BM 29equote:Op vrijdag 15 december 2017 12:04 schreef Nielsch het volgende:
Ik wil dat de series die ik kijk weer verder gaan. Ik kijk best veel maar alles staat in de wacht:
- Black Mirror
- Game of Thrones
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Five Star Life – 2013 AL 1:18 uur
Audio: Italiaans | CC: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Comedy, Drama
Acteurs: Margherita Buy, Stefano Accorsi, Fabrizia Sacchi
Een alleenstaande vrouw van in de 40 heeft een droombaan waarvoor ze de hele wereld overvliegt. Is romantiek wellicht de sleutel op haar weg van eenzaamheid naar geluk?
Berlin 56 (seizoen 1) – 2016 16
Audio: Duits | CC: NL | ✓︎ Download
Genre: Drama
Acteurs: Sonja Gerhardt, Claudia Michelsen, Maria Ehrich
Als de felle dochter van een dansschooleigenaresse in de jaren 50 tegen haar moeder ingaat en strijdt voor gelijkheid tussen man en vrouw, ontstaat een generatieconflict.
Bianca come il latte, rossa come il sangue (White Like Milk, Red Like Blood) – 2013 6 1:41 uur
Audio: Italiaans | CC: DE EN FR IT NL | ✓︎ Download
Genre: Comedy, Drama, Romantisch
Acteurs: Filippo Scicchitano, Aurora Ruffino, Gaia Weiss
Een angstige tiener die nergens vreugde uit put, krijgt een nieuwe kijk op het leven als hij een mooi meisje met een ernstige ziekte ontmoet.
Break-Up, The – 2006 6 1:46 uur
Audio: Engels | CC: AR EN ES NL | ✓︎ Download
Genre: Comedy, Drama, Romantisch
Acteurs: Vince Vaughn, Jennifer Aniston, Joey Lauren Adams
De nietsbetekenende ruzies van samenwonend stel Gary en Brooke veranderen in een bikkelharde strijd om hun appartement.
Christmas Inheritance – 2017 AL 1:44 uur - Netflix Original
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Drama, Romantisch
Acteurs: Eliza Taylor, Jake Lacy, Andie MacDowell
Voordat socialite Ellen haar vaders bedrijf mag overnemen, moet ze het stadje bezoeken waar hij vandaan komt. Daar leert ze het belang van hard werken en anderen helpen.
Discovering Bigfoot – 2017 AL 1:50 uur
Genre: Documentaire
Acteurs: Todd Standing
Todd Standing, dr. Jeff Meldrum en andere onderzoekers gaan samen de wildernis in om onomstotelijk bewijs te zoeken voor het bestaan van de Sasquatch.
El Chapo (seizoen 2) – 2017 16 - Netflix Original
Audio: Spaans | CC: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Drama, Thriller
Acteurs: Marco de la O, Humberto Busto, Alejandro Aguilar
Deze dramaserie vertelt het waargebeurde verhaal van de opkomst, arrestatie en ontsnapping van de beruchte drugsbaron Joaqun 'El Chapo' Guzmn.
Erased (seizoen 1) – 2017 12 - Netflix Original
Audio: Japans | CC: DE EN FR JA NL | ✓︎ Download
Genre: Drama, Thriller
Acteurs: Yuki Furukawa, Mio Yuki, Jin Shirasu
Nadat Satoru zijn moeder vermoord aantreft, reist hij 18 jaar terug in de tijd en probeert hij haar dood en die van drie klasgenoten te voorkomen.
Fiore (Flower) – 2016 12 1:45 uur
Genre: Drama, Romantisch
Acteurs: Daphne Scoccia, Valerio Mastandrea, Josciua Algeri
Tieners Daphne en Josh zitten vast op verschillende afdelingen van een Italiaanse gevangenis en zien of spreken elkaar zelden. Toch worden ze verliefd.
Freeway: Crack in the System – 2015 12 1:43 uur
Genre: Biografie, Controversieel, Documentaire, Misdaad, Provocerend
Acteurs: Freeway Rick Ross
Dit waargebeurde verhaal over het imperium van drugsbaron 'Freeway' Rick Ross laat zien hoe de CIA hem hielp de verwoestende crackepidemie van de VS te voeden.
Frikjent (Acquitted | seizoen 2) – 2015 12
Audio: Noors | CC: NL | ✓︎ Download
Genre: Drama, Duister
Acteurs: Nicolai Cleve Broch, Lena Endre, Anne Marit Jacobsen
20 jaar nadat hij is vrijgesproken van moord, keert een succesvolle zakenman terug om een noodlijdend bedrijf in zijn stad te helpen. Het verleden is niet vergeten.
