Ik ga met deze nog een stapje verder dan de eerste.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
Noud krijgt ook gewoon een paar frietjes als we bij de gouden boogjes eten hoor. Ik krijg dan altijd veel vuile blikken
3 jaar terug deelde ik zelf die vuile blikken uit
Hij gaat er niet stuk van en de hoofdmoot van zijn dieet is heel normaal. Ik heb het losgelaten
Nou, dat snap ik heel goed.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:07 schreef BlueEyes het volgende:
Feestje is woensdag![]()
Met over de top taart en kadootjes en nooit meer een baby.
En dat klinkt misschien gek, maar jeetje wat is dat een dingetje toch nog bij mijn gevoel
Oh wat lief zeg, bij mij gaat dan na een paar keer toch "instinctief" mijn voet richting zijn rug hoor. En.... Strek! Anders zou ie het nog definitief verleren om van gehuil wakker te worden. Niks d'r van, ook jouw kindquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:07 schreef Memoru het volgende:
Waardoor ik er iedere keer uit moet want wil hem niet wakker maken.
Nah, super! Dat had je 8 weken geleden niet durven hopen denk ik!quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nolita, wat een goeie actie van je man!.
Haha, die verhalen over het arme tweede kind. Ben benieuwd hoe dat hier zal gaan.
Vandaag, op de dag dat A precies acht weken oud is, had ik mijn laatste fysiotherapiebehandeling. Hoera!. Iemand nog belang bij een paar krukken? Zo goed als nieuw.
We lagen nogal vroeg allebei te slapen, en dat na een paar uur rustig werken! Of omdat ik Jacobs snotvirus heb overgenomen... Het werken zelf was prima. Maar J moest wel even bijkomen toen ik er weer was. Nu gelukkig lekker vrij en dan in het nieuwe jaar de volgende etappe inclusief crèche. Dank voor het vragenquote:
Dit is wel een jammere toevoeging... veel samenplas-plezier, GvsE.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:17 schreef Sylver_ het volgende:
GvsE, dat had mijn oudste ook heel erg. Werd pas minder toen ze een jaar of 3 was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |