abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 16 december 2017 @ 10:23:36 #101
441859 crew  Lenny77
pi_175758081
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 02:10 schreef romazoba het volgende:
Beste ts,

Je soon to be ex ( ga daar nou maar gewoon van uit, dat geeft je de duidelijkheid die je zo graag wil ) heeft aangegeven eigenlijk geen heil meer te zien in jullie relatie. Dat kan en dat is klote, dat voelt ook klote en zeker als je dat zelf niet zo ziet. Echter het is een gegeven dat ze nu in ieder geval niet met je verder wil, alle dubbele signalen die er zijn of niet zijn maar die jij graag wil zien ten spijt is dat wel hoe de vlag er voor hangt. Het is zoals het is, anders had ze nooit de keuze gemaakt die ze wel heeft gemaakt. Als ik het geschrevene door lees komt het op mij vooral over dat jij steeds water bij de wijn hebt gedaan, wanneer heeft zij dat gedaan ? Kijk daar eens eerlijk naar, heb jij je steeds moeten aanpassen of heeft zij dat ook gedaan. Gewoon feitelijk kijken, niet meer en niet minder. Je bent zelfs zo ver gegaan dat je uit huis bent gegaan om een flinke afstand verder toe te kijken hoe jouw opgebouwde leven zich verder ontwikkeld zonder daar zelf aan deel te nemen. Je hebt genoeg gedaan, nu zal zij de moeite moeten gaan doen om in jullie te investeren. Doet ze dat niet dan beter nu ( hoe klote het ook is ) uit elkaar dan later als jullie en vooral jij als houvast er toe over gaan een kindje te gaan krijgen. Dan is er nog een persoon betrokken in deze situatie die daar niet om heeft gevraagd maar er wel mee te maken krijgt.

Waarom belt je tante haar in hemelsnaam ? Om te kijken of te om te praten is ? Kom op nou joh je bent gvd een volwassen man, dat kan en mag je niet laten gebeuren. En natuurlijk ga je niets met haar doen totdat het duidelijk is of jullie samen verder gaan of niet. Kruip eens uit die onderliggende slachtoffer rol en toon je ruggengraat.

Jij mag ook een keuze maken, doe dat dan ook en kies voor jezelf. Waarom zou jij 100 km verder gaan wachten op wat er voor je besloten wordt, kies zelf ! Trek het initiatief naar je toe en maak duidelijk dat het op deze manier voor jou niet werkt en maak stappen. Zoek een woning in de omgeving die jezelf wilt, dus in de plaats waar je eigenlijk woont, neem contact op met je vrienden en ga met hen iets doen, maak met haar afspraken over hoe de verdeling van de boedel gaat plaats vinden en hoe er met de dieren zal worden omgegaan en vertrek vanaf daar voor je nieuwe leven zonder haar.

Mocht je al een kans hebben dat het weer "goed" komt is het alleen vanuit deze positie niet vanuit de slachtoffer en afwachtende rol. Nu uithuilen en janken en vloeken en verder, maar in eerste instantie en periode zonder haar. Het is zoals het is en niet anders. Succes en toen doorzettingsvermogen en kracht!

En nu ga ik slapen , amen!
Nee zo is toch niet hoor. Ingrid heeft net veel water bij de wijn gedaan en nu heeft ze geen wijn meer.
Henk is al jaren in en uit baantjes. Hij vertrekt zelf of er is een faillissement. Nu is Henk al meer dan 2,5 jaar thuis. Eerst 2 jaar in de ziektewet tot ze hem eruit hebben gegooid en daarna al meer dan 6 maanden ww. Deze maand verliest hij zijn totale 'inkomen' en hebben ze geld tekort. Henk had al lang voor de tijdelijke noodoplossing in een fabriek ofzo kunnen werken tegen een net loon maar wil in een winkel, daar is ie goed in. Nu is ie aan het solliciteren voor een baan met 10 uren contract -O-. Henk heeft ook geen rijbewijs dus het banenaanbod is natuurlijk erg klein. Dat Henk zijn rijbewijs allang had kunnen halen in die zee van vrije tijd, dat komt niet in hem op.
Enfin, los daarvan doet Henk bijna niets in het huishouden, dat moet Ingrid na haar fulltime job nog doen. Maar hij belt wel voor haar naar instanties en plant uitjes, dus dat maakt alles goed volgens hem. Henk heeft ook voor alles een excuus en draait alles om zodat het nooit aan hem ligt.
Dan de baby: Henk zijn zwemmers zijn niet zo snel dus moet er ingegrepen worden in het ziekenhuis. Dus moet Ingrid weer die molen in met hormonen, controles en ze zou 5 kg moeten afvallen dus moet na haar baan en huishouden ook nog dat gaan doen terwijl ze waarschijnlijk had gehoopt dat dit tenminste gewoon zou kunnen lukken.
Ingrid is bang geworden dadelijk met een baby te zitten en te verzuipen in het werk met een werkeloze man die bijna geen poot uitsteekt.
Maar het ligt natuurlijk allemaal aan Ingrid want zij communiceert niet goed.
Amen.

Ok, dit is ook kort door de bocht. Ze zullen alletwee hun fouten hebben. Maar feit blijft dat het Ingrid haar huis is en dat zij werkt in de buurt. In dit geval is het logisch dat de werkeloze partij even weggaat..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 16 december 2017 @ 10:26:06 #102
441859 crew  Lenny77
pi_175758101
Ik gun ze van harte een herstart hoor. Henk een schop onder zijn kont en Ingrid wat duidelijker.
Ze zijn best wel lief alletwee dus het is niet onmogelijk.
Maar er zal toch wel vanalles moeten veranderen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175758147
:N

Nee dit gaat niks meer worden.
  zaterdag 16 december 2017 @ 11:01:17 #104
443165 romazoba
ja ja ik weet het!
pi_175758437
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 10:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee zo is toch niet hoor. Ingrid heeft net veel water bij de wijn gedaan en nu heeft ze geen wijn meer.
Henk is al jaren in en uit baantjes. Hij vertrekt zelf of er is een faillissement. Nu is Henk al meer dan 2,5 jaar thuis. Eerst 2 jaar in de ziektewet tot ze hem eruit hebben gegooid en daarna al meer dan 6 maanden ww. Deze maand verliest hij zijn totale 'inkomen' en hebben ze geld tekort. Henk had al lang voor de tijdelijke noodoplossing in een fabriek ofzo kunnen werken tegen een net loon maar wil in een winkel, daar is ie goed in. Nu is ie aan het solliciteren voor een baan met 10 uren contract -O-. Henk heeft ook geen rijbewijs dus het banenaanbod is natuurlijk erg klein. Dat Henk zijn rijbewijs allang had kunnen halen in die zee van vrije tijd, dat komt niet in hem op.
Enfin, los daarvan doet Henk bijna niets in het huishouden, dat moet Ingrid na haar fulltime job nog doen. Maar hij belt wel voor haar naar instanties en plant uitjes, dus dat maakt alles goed volgens hem. Henk heeft ook voor alles een excuus en draait alles om zodat het nooit aan hem ligt.
Dan de baby: Henk zijn zwemmers zijn niet zo snel dus moet er ingegrepen worden in het ziekenhuis. Dus moet Ingrid weer die molen in met hormonen, controles en ze zou 5 kg moeten afvallen dus moet na haar baan en huishouden ook nog dat gaan doen terwijl ze waarschijnlijk had gehoopt dat dit tenminste gewoon zou kunnen lukken.
Ingrid is bang geworden dadelijk met een baby te zitten en te verzuipen in het werk met een werkeloze man die bijna geen poot uitsteekt.
Maar het ligt natuurlijk allemaal aan Ingrid want zij communiceert niet goed.
Amen.

Ok, dit is ook kort door de bocht. Ze zullen alletwee hun fouten hebben. Maar feit blijft dat het Ingrid haar huis is en dat zij werkt in de buurt. In dit geval is het logisch dat de werkeloze partij even weggaat..
Tja dat werpt een nieuw licht op de zaak, wil ik ook eens een keer sociaal zijn gvd! Zie je nou wel dat al dat slappe gelul geen zin heeft?!

In dat geval moet die slappe lul Henk eens een keer ballen tonen, man up! Kom van je luie reet af en denk niet dat de wereld op je zit te wachten. Elke baan is beter dan op je reet blijven zitten, laat zien dat je wel iets kan en vooral meer kan dan op een bank zitten janken dat het leven zo kut is terwijl je rondjes om je navel aan het draaien bent met je vinger! Waarom heb je dat laten gebeuren?
pi_175758699
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 06:56 schreef Voske77 het volgende:

[..]

Ach zo.
Heeft Ingrid een betere catch gevonden? Of is ze gewoon al klaar met Henk en heeft haar hoofd allang afscheid genomen?
Henk is het beste dat Ingrid kan krijgen.
1 + 1 = blauw
  Moderator zaterdag 16 december 2017 @ 11:33:48 #106
441859 crew  Lenny77
pi_175758768
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:25 schreef Kamina het volgende:

[..]

Henk is het beste dat Ingrid kan krijgen.
Nu ik denk dat ze oprecht wel bij elkaar kunnen passen hoor. Ik ben alleen bang dat het gewoon te laat is. De stappen die ts nu zo graag wil zetten om aan haar te bewijzen dat hij het wel kan, hadden al veel eerder moeten gebeuren.
Er is natuurlijk ook nog de mysterieuze recent gediagnosticeerde stoornis bij hem, dus het kan echt zijn dat Ts het echt allemaal niet inziet. Daar kan hij natuurlijk niets aan doen maar dat heeft Ingrid misschien laten inzien dat het niet beter gaat worden en dus ook nooit beter zal zijn. En dat het plan baby misschien gewoon helemaal niet mag doorgaan.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175767714
TS, nog iets vernomen n.a.v het briefje?
S. 2014
J. 2016
  Moderator zondag 17 december 2017 @ 01:37:07 #108
441859 crew  Lenny77
pi_175776257
Het is stil :o
Oh wacht, was hij vandaag niet bij zijn vrienden?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 17 december 2017 @ 13:22:33 #109
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175781902
TS hult zich nog in de stilte, waar hij nog heel veel over van alles moet nadenken. Maar hij geeft nog geen update hierover vanaf dit moment, echter is hij volgens mij nog heel erg verdrietig over van alles wat.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175802351
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 13:22 schreef Ven1972 het volgende:
TS hult zich nog in de stilte, waar hij nog heel veel over van alles moet nadenken. Maar hij geeft nog geen update hierover vanaf dit moment, echter is hij volgens mij nog heel erg verdrietig over van alles wat.
Komende week zou die afspraak bij de gynaecoloog zijn, toch?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 18 december 2017 @ 14:36:20 #111
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175810426
quote:
5s.gif Op maandag 18 december 2017 02:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Komende week zou die afspraak bij de gynaecoloog zijn, toch?
Ja dat is ook zo, maar we weten echt niet of die wel doorgaat door te doen van hem en zijn vriendin.. echter van de week zou hij ook een tweede sollicitatiegesprek hebben bij een bedrijf waar hij heeft gesolliciteerd. Ik ben hoe dan ook bang dat hij bijna alle doelen niet meer haalt, wat hij ons allemaal heeft gezegd in 10 delen van zijn topicreeks. Want ik vermoed hoe dan ook dat zijn (ex)-vriendin ook haar relatie met hem op zeer korte termijn gaat uitmaken. Zij verdient een veel betere vriend dan TS, want we weten ook al lang dat TS een stoornis heeft, waar hij toch moeilijk zijn gevoelens kan uiten.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175811848
Kleine update:

Vriendin vond het achtergelaten briefje erg lief en dat hielp in positieve zin voor haar. Morgen staat die afspraak en ik weet nog steeds niets of dat doorgaat of niet. Verder zit ik eraan te denken niet meer te reageren, gezien het vele offtopic gezever.

Werk nog niet gebeld, maar die kunnen ieder moment bellen.
pi_175811915
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 15:38 schreef AnoniemH het volgende:
Kleine update:

Vriendin vond het achtergelaten briefje erg lief en dat hielp in positieve zin voor haar. Morgen staat die afspraak en ik weet nog steeds niets of dat doorgaat of niet. Verder zit ik eraan te denken niet meer te reageren, gezien het vele offtopic gezever.

Werk nog niet gebeld, maar die kunnen ieder moment bellen.
Als je van plan bent niet meer te gaan reageren, kunnen we het topic beter sluiten. ;)
pi_175812024
Ik hoop dat ze bellen vandaag!
  maandag 18 december 2017 @ 16:57:07 #115
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175814122
Gelukkig vond ze het een positief briefje, en nog een uitnodiging gehad voor een tweede gesprek?
Drop you like an ill, bad habit
pi_175814413
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 15:38 schreef AnoniemH het volgende:
Kleine update:

Vriendin vond het achtergelaten briefje erg lief en dat hielp in positieve zin voor haar. Morgen staat die afspraak en ik weet nog steeds niets of dat doorgaat of niet. Verder zit ik eraan te denken niet meer te reageren, gezien het vele offtopic gezever.

Werk nog niet gebeld, maar die kunnen ieder moment bellen.
nou goed bezig !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175814988
Ben wel benieuwd of je een vervolggesprek krijgt, Anoniem *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175824662
Update:

Vandaag nog niks gehoord van werk. Wel heb ik vriendin kort gesproken (30 minuten). Heb haar aangegeven dat ik haar de uitslag van werk NIET ga vertellen, omdat ik vind dat het daar niet specifiek vanaf moet hangen en daar was ze het mee eens.

Verder vertelde ze dat - volgens de psych - ze iemand is die heel moeilijk keuzes kan maken en dat klopt wel denk ik. Wel gaf de psych aan dat de psych haar daarbij gaat helpen, maar wat moet ik mij daarbij voorstellen? Ik mag toch hopen dat de psych niet gaat bepalen voor haar welke kant ze moet kiezen ofzo. Maakt mij behoorlijk angstig allemaal.
pi_175824794
Ook iets afgesproken over wanneer jullie elkaar weer spreken of zien?
pi_175824822
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:58 schreef Sarabi het volgende:
Ook iets afgesproken over wanneer jullie elkaar weer spreken of zien?
Morgen appt ze mij over eventueel hoe lang ze nog nodig heeft of iets dergelijks. Afspraak ziekenhuis is geannuleerd. Weer verzetten kon sowieso niet, logisch ook. Ziekenhuis werd al gek was al 2-3x verzet natuurlijk.
  maandag 18 december 2017 @ 22:59:33 #121
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175824838
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:54 schreef AnoniemH het volgende:
Update:

Vandaag nog niks gehoord van werk. Wel heb ik vriendin kort gesproken (30 minuten). Heb haar aangegeven dat ik haar de uitslag van werk NIET ga vertellen, omdat ik vind dat het daar niet specifiek vanaf moet hangen en daar was ze het mee eens.

Verder vertelde ze dat - volgens de psych - ze iemand is die heel moeilijk keuzes kan maken en dat klopt wel denk ik. Wel gaf de psych aan dat de psych haar daarbij gaat helpen, maar wat moet ik mij daarbij voorstellen? Ik mag toch hopen dat de psych niet gaat bepalen voor haar welke kant ze moet kiezen ofzo. Maakt mij behoorlijk angstig allemaal.
Ik zou die psych even opbellen en een zakelijk bod doen om hem aan je kant te krijgen dan :P

Ik denk dat hij haar wat voordelen gaat laten opschrijven. Wat nadelen. Wat weegt nou zwaarder? Geen idee wat die man gaat doen, maar als ze beslissing maakt, is dat alleen maar beter toch?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175824870
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 22:59 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Ik zou die psych even opbellen en een zakelijk bod doen om hem aan je kant te krijgen dan :P

Ik denk dat hij haar wat voordelen gaat laten opschrijven. Wat nadelen. Wat weegt nou zwaarder? Geen idee wat die man gaat doen, maar als ze beslissing maakt, is dat alleen maar beter toch?
Ik ben bang dat de psych haar een bepaalde kant op duwt, gezien mijn eigen ervaringen met psychen zeg maar. Niet zozeer vanwege het kwijt raken, want als dat zo is dan is dat zo, maar meer omdat ik zelf ervaring heb bij psychen.
pi_175824880
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:59 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Morgen appt ze mij over eventueel hoe lang ze nog nodig heeft of iets dergelijks. Afspraak ziekenhuis is geannuleerd. Weer verzetten kon sowieso niet, logisch ook. Ziekenhuis werd al gek was al 2-3x verzet natuurlijk.
Sowieso slim om de afspraak te annuleren dit is niet een sfeer waarin je kinderen wil opvoeden

Hopelijk geeft ze morgen duidelijkheid. Dit is ook niet eerlijk voor jou.
  maandag 18 december 2017 @ 23:02:59 #124
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175824956
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ben bang dat de psych haar een bepaalde kant op duwt, gezien mijn eigen ervaringen met psychen zeg maar. Niet zozeer vanwege het kwijt raken, want als dat zo is dan is dat zo, maar meer omdat ik zelf ervaring heb bij psychen.
Uhh als ik van iemand hou, moet ik nog een psych tegenkomen die mij van dat gevoel af kan helpen / mij tegen kan houden om haar te zien

M.a.w als ze zich laat "duwen naar een kant" door de psych, dan heeft ze gewoon niet voldoende gevoel voor je. En is het alleen maar beter voor jou dat zij zo snel mogelijk de knoop doorhakt.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  maandag 18 december 2017 @ 23:13:39 #125
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175825301
Zou je het overleven als het klaar zou zijn ts?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175825830
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 23:02 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Uhh als ik van iemand hou, moet ik nog een psych tegenkomen die mij van dat gevoel af kan helpen / mij tegen kan houden om haar te zien

M.a.w als ze zich laat "duwen naar een kant" door de psych, dan heeft ze gewoon niet voldoende gevoel voor je. En is het alleen maar beter voor jou dat zij zo snel mogelijk de knoop doorhakt.
Eens maar kan mij voorstellen dat je misschien eerder geneigd bent te luisteren c.q. afstand te nemen omdat psych dat zegt.
pi_175825837
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:13 schreef Steef121 het volgende:
Zou je het overleven als het klaar zou zijn ts?
Daar wil ik niet mee bezig zijn en daar ben ik niet zeker van nee.
pi_175826174
Als ik in jouw schoenen stond dan had ik een plan gemaakt voor een leven zonder haar en dat resoluut uitgevoerd zodra het verlossende woord eruit is. Volgens mij maakt het niet eens meer uit wat dat verlossende woord is ... je (jullie) moet hoe dan ook met jezelf aan de haal denk ik. Probeer ondertussen geen ruzie te maken, misschien is het zelfs verstandig om even jullie eigen weg te gaan .. Prepare for the worst, hope for the best. Het worden zware tijden waarschijnlijk, sterkte in elk geval.
  maandag 18 december 2017 @ 23:59:39 #129
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175826876
Je moet zeker rekening houden met een scenario zonder haar.

Durf je wel eens te denken aan een toekomst zonder haar? Heb je je dat wel eens voorgesteld? In gedachten
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175828472
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Eens maar kan mij voorstellen dat je misschien eerder geneigd bent te luisteren c.q. afstand te nemen omdat psych dat zegt.
Haha, ik ben ook eens een psych tegen gekomen die zei dat ik een eind aan de toenmalige relatie moest maken. Hard uitgelachen...

Als die psycholoog die intenties niet heeft, kan degene wel helpen door tips te geven als: positieve en negatieve kanten opschrijven van een probleem en dan de (lengte van de) lijstjes vergelijken. Of 2 scenario's visualiseren en dan voelen waar je het meest blij van wordt, en dan toewerken naar dat scenario. etc

[ Bericht 0% gewijzigd door Godshand op 19-12-2017 01:24:21 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175829590
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:27 schreef AnoniemH het volgende:

Eens maar kan mij voorstellen dat je misschien eerder geneigd bent te luisteren c.q. afstand te nemen omdat psych dat zegt.
De psych maakt geen keuze, die steunt alleen haar in haar keuzeproces. Als zij het lastig vindt om te kiezen, zal hij haar helpen om de boel te overzien en de gevolgen te benoemen, maar hij gaat nooit uit zich zelf zeggen dat het beter is als ze zonder jou verder moet gaan, zonder dwingende reden.

Het kan wel zijn dat zij hem gebruikt als motivatie, maar dan nog is het haar keuze. De psychiater is geen bedreiging, de keuze is namelijk al gemaakt, de psych helpt haar alleen om "er achter" te gaan staan en zich vrij te voelen van schaamte en schuldgevoel.
pi_175832456
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ben bang dat de psych haar een bepaalde kant op duwt, gezien mijn eigen ervaringen met psychen zeg maar. Niet zozeer vanwege het kwijt raken, want als dat zo is dan is dat zo, maar meer omdat ik zelf ervaring heb bij psychen.
Alles wat haar aangaat beleg je buiten jullie relatie. Het is haar werk, de psych, jullie vrienden, jouw ouders. Wat zij er zelf van vindt doet er eigenlijk niet toe, want ze is beïnvloedbaar en eigenlijk niet serieus te nemen. Als jij het nodig vindt ga je zelfs om haar heen om in te grijpen. Dat lijkt nogal een blinde vlek voor je te zijn.

Zij lijkt zich met kleine stapjes te ontwikkelen wat een dermate impact heeft op de voormalig status-quo van jullie relatie dat deze het niet kan overleven. Jij staat totaal niet open voor ook maar enige verandering. Als ze je weer terug zou nemen zou jij proberen de klok terug te draaien. Dat is onmogelijk. Je kunt niet meer haar leven leiden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_175834978
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Daar wil ik niet mee bezig zijn en daar ben ik niet zeker van nee.
Gezonde relatie, ga zo door:)
  Moderator dinsdag 19 december 2017 @ 12:25:57 #134
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175835012
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:50 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Alles wat haar aangaat beleg je buiten jullie relatie. Het is haar werk, de psych, jullie vrienden, jouw ouders. Wat zij er zelf van vindt doet er eigenlijk niet toe, want ze is beïnvloedbaar en eigenlijk niet serieus te nemen. Als jij het nodig vindt ga je zelfs om haar heen om in te grijpen. Dat lijkt nogal een blinde vlek voor je te zijn.

Zij lijkt zich met kleine stapjes te ontwikkelen wat een dermate impact heeft op de voormalig status-quo van jullie relatie dat deze het niet kan overleven. Jij staat totaal niet open voor ook maar enige verandering. Als ze je weer terug zou nemen zou jij proberen de klok terug te draaien. Dat is onmogelijk. Je kunt niet meer haar leven leiden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme wat een meesterlijke post. Straight to the point. Hard. Maar waar.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175835059
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:50 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Alles wat haar aangaat beleg je buiten jullie relatie. Het is haar werk, de psych, jullie vrienden, jouw ouders. Wat zij er zelf van vindt doet er eigenlijk niet toe, want ze is beïnvloedbaar en eigenlijk niet serieus te nemen. Als jij het nodig vindt ga je zelfs om haar heen om in te grijpen. Dat lijkt nogal een blinde vlek voor je te zijn.

Zij lijkt zich met kleine stapjes te ontwikkelen wat een dermate impact heeft op de voormalig status-quo van jullie relatie dat deze het niet kan overleven. Jij staat totaal niet open voor ook maar enige verandering. Als ze je weer terug zou nemen zou jij proberen de klok terug te draaien. Dat is onmogelijk. Je kunt niet meer haar leven leiden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS, lees deze post!
En vergeet de spoiler niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175839665
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:50 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Alles wat haar aangaat beleg je buiten jullie relatie. Het is haar werk, de psych, jullie vrienden, jouw ouders. Wat zij er zelf van vindt doet er eigenlijk niet toe, want ze is beïnvloedbaar en eigenlijk niet serieus te nemen. Als jij het nodig vindt ga je zelfs om haar heen om in te grijpen. Dat lijkt nogal een blinde vlek voor je te zijn.

Zij lijkt zich met kleine stapjes te ontwikkelen wat een dermate impact heeft op de voormalig status-quo van jullie relatie dat deze het niet kan overleven. Jij staat totaal niet open voor ook maar enige verandering. Als ze je weer terug zou nemen zou jij proberen de klok terug te draaien. Dat is onmogelijk. Je kunt niet meer haar leven leiden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het met deze post eigenlijk alleen maar eens zijn. Wat een meesterlijke samenvatting en nog redelijk beknopt ook. Hulde _O_

quote:
14s.gif Op dinsdag 19 december 2017 12:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Godverdomme wat een meesterlijke post. Straight to the point. Hard. Maar waar.
Dat dus. Helemaal mee eens.

quote:
14s.gif Op dinsdag 19 december 2017 12:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

TS, lees deze post!
En vergeet de spoiler niet.
Ook eens.
  dinsdag 19 december 2017 @ 16:03:10 #137
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175840307
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:50 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Alles wat haar aangaat beleg je buiten jullie relatie. Het is haar werk, de psych, jullie vrienden, jouw ouders. Wat zij er zelf van vindt doet er eigenlijk niet toe, want ze is beïnvloedbaar en eigenlijk niet serieus te nemen. Als jij het nodig vindt ga je zelfs om haar heen om in te grijpen. Dat lijkt nogal een blinde vlek voor je te zijn.

Zij lijkt zich met kleine stapjes te ontwikkelen wat een dermate impact heeft op de voormalig status-quo van jullie relatie dat deze het niet kan overleven. Jij staat totaal niet open voor ook maar enige verandering. Als ze je weer terug zou nemen zou jij proberen de klok terug te draaien. Dat is onmogelijk. Je kunt niet meer haar leven leiden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ts lijkt daarentegen wel open te staan om te veranderen. Hij geeft haar bv ruimte om na te denken en probeert zich m.i wel echt te verplaatsen in haar. Is ook bereid om meer te doen in het huishouden.
Zit ook te bedenken hoe hij dingen beter kan doen. Hij doet z'n best op zijn eigen manier.

Maar kan zijn dat het gewoon te laat is.

Zelfs als ze bij elkaar terug zouden komen, moet hij het zelf ook zelf willen (de veranderingen )en niet alleen willen veranderen om haar te doen behouden. Hij moet ook echt vinden dat het eerlijker/beter is( om bv het huishouden beter te verdelen). Anders is de veranderig kortstondig en vervalt hij uiteindelijk in zijn oude gedrag.

keihard stellen dat het niet "kan" overleven, is onzin. Maar voor eigen bestwil, moet hij zich wel een toekomst durven voorstellen zonder haar, want die uitkomst is gewoon realistisch.

[ Bericht 0% gewijzigd door Steef121 op 19-12-2017 16:17:22 ]
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175840776
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:50 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Alles wat haar aangaat beleg je buiten jullie relatie. Het is haar werk, de psych, jullie vrienden, jouw ouders. Wat zij er zelf van vindt doet er eigenlijk niet toe, want ze is beïnvloedbaar en eigenlijk niet serieus te nemen. Als jij het nodig vindt ga je zelfs om haar heen om in te grijpen. Dat lijkt nogal een blinde vlek voor je te zijn.

Zij lijkt zich met kleine stapjes te ontwikkelen wat een dermate impact heeft op de voormalig status-quo van jullie relatie dat deze het niet kan overleven. Jij staat totaal niet open voor ook maar enige verandering. Als ze je weer terug zou nemen zou jij proberen de klok terug te draaien. Dat is onmogelijk. Je kunt niet meer haar leven leiden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eens hoor met je post, maar het is vooral mijn angst die misschien onterecht is dat een psych haar een bepaalde kant op duwt. Kan zijn dat dat onzin is, dat weet ik niet, maar dat is gewoon pure angst van mij.
pi_175840782
Kleine update:

Er komt sowieso een tweede gesprek voor de baan waar ik mee bezig was. Het kan wel even duren in verband met de feestdagen etcetera.
pi_175840826
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wel eens hoor met je post, maar het is vooral mijn angst die misschien onterecht is dat een psych haar een bepaalde kant op duwt. Kan zijn dat dat onzin is, dat weet ik niet, maar dat is gewoon pure angst van mij.
Door je angst geef je je vriendin niet de credits die ze verdient. Zie haar als zelf denkend mens, geen speelbal.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175840849
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wel eens hoor met je post, maar het is vooral mijn angst die misschien onterecht is dat een psych haar een bepaalde kant op duwt. Kan zijn dat dat onzin is, dat weet ik niet, maar dat is gewoon pure angst van mij.
Daar moet ik dan wel aan toevoegen dat ik als persoon weldegelijk verandert ben in de loop der jaren. Dat zegt ze zelf ook. Het is niet zo dat ik nooit wil of kan veranderen ofzo. Misschien is dat beeld ontstaan, maar dat is niet zo.
pi_175840856
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Door je angst geef je je vriendin niet de credits die ze verdient. Zie haar als zelf denkend mens, geen speelbal.
Is zeker grotendeels waar.
pi_175841852
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wel eens hoor met je post, maar het is vooral mijn angst die misschien onterecht is dat een psych haar een bepaalde kant op duwt. Kan zijn dat dat onzin is, dat weet ik niet, maar dat is gewoon pure angst van mij.
Als volgens JOU je vriendin makkelijk te beïnvloeden is in welke mate en manier denk JIJ dan dat jouw angst en onzekerheden haar hebben beïnvloed in jullie relatie?
Nu je vriendin bezig is om aan haar zelf te werken met behulp van een psycholoog kan dat er voor zorgen dat zij beter in haar vel kom te zitten. Dat is toch ook wat jij voor haar zou willen? En daardoor kunnen er veel dingen gaan veranderen, ook naar jou toe. Maar misschien wil jij eigenlijk helemaal niet dat zij verandert omdat jij je daarbij angstig voelt.
Maar het kan nooit haar taak zijn om er voor te zorgen dat jij geen angst hebt, dat is jouw taak. En zolang jij daar niet mee om leert te gaan zal je datgene waar je angst voor hebt steeds weer gaan creëren, net zolang tot dat jij het geleerd hebt.
  dinsdag 19 december 2017 @ 22:24:50 #144
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_175852434
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:50 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Alles wat haar aangaat beleg je buiten jullie relatie. Het is haar werk, de psych, jullie vrienden, jouw ouders. Wat zij er zelf van vindt doet er eigenlijk niet toe, want ze is beïnvloedbaar en eigenlijk niet serieus te nemen. Als jij het nodig vindt ga je zelfs om haar heen om in te grijpen. Dat lijkt nogal een blinde vlek voor je te zijn.

Zij lijkt zich met kleine stapjes te ontwikkelen wat een dermate impact heeft op de voormalig status-quo van jullie relatie dat deze het niet kan overleven. Jij staat totaal niet open voor ook maar enige verandering. Als ze je weer terug zou nemen zou jij proberen de klok terug te draaien. Dat is onmogelijk. Je kunt niet meer haar leven leiden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_175859750
TS klinkt nu wat meer in staat tot zelfreflectie, door zijn angst onder ogen te zien. Het klinkt namelijk alsof hij die angst jarenlang op zijn vriendin heeft geprojecteerd > toetsenbord-psychologie waardoor zij waarschijnlijk bang was/is geworden om haar echte gevoel te uiten en dat pas deed nadat voor haar gevoel de kust veilig was.einde toetsenbord-psychologie
pi_175867588
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:50 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Alles wat haar aangaat beleg je buiten jullie relatie. Het is haar werk, de psych, jullie vrienden, jouw ouders. Wat zij er zelf van vindt doet er eigenlijk niet toe, want ze is beïnvloedbaar en eigenlijk niet serieus te nemen. Als jij het nodig vindt ga je zelfs om haar heen om in te grijpen. Dat lijkt nogal een blinde vlek voor je te zijn.

Zij lijkt zich met kleine stapjes te ontwikkelen wat een dermate impact heeft op de voormalig status-quo van jullie relatie dat deze het niet kan overleven. Jij staat totaal niet open voor ook maar enige verandering. Als ze je weer terug zou nemen zou jij proberen de klok terug te draaien. Dat is onmogelijk. Je kunt niet meer haar leven leiden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
pi_175877078
zijn jullie met de ketsdagen nog bijelkaar ? of ga je 2 januari gedropt worden ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175880150
de ketsdagen :D
...
pi_175882182
quote:
5s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:23 schreef Joene het volgende:
zijn jullie met de ketsdagen nog bijelkaar ? of ga je 2 januari gedropt worden ?
Kerstavond gaat hij natuurlijk naar haar huis. Als er dan nog geen beweging in zit druipt hij af. Moet hij daarna uiteraard geen domme dingen gaan doen, want hij heeft ons nog :7
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 20 december 2017 @ 23:43:29 #150
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175882320
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 23:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kerstavond gaat hij natuurlijk naar haar huis. Als er dan nog geen beweging in zit druipt hij af. Moet hij daarna uiteraard geen domme dingen gaan doen, want hij heeft ons nog :7
Hij heeft aangegeven dat hij minder zal reageren of helemaal niet meer op de forum zodat hij ons niet meer nodig vindt. Minstens is hij volgens mij zo echt zeker van dat zijn relatie met zijn vriendin gered kan worden, echter in werkelijkheid is het anders dan hier op de forum. Je ziet veel grote verschillen hoe mensen reageren op de forum en in echte leven, waar ook in echte leven veel harder is dan op de forum. Wat ik denk dat hij niet echt eerlijk is tegen over ons allemaal wat hij heeft gezegd, maar zeker weten weten we het nooit.

Mensen, geloven jullie AnoniemH nog wel?
Humor, serieus en vrolijk!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')