Haunting of Helena, The – 2012 16 1:24 uur
Genre: Bovennatuurlijke horror
Acteurs: Harriet MacMasters-Green, Sabrina Jolie Perez, Jarreth J. Merz
Vlak nadat de jonge dochter van Sophia haar eerste tand verliest, verandert een bezoekje van de 'tandenfee' in een bloederige nachtmerrie waar maar geen einde aan komt.
Il giovane favoloso (The Fabulous Young Man) – 2014 9 2:17 uur
Genre: Biografisch drama, Waargebeurd
Acteurs: Elio Germano, Isabella Ragonese, Anna Mouglalis
Terwijl de Italiaanse dichter en filosoof Giacomo Leopardi te kampen heeft met een slechte gezondheid, vindt hij de kracht om een buitengewoon leven te leiden.
Mafia Kills Only in Summer, The – 2013 12 1:25 uur
Genre: Comedy, Misdaad, Satire
Acteurs: Cristiana Capotondi, Pierfrancesco Diliberto, Alex Bisconti
De jonge, verliefde Arturo van Sicili wordt volwassen in het Palermo van de jaren 70, terwijl de maffia zijn vaderland terroriseert met bomaanslagen en moorden.
Neverlake – 2013 16 1:26 uur
Audio: Engels | CC: DE EN FR IT NL | ✓︎ Download
Genre: Bovennatuurlijke horror
Acteurs: Daisy Keeping, David Brandon, Joy Tanner
Een tiener op bezoek bij haar vader in Itali komt toevallig bij het Neverlake terecht. Dit eeuwenoude meer wordt volgens de legende bewaakt door geesten van overledenen.
Pottersville – 2017 12 1:25 uur
Genre: Bizar, Comedy
Acteurs: Michael Shannon, Judy Greer, Thomas Lennon
Een dronken man in een gorillapak wordt aangezien voor Bigfoot. Dit brengt volop media-aandacht en toeristen met geld naar zijn noodlijdende stadje.
Ranch, The (deel 4) – 2016 6 - Netflix Original
Genre: Comedy
Acteurs: Ashton Kutcher, Sam Elliott, Debra Winger
Een voormalig footballfenomeen, zijn oudere broer en hun vader, die veehouder is, proberen samen een ranch op het platteland te runnen en met elkaar te leren leven.
Seoul Searching – 2015 12 1:49 uur
Genre: Comedy, Drama, Offbeat, Romantisch
Acteurs: In-pyo Cha, Justin Chon, Jessika Van
Tieners van Koreaanse afkomst die in een ander land zijn geboren en opgegroeid, bezoeken in 1986 een zomerkamp in Seoul om meer te leren over hun culturele achtergrond.
They Call Me Jeeg – 2015 16 1:57 uur
Genre: Actie, Sci-Fi
Acteurs: Claudio Santamaria, Luca Marinelli, Ilenia Pastorelli
Het leven van een ex-gevangene verandert totaal als hij superkrachten krijgt. Criminelen willen hem om zijn kracht, maar een mooie fan wil dat hij goede daden verricht.
Tjockare n vatten (Thicker than Water | seizoen 2) – 2014 12
Audio: Zweeds | CC: NL | ✓︎ Download
Genre: Drama
Acteurs: Bjrn Bengtsson, Aliette Opheim, Joel Spira
Een oude vrouw laat haar pension na aan haar uit elkaar gegroeide kinderen. Ze krijgen het pension echter pas als ze dit een jaar lang samen openhouden.
Trollenjagers (deel 2) – 2016 6 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | CC: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Animatie
Acteurs: Kelsey Grammer, Anton Yelchin, Charlie Saxton
Als een doodgewone jongen per toeval een amulet vindt, verandert zijn leven drastisch en wordt hij de beschermer van twee werelden. Gemaakt door Guillermo del Toro.
Ultimate Beastmaster (seizoen 2) – 2017 9 - Netflix Original
Genre: Reality, varit en talkshows
Acteurs: Tiki Barber, Chris Distefano, Francesco Facchinetti
In deze intense serie strijden topatleten uit de VS en andere landen op een zware hindernisbaan om geldprijzen, roem en nationale trots.
Under an Arctic Sky – 2017 AL 0:40 uur
Genre: Actie, Avontuur, Documentaire, Sport
Acteurs: Chris Burkard, Sam Hammer, Heidar Logi
Zes dappere surfers reizen naar de noordkust van IJsland om golven te bedwingen in ongekende omstandigheden. Ze leggen dit vast met geavanceerde camera's.
Where to Invade Next – 2015 12 2:00 uur
Audio: Engels | CC: NL | ✓︎ Download
Genre: Controversieel, Documentaire, Provocerend
Acteurs: Michael Moore
Michael Moore komt naar Europa om te bekijken welk beleid hier wordt gevoerd en hoe dit een oplossing kan bieden voor de sociale problemen in de Verenigde Staten.
Windsors, The (seizoen 1–2) – 2016 12
Genre: Comedy
Acteurs: Harry Enfield, Haydn Gwynne, Hugh Skinner
De maar al te publieke perikelen van de Britse koninklijke familie worden in een nieuw jasje gestopt in deze extravagante komische soapserie.
Wormwood (deel 1) – 2017 12 - Netflix Original
Genre: Documentaire, Intellectueel, Provocerend
Acteurs: Peter Sarsgaard, Molly Parker, Christian Camargo
In deze serie verkent Errol Morris de mysterieuze dood van een Amerikaanse wetenschapper die betrokken was bij het geheime programma MK-Ultra uit de Koude Oorlog.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik vond seizoen 1 vreselijk leuk en 2 al niks meer aan.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mechanic: Resurrection – 2016 16 1:38 uur
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Acteurs: Jason Statham, Jessica Alba, Tommy Lee Jones
Wanneer de vriendin van ex-huurmoordenaar Arthur Bishop wordt ontvoerd, wordt hij gedwongen om een reeks lastige moordaanslagen te plegen.
Mother's Day – 2016 AL 1:57 uur
Genre: Comedy, Drama
Acteurs: Jennifer Aniston, Kate Hudson, Julia Roberts
In deze comedy zullen moeders uit Atlanta (en n weduwnaar die het spoor bijster is) Moederdag niet snel vergeten door alles wat ze meemaken.When the student is ready, the teacher will appear.
Mee eens, hoewel ik benieuwd ben of ze berhaupt doorgaan nu "Rooster" weg/ontslagen is...quote:Op zondag 17 december 2017 02:10 schreef freaky40 het volgende:
Even totaal wat anders nu, The Ranch 4 aan het kijken. Wat een geweldig serie is dit toch en merk bij elk seizoen groei. Erg droge en strakke humor. Kijkt heerlijk weg die 30 minuten afleveringen.
Ik ben na iedere aflevering ook steeds minstens een uur alle filmpjes en foto's en feitjes aan het googlen en YouTuben, kijken hoe het er in het echt uit zag en wat de achtergronden van bepaalde personen was.quote:Op zondag 17 december 2017 01:02 schreef golfer het volgende:
The Crown2 helemaal afgekeken. Prachtig.
De details, de kloppende geschiedenis, de gelijkenis.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ender's Game – 2013 12 1:53 uur
Audio: Engels | Subs: EN NL | ✓︎ Download
Genre: Actie, Avontuur, Sci-Fi
Acteurs: Asa Butterfield, Harrison Ford, Hailee Steinfeld
Getalenteerde kinderen, onder wie Andrew 'Ender' Wiggin, worden getraind voor de strijd tegen de buitenaardse, insectachtige Formics ('Buggers') die de aarde aanvallen.When the student is ready, the teacher will appear.
Begin nu aan afl 5.quote:Op zaterdag 16 december 2017 16:17 schreef remlof het volgende:
Dark vannacht uitgekeken, wow, n van de beste series die ik heb gezien op Netflix
Graag meer van deze kwalitatief hoogstaande Europese series.
Inderdaad erg goede serie, ik ben wel van mening dat het het hier bij moet blijven, ik vond het verhaal wel af. Maar gezien het einde zullen ze het wel weer onnodig gaan uitmelken.quote:Op zondag 17 december 2017 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Begin nu aan afl 5.
Jezus wat goed dit
Stoor me geen seconde aan het Duits waar ik van tevoren wel bang voor was. Tis wel een serie waar je echt erg bij moet blijven opletten wie nou wie wanneer is maar dat is niet erg want elke seconde is de moeite waard. Wauw.
Trappedquote:Op zondag 17 december 2017 17:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik zoek een serie wat lijkt op Fargo qua sfeer en de locatie (sneeuwgebied)
Oh..quote:Op zondag 17 december 2017 18:16 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Inderdaad erg goede serie, ik ben wel van mening dat het het hier bij moet blijven, ik vond het verhaal wel af. Maar gezien het einde zullen ze het wel weer onnodig gaan uitmelken.
Er zijn nog best veel vragen onbeantwoord dus ik hoop wel op een s2. Hoeft ook niet gelijk slecht te worden toch? Kijk maar naar Stranger things bijvoorbeeldquote:Op zondag 17 december 2017 18:16 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Inderdaad erg goede serie, ik ben wel van mening dat het het hier bij moet blijven, ik vond het verhaal wel af. Maar gezien het einde zullen ze het wel weer onnodig gaan uitmelken.
Punisher ja, Frank heeft schijt....quote:Op zondag 17 december 2017 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Holy shit die spiegel scene in Publisher
Fucking autocorrectquote:
volgende stap: titels personaliseren in de voertaal.quote:Op maandag 18 december 2017 10:22 schreef Aether het volgende:
Ah, dit verklaart e.e.a.: Netflix past voor iedere gebruiker de (box) art aan op basis van kijkgedrag. Heb al regelmatig gehad dat de afbeelding was gewijzigd of bij iemand anders anders was.
En dat je de Nederlandse titel moet zoekenquote:Op maandag 18 december 2017 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
volgende stap: titels personaliseren in de voertaal.
een nederlander krijgt dan sterrenoorlogen te zien ipv star wars
Viel mij op bij The Crown inderdaad.quote:Op maandag 18 december 2017 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
volgende stap: titels personaliseren in de voertaal.
een nederlander krijgt dan sterrenoorlogen te zien ipv star wars
Lilyhammer?quote:Op zondag 17 december 2017 17:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik zoek een serie wat lijkt op Fargo qua sfeer en de locatie (sneeuwgebied)
Wel eens, ik was er huiverig voor (omdat duitse taalquote:Op maandag 18 december 2017 11:34 schreef Nielsch het volgende:
Twee eps van Dark gezien. Wow! Beter en spannender dan Stranger Things wat mij betreft.
Alleen die hoteleigenaar doet een beetje aan overacting, alsof ze op het toneel staat.quote:Op maandag 18 december 2017 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Wel eens, ik was er huiverig voor (omdat duitse taal. ) maar goed 'natuurlijk' geacteerd, mooi gefilmd en 'volwassener dan Stranger Things.
Ik ook. Een van de beste series die Netflix tot nu toe gemaakt heeft.quote:
Vooral een stuk rauwer ja, dat is echt genot.quote:Op maandag 18 december 2017 11:34 schreef Nielsch het volgende:
Twee eps van Dark gezien. Wow! Beter en spannender dan Stranger Things wat mij betreft.
De vorige keer gemistquote:Op maandag 18 december 2017 13:21 schreef SunChaser het volgende:
Wat moeten we nou met een oude Guardians of the Galaxy
Behalve dan dat het gaat om verschillende families in een klein dorpje, onverklaarbare fenomenen, een mysterieuze en afgeschermde fabriek waar schimmige dingen gebeuren en kinderen die mysterieus verdwijnen. Maar nee verder hebben ze niks gemeen.quote:Op maandag 18 december 2017 13:23 schreef Angelof9 het volgende:
Waarom word Dark door iedereen vergeleken met Stranger Things? Die series hebben helemaal niets met elkaar gemeen.
En er wordt in geneukt. Wordt er in de Dark ook geneukt?quote:Op maandag 18 december 2017 13:36 schreef Angelof9 het volgende:
The Americans is ook in de jaren '80
Yep!quote:Op maandag 18 december 2017 13:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En er wordt in geneukt. Wordt er in de Dark ook geneukt?
Dit is onzin natuurlijk. Beide series hebben belangrijke themas die overeenkomen.quote:Op maandag 18 december 2017 13:36 schreef Angelof9 het volgende:
The Americans is ook in de jaren '80 en in The Missing verdwijnen kinderen. Glitch speelt zich af in een klein dorp en er gebeuren mysterieuze dingen!
Zo kun je alles wel op n hoop gooien.
Ik vind het echt twee totaal verschillende series.
ik heb wel titties gezien.quote:Op maandag 18 december 2017 13:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En er wordt in geneukt. Wordt er in de Dark ook geneukt?
Daar heeft het veel meer mee overeen, jaquote:Op maandag 18 december 2017 13:48 schreef Aether het volgende:
Ik had begrepen dat Dark meer Back to the Future was...?
F&S / [Netflix NL #105] Alweer een nieuw topic
quote:Op maandag 18 december 2017 14:04 schreef DKUp het volgende:
Dark is alles in een soort van Duits jasje.
Het klinkt behoorlijk als Friendsquote:Op maandag 18 december 2017 14:04 schreef Angelof9 het volgende:
Het lijkt overigens ook precies op Game of Thrones, want neef en tante relatie :p
Eerder alsof Stranger things en Lost zweterige Duitse neukseks met elkaar hebben gehad en Dark eruit voort is gekomen.quote:Op maandag 18 december 2017 13:48 schreef Aether het volgende:
Ik had begrepen dat Dark meer Back to the Future was...?
F&S / [Netflix NL #105] Alweer een nieuw topic
Topshowquote:Op maandag 18 december 2017 15:24 schreef Breuls het volgende:
Goed nieuws voor DC fans:
› Vanaf 23 januari de nieuwe serie Black Lightning wekelijks na uitzending in VS.
› Vanaf 1 januari seizoen 3 van The Flash.
› Vanaf 17 januari seizoen 4 van The Flash: afleveringen t /m 10, daarna wekelijks na uitzending in VS.
› En om de schade in te halen is Gotham 3 vanaf 1 januari ook beschikbaar, maar die haalt daarmee de achterstand nog niet echt in.
Het lijkt erop dat FOX stopt met het uitzenden van The Flash.
Hier word ik wel plakkerig van hoorquote:Op maandag 18 december 2017 14:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Eerder alsof Stranger things en Lost zweterige Duitse neukseks met elkaar hebben gehad en Dark eruit voort is gekomen.
Ah, bleken de geruchten toch waar te zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 15:24 schreef Breuls het volgende:
Het is ook echt een serie waarbij je niks anders moet doen dan opletten. Niet praten, niet appen, geen laptop, geen tablet en geen telefoon. Dan komt het wel goed.quote:Op maandag 18 december 2017 17:32 schreef lily het volgende:
Wij zijn nu bij aflevering 5 (6 dus eigenlijk) van Dark.
Whut?![]()
Ik snap het niet
Dat moet je toch sowieso allemaal niet doen als je een serie kijkt johquote:Op maandag 18 december 2017 18:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is ook echt een serie waarbij je niks anders moet doen dan opletten. Niet praten, niet appen, geen laptop, geen tablet en geen telefoon. Dan komt het wel goed.
Dit. Tis een serie waar je geen seconde van kunt missen maar het helpt dat elke seconde het waard is.quote:Op maandag 18 december 2017 18:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is ook echt een serie waarbij je niks anders moet doen dan opletten. Niet praten, niet appen, geen laptop, geen tablet en geen telefoon. Dan komt het wel goed.
Ja echt kijk tv of niet wat een onzinquote:Op maandag 18 december 2017 18:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat moet je toch sowieso allemaal niet doen als je een serie kijkt joh
Dit. Ik zit echt nooit wat anders te doen als ik een serie kijk. Maar als een serie mij niet genoeg boeit stop ik er ook lekker mee.quote:Op maandag 18 december 2017 18:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb een concentratieboog van 2 minuten ofzoquote:Op maandag 18 december 2017 18:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In theorie wel ja.quote:Op maandag 18 december 2017 18:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op maandag 18 december 2017 15:24 schreef Breuls het volgende:
Goed nieuws voor DC fans:
› Vanaf 23 januari de nieuwe serie Black Lightning wekelijks na uitzending in VS.
› Vanaf 17 januari seizoen 4 van The Flash: afleveringen t /m 10, daarna wekelijks na uitzending in VS.
› En om de schade in te halen is Gotham 3 vanaf 1 januari ook beschikbaar, maar die haalt daarmee de achterstand nog niet echt in.
Het lijkt erop dat FOX stopt met het uitzenden van The Flash.
Ik hou niet eens twee minuten vol.quote:Op maandag 18 december 2017 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een concentratieboog van 2 minuten ofzo
Oh, ik kijk nooit tv of een serie met praten, telefoon of laptop. Nooit.quote:Op maandag 18 december 2017 18:09 schreef jogy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door Notorious_Roy op 18-12-2017 21:09:42 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Unabomber is wel leuk! Iets minder dan Mindhunters, maar verder wel erg interessant.quote:Op maandag 18 december 2017 20:10 schreef Razor21 het volgende:
Ben nu halverwege aflevering 1 van The Unabomber. Ziet er veelbelovend uit! Meer mensen dit al gezien? En ben met de docuserie Shot in The Dark bezig. Zeker een aanrader! Dat zijn de gasten die o.a. dit soort filmpjes maken http://www.dumpert.nl/med(...)_een_hapje_doen.html
Nightcrawler (2014) - IMDb
quote:Op maandag 18 december 2017 20:23 schreef Greys het volgende:
Er zit wel een flinke fout in DarkDat valt toch geen hond op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |