Nah, maar schattig is -ie!quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:41 schreef Waterdruppel het volgende:
@Minilot is dit lampje iets voor bij je inktvisbehang? https://www.degeleflaming(...)utm_medium=banner-nl
Poeh. Als ik vķķr elf uur 's avonds in bed lig, wat zelden gebeurt, dan vind ik al dat ik netjes vroeg naar bed ben gegaan.quote:Op vrijdag 15 december 2017 20:55 schreef vencodark het volgende:
Ik neem mij trouwens elke avond voor om echt vroeg te gaan slapen omdat het weleens de laatste normale nacht kan zijn en ik zo uitgerust mogelijk wil zijn als de bevalling serieus gaat beginnen maar toch gaat iets te vaak het licht pas om 22:00 uur ofzo uit.
En dan de volgende dag weer spijt hebben dat ik niet eerder ben gaan slapen.
Nee joh. En als je wat nodig blijkt te hebben wat je niet in huis hebt is het zo gekocht!quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:16 schreef BellaaElisa het volgende:
Even over die uitzet lijsten he - moet je echt ALLES daar van in huis hebben?
Nou ja, je moet natuurlijk niks, en er zwerven nogal wat verschillende lijstjes rond..quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:16 schreef BellaaElisa het volgende:
quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:52 schreef exode het volgende:
Wij hadden vandaag echo bij AMC, 11 weken zitten we nu. Was prima! B2 was behoorlijk bewegelijk en liep iets voor wat betreft groei. Dus doei AMC bedankt maar hopelijk niet tot ziens. Nu officieel het reguliere circuit in zeg maar.
Inderdaad goed lijstje!quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, je moet natuurlijk niks, en er zwerven nogal wat verschillende lijstjes rond..
Ik vond deze opsomming wel prettig relativerend:
https://kiind.nl/article31/
Bella, zijn er specifieke dingen die je op lijsten tegenkomt waarvan je denkt: huh, waarom?
Ik heb die van de kraamzorg aangehouden. Dan heb je het noodzakelijke in huis en de rest is zo bijgekocht indien nodig nodig! En dit is ook nog wel even ok om te lezen, onderzoek van Consumentenbond https://www.google.nl/a(...)zetlijst%3famp=truequote:Op vrijdag 15 december 2017 22:16 schreef BellaaElisa het volgende:
Die bovenste dingen en navelbandjes heb ik nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:45 schreef BellaaElisa het volgende:
Flanellen luiers bijv, veiligheids spelden, tape? Ik weet niet zo goed waarvoor dat gaat dienen. Ik zou eens een kijkje nemen bij die Consumentenbond lijst.
Cass, ik wil ook nog graag een draagdoek/zak aanschaffen. Maar ook daarin ben ik een noob haha
Spuugdoekjes hebben wij gekregen. Wipstoel willen wij zo'n 4moms Mamaroo halen (man vindt dat soort spullen te leuk!quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:13 schreef Songeur het volgende:
[..]
Die bovenste dingen en navelbandjes heb ik nooit gebruikt.
Wipstoel, box, spuugdoekjes, badthermometers, sterilisator enzo ook niet.
Maaar daarentegen draagdoek
Wow, serieus?!quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:00 schreef Songeur het volgende:
“Als je geen kinderwagen kan betalen kan je beter nog niet aan kinderen beginnen” van een wildvreemde bij de bakker. En “je lijkt wel een asielzoeker” zei mijn opa tegen mijn man.
Alleen bloed? Of ook krampen? Alleen bloed hoeft niet zo veel te zeggen. En hoe lastig ook, maar afwachten is eigenlijk het enige wat je echt kan doen. Je kan morgen natuurlijk wel even bellen met de verloskundige om even te overleggen. Ik duim voor onschuldig bloedverlies en sterkte!quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:07 schreef coccinelle het volgende:
K*t bloedverlies![]()
Wat nu te doen? Ben bijna 10 wkn
Alleen bloed en stolsels. Zo bang dat het alsnog mis gaatquote:Op zaterdag 16 december 2017 00:12 schreef elliebell het volgende:
[..]
Alleen bloed? Of ook krampen? Alleen bloed hoeft niet zo veel te zeggen. En hoe lastig ook, maar afwachten is eigenlijk het enige wat je echt kan doen. Je kan morgen natuurlijk wel even bellen met de verloskundige om even te overleggen. Ik duim voor onschuldig bloedverlies en sterkte!
Ach jee, dat snap ikquote:Op zaterdag 16 december 2017 00:16 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Alleen bloed en stolsels. Zo bang dat het alsnog mis gaat
Je maakt je zorgen. Reden genoeg om even te bellen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:16 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Alleen bloed en stolsels. Zo bang dat het alsnog mis gaat
Oh daar had ik nog niet gekeken 😀 Bedankt voor de tip 😉quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:58 schreef VitaBella het volgende:
Exodewat fijn!
Voor degene die verliefd was op de nijntjeslamp:
https://m.nl.aliexpress.c(...)4b7a87ab101deb0fcb6e
Nog steeds aan de prijs, maar wel iets minder
Uhu, nou is opa gewoon oud en lomp. Dus dat kon ik snel loslaten. Maar die andere vond ik wel lastig.quote:
Huil vooral even uit. Ik hoop dat je nog wat slaapt.quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:41 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik voel dat dit weer zo'n slapeloze nacht gaat worden. Mn benen staan weer helemaal in de brand, ik kan wel janken.
Ik voel mijzelf echt een zeur..terwijl ik wakker lig van de jeuk gebeuren er zoveel dingen op de wereld. Kutzooi.
Net even goed uitgehuild bij man.
Geen naam.quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat ik dus helemaal niets vind zijn juist die hydrofielen, ik heb ze omdat het moet.
Verder geen babyfoon, geen wipstoel, geen baby manicure set, geen voedingsbh's (kv), geen sterilisator (maar uitkoken), geen badthermometer.
Ik vind een luieremmer wel handig, ik ga namelijk snachts echt niet helemaal naar beneden lopen.
Haha!!quote:Op zaterdag 16 december 2017 12:09 schreef exode het volgende:
Ah fijn Aventura! Jaaaa wat ontzettend fijn!
We hebben B vanochtend verteld dat ie grote broer wordt. Meteen een dikke glimlach. Hij hoopt dat het een jongen wordt en anders een hondje....uhm....
Geen luieremmer, nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 16 december 2017 11:26 schreef CassElliot het volgende:
Ik vind die verschillen ook zo leuk! Ik word zelf bloednerveus van een babyfoon. Nooit gebruikt, ik ben met babyfoon altijd bang dat ik mini niet hoor. En van KV in huis hebben word ik ook eerder nerveus dan dat het geruststellend is. Ik kan BV geven, waarom zou ik daaraan twijfelen? Luieremmer heb ik ook niet, maar ken genoeg mensen die erbij zweren. Wat heb ik wel eigenlijk?Oh ja, luiers! De strikluiertjes en wolbroekjes kwamen net binnen
En een wollen slaapzakje. Het begint zowaar ergens op te lijken. Die opmerking "Als je geen kinderwagen kunt betalen"
Ik duim voor ontsluitingquote:Op zaterdag 16 december 2017 20:34 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik wil vooral maar even zeggen.. Auw.
Nog altijd weeen om de paar minuten met enorme rugpijn en in mijn liezen. Om 22:00 komt de verloskundige kijken hoe het gaat. Ik hoop dat er wel wat ontsluiting is maar hou er rekening mee dat het nog niks is.
-
Oh wat fijn zeg!quote:Op zaterdag 16 december 2017 15:09 schreef coccinelle het volgende:
Ik lees zo even bij.
Naar zkh geweest voor echo. Alles is goedPak van mijn hart. Bloeden lijkt ook weer gestopt.
Ik denk nu iets van 6+3, maar ik weet het niet zekerquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:22 schreef Malteser het volgende:
Philomijn, fijn van de goede SEO. En een jongen.
Pannenkoekenmix, succes. Hopelijk hebben de weeën al voor wat centimeters gezorgd.
Aventura, wat ontzettend fijn dat je thuis bent. Je eigen bed! Je eigen huis! Je mannen!
Exode, enthousiaste B, leuk.
Ik las nog bloedverlies bij Cocci en Noix. Cocci gelukkig loos alarm. Noix, hopelijk bij jou ook. Hoe ver ben je nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aventura ik had gemist dat je naar huis mocht, wat super fijn!
quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:47 schreef noix het volgende:
[..]
Ik denk nu iets van 6+3, maar ik weet het niet zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aventura ik had gemist dat je naar huis mocht, wat super fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 17 december 2017 13:25 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Welkom terug Kleurloos! Dat heb je snel gedaan.
Hier meldt met baby, vanmorgen 5:13 geboren. Ons bloed zweet en tranen verhaal komt nog wel. Nou lekker genieten van onze geweldige jongen!
over snel gedaan gesproken!quote:Op zondag 17 december 2017 13:25 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Welkom terug Kleurloos! Dat heb je snel gedaan.
Hier meldt met baby, vanmorgen 5:13 geboren. Ons bloed zweet en tranen verhaal komt nog wel. Nou lekker genieten van onze geweldige jongen!
Wat fijn!!! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 december 2017 13:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en juhp, gelijk 3 weken na de miskraam raak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |