dan niet vergoed door je verzekering?quote:Op zaterdag 16 december 2017 16:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ik langer dan 5 jaar wegbleef dan pas kon de zorgverzekering worden stopgezet. De reinste oplichting vind ik zelf. Ik denk dan ook als ik terugkom nogmaals een aanvraag tot stopzetten indien en dan gewoon 5 jaar invul. Door dit soort dingen heb ik een aversie tegen de Nederlandse overheid gekregen. Altijd willen ze je geld. En waaraan wordt het verspild.... te erg gewoon. Daarom ben ik blij dat ik elke $ die ik verdien spendeer aan dingen die ik leuk vind. En niks afdraag in Nederland.
https://universa.io/files/whitepaper.pdfquote:Op zaterdag 16 december 2017 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom is universa zo goed dan
Aha, kijk duidelijk. Thxquote:Op zaterdag 16 december 2017 11:20 schreef up7 het volgende:
[..]
Als stijgingen zoals we de afgelopen dagen hebben gezien nog 6 maanden voortduren dan gaat die lijn ook snel richting verticaal. Zelfs een stijging van z'n $17.600 op 13 december naar zo'n $18.000 nu komt uit op een koers van bijna $ 60.000.
[ afbeelding ]
Het lijkt verraderlijk "horizontaal" maar het gaat harder dan je denkt. Stijgingen zoals in de afgelopen 7 dagen zal je niet blijven krijgen want anders is een $0,5 miljoen per bitcoin veel dichterbij dan we allemaal denken.
[ afbeelding ]
totdat je ziek wordt in het buitenland. Dan is het snel terug en profiterenquote:Op zaterdag 16 december 2017 16:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ik langer dan 5 jaar wegbleef dan pas kon de zorgverzekering worden stopgezet. De reinste oplichting vind ik zelf. Ik denk dan ook als ik terugkom nogmaals een aanvraag tot stopzetten indien en dan gewoon 5 jaar invul. Door dit soort dingen heb ik een aversie tegen de Nederlandse overheid gekregen. Altijd willen ze je geld. En waaraan wordt het verspild.... te erg gewoon. Daarom ben ik blij dat ik elke $ die ik verdien spendeer aan dingen die ik leuk vind. En niks afdraag in Nederland.
Jawel. Ik heb een reisverzekering en ook mijn normale zorgverzekering.quote:Op zaterdag 16 december 2017 16:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Worden buitenlandse ziektekosten dan niet vergoed door je verzekering?
WhatsApp, maar dan zonder erge ziekte.quote:Op zaterdag 16 december 2017 10:20 schreef RobinaHoed het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe dat Telegram werkt, wat het precies is? Ik zie steeds het woord Telegram voorbij komen in deze topic.
En announcement channels. $$$$quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
WhatsApp, maar dan zonder erge ziekte.
Gewoon HODL. Officiele wallet is als het goed is in beta dus dat is alvast een begin van een positieve trend.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:16 schreef UtopiaVolger het volgende:
Blij dat ik maar 40 IOTA heb zeg. Komt dat nog goed?
Ik heb er ook maar iets van 70. Gewoon vasthouden, gaat vanzelf wel weer omhoog.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:16 schreef UtopiaVolger het volgende:
Zal mij benieuwen. Hodl wel ja, maar niet omdat ik er zoveel vertrouwen in heb.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gewoon HODL. Officiele wallet is als het goed is in beta dus dat is alvast een begin van een positieve trend.
quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:16 schreef UtopiaVolger het volgende:
Dragons first.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]doe eens normaal. IOTA moon in 2018. Doe eens rustig.
Jij vindt dit kleine stapjes?quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:03 schreef _--_ het volgende:
Waarom maakt bitcoin kleine stapjes.gewoon binnen 20 seconden naar 20k
Dit inderdaad. IOTA is gewoon long-term.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]doe eens normaal. IOTA moon in 2018. Doe eens rustig.
Geel of zwart?quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:03 schreef _--_ het volgende:
Waarom maakt bitcoin kleine stapjes.gewoon binnen 20 seconden naar 20k
nooit. Die houd ik tot mijn doodquote:
Je lambo?quote:
huidskleurquote:
zouden er nog mensen zijn die geloven wat ze bij eenvandaag zeggen?quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:14 schreef Oscar. het volgende:
Lol@eenvandaag
Bitcoin zou verslavend zijn. Daarom zou je ze niet moeten kopen!
en ze hebben nog gelijk ook.
Als iedereen verslaafd raakt worden het mooie tijdenquote:Op zaterdag 16 december 2017 18:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
zouden er nog mensen zijn die geloven wat ze bij eenvandaag zeggen?
Stop dan alle aandelen ook even.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:14 schreef Oscar. het volgende:
Lol@eenvandaag
Bitcoin zou verslavend zijn. Daarom zou je ze niet moeten kopen!
en ze hebben nog gelijk ook.
Helemaal kut. Ze had beter xrp kunnen kopen 3 weken terug.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:26 schreef Oscar. het volgende:
Straks ff Kassa kijken, die willen ook steeds Bitcoin bashen.
Maar die kassamiep had 100 euro aan bitcoins gekocht toen ie rond de 10K stond. Dat is dus nu 60 euro winst in 2 weken
of dogecoin in 2010quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Helemaal kut. Ze had beter xrp kunnen kopen 3 weken terug.
of xrp in jan 2017quote:
Of IOTA in jan 2018quote:
Dat doe je zodra je iets te veel geld hebt voor de belastingdienst.quote:
Ikquote:Op zaterdag 16 december 2017 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie is hier geverifieerd op binance?
Wat moet ik bij passport ID invullen? Document of isbn?quote:
Oh sorry dat ben ik niet zie ik nu. Ik kan max 2btc withdrawen per dag. Aangezien mijn roll maar 0.10 btc is, is dat meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat moet ik bij passport ID invullen? Document of isbn?
En wat moet ik bij voornaam invullen, achternaam of voornaam?
Documentnummer.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat moet ik bij passport ID invullen? Document of isbn?
serieus?quote:En wat moet ik bij voornaam invullen, achternaam of voornaam?
nja ik ben erachter gekomen dat het automatisch verificatie systeem geen onderscheid kan maken tussen voor- en achternamen. Mijn bittrex verificiatie is daardoor verkloot denk ik, en ze nemen geen nieuwe registraties meer aan.quote:
Nog wel.quote:Op zaterdag 16 december 2017 18:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oh sorry dat ben ik niet zie ik nu. Ik kan max 2btc withdrawen per dag. Aangezien mijn roll maar 0.10 btc is, is dat meer dan genoeg.
Genieten ja.quote:
Geen idee. Tevens met die futures enzo wat nu is sinds afgelopen week. Wat doet dat met de waarde allemaal?quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:17 schreef fckdedeurkruk het volgende:
https://tweakers.net/revi(...)elijke-gevolgen.html
Netneutraliteit afgeschaft in de VS waardoor het voor internet providers makkelijker wordt sites af te knijpen. Gaat dit gevolgen voor Bitcoin en andere Crypto hebben?
Nee.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:17 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Netneutraliteit afgeschaft in de VS waardoor het voor internet providers makkelijker wordt sites af te knijpen. Gaat dit gevolgen voor Bitcoin en andere Crypto hebben?
ja Substratum gaat naar de maan met zn decentrale internet.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:17 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Vast weer hoger... dus ik zou nu bijkopenquote:Op zaterdag 16 december 2017 19:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Genieten ja.
Portfolio tikte net $19.000 aanben beniewd wat het morgenvroeg staat.
waarschijnlijk is bitonic.nl dan overbelast, dus je komt niet van je coins af.quote:Op zaterdag 16 december 2017 19:22 schreef Patroon het volgende:
Wat ik mij afvraag he...stel de bubbel barst. Denken jullie dan snel genoeg je alts en btc om te kunnen zetten naar dollars/euro's? Overdag ben ik aan het werk en kan ik er niet zomaar bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |