Zo was mijn post ook geenszins bedoeld! Maar ik denk oprecht dat hij eerder wakker zal worden van het huilen van de baby dan van het feit dat jij de baby voedt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:25 schreef Philomijn het volgende:
Och ik wilde er al een disclaimer bij zetten: dames, geen venijn richting man(nen in het algemeen). Hij gaat er idd wel achter komen en het is een enorme lieverd. Er is wat dat betreft nog geen onvertogen woord gevallen.
Ik vind dat het hier soms al snel de kant op gaat van man-bashing.
Dit zijn praktische dingen waar ik me ook als moeder op probeer voor te bereiden maar die in de praktijk vaak anders lopen dan je denkt. Het is voor hem ook allemaal nieuw, ik lees hier al zes jaar mee en heb twee zussen met kinderen.
Pff, nou, je krijgt dat kind samen hé.. stel oe niet an.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word altijd plaatsvervangend boos van dat soort "mannenleed" merk ik, sorry
ik deed het in een luie stoel op onze slaapkamer en later liggend in bed. Alleen een nachtlichtje aan van een halve watt ofzo. Mijn man heeft er niet onder geleden iigquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:31 schreef Philomijn het volgende:
Hahaha nee tuurlijk mag ik wel borstvoeding geven.Het was meer van: doe je dat dan op het eigen kamertje of in bed? Hoe werkt dat in de praktijk?
Ik ook. Wat dat betreft kijk ik op tegen die eerste maanden. Hoe vaak ik snachts boos ben geworden omdat ik er voor mijn gevoel alleen voor stond..quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word altijd plaatsvervangend boos van dat soort "mannenleed" merk ik, sorry
Anderhalve maand na de bevalling ging vriend met baby en peuter even 'er rondje lopen' zodat ik thuis kon opruimen voor Lou's verjaardag. Belt hij na een tijdje op of ik even naar het centrum (1,5 a 2 km van ons huis) kon komen, want de baby bleef maar huilen, geen flesje met afgekolfd melk mee en geen luiers.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ja voor ons is dat al lastig voorstellen maar mannen hebben. echt geen idéé. Die denken ook dat ze een volledige dag thuis kunnen werken met baby "want die slapen toch de hele dag"
Mijn man is al 3 jaar vader en snapt nog steeds niet dat lunchafspraken met vrienden in de stad op zijn vrije-dag-met-kinderen niet handig zijn.
Maar goed, ze leven altijd alle drie nog als ik op vrijdag uit mijn wel kom, dus linksom of rechtsom loopt het wel los
Die van mij heeft nog steeds niet door dat als ik niet thuis eet hij niet net zo gemakkelijk "even een frietje kan gaan halen".quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ja voor ons is dat al lastig voorstellen maar mannen hebben. echt geen idéé. Die denken ook dat ze een volledige dag thuis kunnen werken met baby "want die slapen toch de hele dag"
Mijn man is al 3 jaar vader en snapt nog steeds niet dat lunchafspraken met vrienden in de stad op zijn vrije-dag-met-kinderen niet handig zijn.
Maar goed, ze leven altijd alle drie nog als ik op vrijdag uit mijn wel kom, dus linksom of rechtsom loopt het wel los
Wow!quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Anderhalve maand na de bevalling ging vriend met baby en peuter even 'er rondje lopen' zodat ik thuis kon opruimen voor Lou's verjaardag. Belt hij na een tijdje op of ik even naar het centrum (1,5 a 2 km van ons huis) kon komen, want de baby bleef maar huilen, geen flesje met afgekolfd melk mee en geen luiers.
Eerste ritje op de fiets met krijsende baby in de draagzak: check
Hehe, wie weet! Skittles wil het ons vast vertellen!quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:18 schreef AwayTL het volgende:
Wat heb jij hoge verwachtingen mini. Ik vermoed dat het zeker nog 3 keer is voorgekomen.
Maar hij gaat tenminste.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:18 schreef AwayTL het volgende:
Wat heb jij hoge verwachtingen mini. Ik vermoed dat het zeker nog 3 keer is voorgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |