is die gozer al zó oud ja?quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:41 schreef Joene het volgende:
[..]
zo niet wel pijnlijk, want laatste kans met zn 35 jaar.
Laten we het hopen, maar ik verwacht eerder een idioot goede Ter Mors.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:37 schreef Remzz het volgende:
Leenstra gaat schroeien met deze omstandigheden.
oh wiki zegt van niet btwquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
is die gozer al zó oud ja?
Je bent in de war met Douwe de Vries?quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:41 schreef Joene het volgende:
[..]
zo niet wel pijnlijk, want laatste kans met zn 35 jaar.
Prioriteiten he.Gewoon opeisen dat je na de 5 km vertrektquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:42 schreef MiLalaa het volgende:
ze zullen wel dweilen he halverwege de 5k. Dan mis ik dus net de laatste ritten ivm 2ekerstverplichte opwachting
Er stond op NOS Sport Facebook al wel een kort filmpje over de matrixquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:05 schreef Montov het volgende:
Ik zie op nos.nl nog geen video met Maalderink die klaagt hoe ingewikkeld de kansenmatrix en selectievolgorde is. Normaal altijd vaste stek. Het is nog maar een uur voordat het OKT begint!
I know. Misschien doe ik dat.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Prioriteiten he.Gewoon opeisen dat je na de 5 km vertrekt
dus kramer en bergsma niet ?quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:42 schreef MiLalaa het volgende:
ze zullen wel dweilen he halverwege de 5k. Dan mis ik dus net de laatste ritten ivm 2ekerstverplichte opwachting
Redelijk gunstig:quote:
Kan mobiel geen tweet kopiëren.Maar 995quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |