Morgenquote:Op maandag 18 december 2017 22:11 schreef MTheBassman het volgende:
Wanneer precies is die lijst bekend? Bij houdjemond's uitnodiging staat er 15-16 maar als die niet live is zoals iemand anders hier beweerde zou ik graag de echte tijd willen weten

Ik hoorde Ruud vanmiddag half 3 zeggen.quote:Op maandag 18 december 2017 22:11 schreef MTheBassman het volgende:
Wanneer precies is die lijst bekend? Bij houdjemond's uitnodiging staat er 15-16 maar als die niet live is zoals iemand anders hier beweerde zou ik graag de echte tijd willen weten

Geen idee als ik eerlijk ben, stond verder niks over in de mail.quote:Op maandag 18 december 2017 22:11 schreef MTheBassman het volgende:

Oeh nice, dan kan ik net voor werk de lijst een beetje bekijkenquote:Op maandag 18 december 2017 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoorde Ruud vanmiddag half 3 zeggen.

Als ik er een had..quote:Op maandag 18 december 2017 22:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een Kathleen Turner Overdrive shirt.

Verdomme. 1 liedje redelijk bovenin was acceptabel, maar 3 is een beetje.. overdreven...quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:47 schreef sasquatsch het volgende:
Ed Sheeran scoort de drie hoogste nieuwkomers in de Top 2000.
https://www.ad.nl/show/ma(...)n-top-2000~a6d276fa/

Dit is toch wel overdreven zeg, redelijke nummers maar zo hoogquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:47 schreef sasquatsch het volgende:

Nou, wauw.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:47 schreef sasquatsch het volgende:

Neeee niet Amigoquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:22 schreef laxus13 het volgende:
Amigo blijkbaar de hoogste nederlandse nieuwe binnenkomer![]()
Best een aardig nummer verder

Meen jequote:Op dinsdag 19 december 2017 12:22 schreef laxus13 het volgende:
Amigo blijkbaar de hoogste nederlandse nieuwe binnenkomer![]()
Best een aardig nummer verder

Jup, zal wel ergens rond plek 400 staanquote:

Ik heb ansich niks tegen Edje maar dit is wel een beetje overkill.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:07 schreef MTheBassman het volgende:
Dat had je helaas kunnen zien aankomen bij Ed Sheeran. Net als net Hello 2 jaar geleden komt het er belachelijk hoog in maar dat zakt wel weer over de jaren heen waarschijnlijk. Dit gehype zien we toch elk jaar weer.

Die simpelste pophitjes zakken er vanzelf weer uit. Het probleem is dat er over 10 jaar misschien wel een nog groter aandeel popnummers uit 2025-2027 in de top van de lijst dan nu uit 2015-2017.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Shape of You is wel een lekker vrolijk nummer, dus het kon erger. Ik hoop alleen wel echt dat over 10 jaar de écht goede muziek van dit decennium (Tame Impala bijv) de top van de lijst gevonden heeft in plaats van alleen de simpelste pophitjes.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |