Nice.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
Will Tura .... radio MiAmigo .... dat waren nogeens tijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:28 schreef Kijkertje het volgende:
He leuk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik kon iemand die had dat op zijn jasje staan.quote:
Die ga ik ff proberen ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK.quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:46 schreef lrishCassidy het volgende:
Grappig hoe muziek in muziektopics altijd alle kanten op gaat.
Jouw nummer is mooi, maar sluit niet aan bij mijn muziekgevoel nu.
Leuk die info erbijquote:Op zaterdag 16 december 2017 00:51 schreef lrishCassidy het volgende:
Op dit moment vind ik dit heel mooi, nou hou ik wel van de stem van Miley trouwens (terwijl ik dit zelden bekijk eigenlijk)
quote:Op zaterdag 16 december 2017 01:00 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik kwam ook altijd dirty thuis. Klein dorpje, paarden etc.
Eigenlijk slaat die opmerking nergens op. Of misschien ook wel. Ik vond vroeger buiten zijn zo heerlijk. Is dat gevoel anders voor mensen uit de stad?quote:
Leuk joh. Buiten zijn is ook heerlijk. Ik ben er sindskort ook weer mee bezigquote:
Vast wel. Ergens ooitquote:Op zaterdag 16 december 2017 02:10 schreef lrishCassidy het volgende:
Een man-o-man doet wat ie kan
Komen er ooit weer bands zoals Doe Maar?
Prince hoort wel thuis inquote:Op zaterdag 16 december 2017 02:18 schreef lrishCassidy het volgende:
Een nieuwe Prince dan ook graag. Graager. Veel.
Mijn "laatste" stelt nooit zoveel voor trouwens.
Mwoah, ik heb een erg brede smaak. Ik luister nu Erotic City.quote:Op zaterdag 16 december 2017 03:07 schreef lrishCassidy het volgende:
Mijn smaak en die van jullie komt niet overeen, merken jullie dat ook? ^^
quote:Op zaterdag 16 december 2017 03:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb een erg brede smaak. Ik luister nu Erotic City.
Enige waar ik niet van hou is Nederlandstalig en Duitse slagers. Behalve als ik erg dronken benquote:
Dit is mn favo nummer van zequote:Op zaterdag 16 december 2017 03:10 schreef lrishCassidy het volgende:
Havok vind ik echt zo'n guildname in een game
quote:Op zaterdag 16 december 2017 03:11 schreef lrishCassidy het volgende:
Schlagers zijn wel heel erg ja, en die hele drukke jazz.
Mwah, die muziek is me te zenuwachtig.quote:Op zaterdag 16 december 2017 03:16 schreef lrishCassidy het volgende:
Van deze man (niet het mannetje in de clip), lijkt me duidelijk ^^
Ik moest er ook aan wennen, maar dit nummer is zo goed als je het eenmaal kent.quote:Op zaterdag 16 december 2017 03:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mwah, die muziek is me te zenuwachtig.
Heb graag ritme in de liedjes.
Hoe leer je zulk muziek kennen?quote:Op zaterdag 16 december 2017 03:23 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik moest er ook aan wennen, maar dit nummer is zo goed als je het eenmaal kent.
Dat vraag ik me van jullie muziek af hahaha.quote:Op zaterdag 16 december 2017 03:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe leer je zulk muziek kennen?
quote:Op zaterdag 16 december 2017 03:34 schreef lrishCassidy het volgende:
Een rustigere van Prince dan voor jou, die kan je vast wel aan![]()
ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 december 2017 03:34 schreef lrishCassidy het volgende:
Doet me gelijk denken aan R. Kelly.quote:Op zaterdag 16 december 2017 03:34 schreef lrishCassidy het volgende:
Oh echt totaal niet... lijkt in niks op elkaarquote:Op zaterdag 16 december 2017 03:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan R. Kelly.
Met het nummer Bambi heb ik dan juist weer niks, das echt een nummer wat ik echt nooit draai.quote:
Nou, een beetje welquote:Op zaterdag 16 december 2017 03:43 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Oh echt totaal niet... lijkt in niks op elkaar
Vertel me nou niet dat dit niks met je doetquote:Op zaterdag 16 december 2017 03:43 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Oh echt totaal niet... lijkt in niks op elkaar
Helemaal niksquote:Op zaterdag 16 december 2017 04:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vertel me nou niet dat dit niks met je doet
De La Soulquote:Op zaterdag 16 december 2017 04:15 schreef lrishCassidy het volgende:
Laatste (nu echt) want het is allang:
quote:
vetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |