Nee, alleen als blijkt dat je kindje er op reageert doe he gewoon wat voorzichtoger, niet in de eerste instantie al.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:34 schreef FlyingFish het volgende:
Maar dingen als kool en rode vruchten worden in eerste instantie toch ook afgeraden? Dat is dan ook niet nodig?
Super handig bedankt! Ik ga m uitprinten!quote:Op woensdag 20 december 2017 22:12 schreef LeSage het volgende:
Deze link is wel handig over wat wel en niet te geven aan baby’s![]()
https://www.borstvoeding.(...)ntroductieschema.pdf
Ook als je geen borstvoeding geeft trouwens
Daar was iets mee.... Buda had een verhaal over... loempia's? Ik heb onthouden dat ze een beetje dogmatisch zijn in ieder geval. Facebookgroepen worden vaak bevolkt door bijzondere mensen. Of eigenlijk, door mensen. Bah. Ik houd het wel bij julliequote:
hier ook zo minus het speentjequote:Op woensdag 20 december 2017 19:21 schreef Flav het volgende:
V valt ook altijd met de fles in de mond in slaap. Sowieso geef ik het laatste beetje van de laatste fles in het donker in bed. Zodra hij de fles een beetje los laat ruil ik hem om voor zijn speentje. Hoop wel dat de fokwet weg blijft
+1quote:Op woensdag 20 december 2017 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
Noud vreet ook alles, en rapley en voeren door elkaar heen, het kan allemaal.
Bij de eerste was ik superspastisch met eetschemas en rapley en alles zuiver, maar ik geloof het wel.
Zn lievelings is vlees. Oh en yoghurt vreet ie ook pertinent niet![]()
Ik zat in die groep en zodra iemand iets post waar suiker/zout in zit, krijg je een lading DIT IS NIET RAPLEY stront over je heen niet te zuinigquote:Op woensdag 20 december 2017 22:52 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Daar was iets mee.... Buda had een verhaal over... loempia's? Ik heb onthouden dat ze een beetje dogmatisch zijn in ieder geval. Facebookgroepen worden vaak bevolkt door bijzondere mensen. Of eigenlijk, door mensen. Bah. Ik houd het wel bij jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het eetmoment helaas geen foto, was alleenquote:Op donderdag 21 december 2017 12:43 schreef Skittles het volgende:
Flav wat leuk de eerste hapjes! Hoe keek hij erbij? Pics?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 december 2017 14:21 schreef Sylver_ het volgende:
Ella en ik kunnen samen een liedje zingen! Als ik 'ik zag 2 beren' zing, élke keer als ik zing 'hi hi hi' zingt zij vervolgens 'ha ha ha'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |