SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
is er vanzelf in geslopen, ik denk ergens rond de 4-5 maand? Ik weet het niet meer precies. Tot die tijd was ik er ook wel tot 10/11 uur mee bezig elke avondquote:Op vrijdag 15 december 2017 09:59 schreef Nolita het volgende:
Voor mij hoeft het niet, ik veer wel mee. Maar twijfel soms even of ik er goed aan doe, met name over die avondbedtijd. Sinds wanneer hebben jullie die of is dat er ook vanzelf ingeslopen?
ik zal maar niet vragen hoe jíj dat ervaren hebtquote:Op vrijdag 15 december 2017 10:02 schreef Skittles het volgende:
Sommige kinderen willen nou eenmaal laat naar bed. Lou ging ook tot een paar maanden geleden pas ergens tussen 9 en half 10 op bed. Als baby had ze ongeveer dezelfde bedtijd als jouw N. nu.
Inmiddels gaat ze meestal 'al' ergens tussen 8 en half 9 naar bed. Of later.
Zolang ze het goed erop doen kan het vast geen kwaad. Mijnessen leven nog
Maf he, dat het al een jaar geleden is dat het begon? En hoe ontzettend alles veranderd is?quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:59 schreef Flav het volgende:
Vandaag precies 1 jaar geleden hadden wij een positieve test in de handen![]()
Ik ben dat gaan doen toen Y net twee maanden was en het ging al meteen goed. Iedere avond hetzelfde: rond 18:30/19:00 naar boven, Y uitkleden en in bad, en nog even knuffelen op ons bed. En dan rond 19:30 nog even een knuffel van zijn grote zus en papa, licht uit, voeding geven in het donker en slapen. Dan rond 22:30/23:00 ook weer een voeding.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:59 schreef Nolita het volgende:
Voor mij hoeft het niet, ik veer wel mee. Maar twijfel soms even of ik er goed aan doe, met name over die avondbedtijd. Sinds wanneer hebben jullie die of is dat er ook vanzelf ingeslopen?
Zou een gastouder je niet beter passen?quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:28 schreef Lemijn het volgende:
Ik was een beetjevan de intake bij de crèche. Ik denk inmiddels dat dat voor een groot deel aan mezelf ligt, want ik kon niet duidelijk uitleggen hoe Jacob is en wat ik van ze wil. Maar last minute verandering van afspraken van hun kant hielp ook niet echt. Ik wil geen tijgermoeder worden die denkt dat haar kind uniek is en als enige de beste zorg ontvangt of zoiets. Maar wel graag dat hij comfortabel is als ik er niet ben. Ik houd me maar vast aan de gedachte dat hij veel sneller groter wordt dan ik nu kan bedenken en dat het daardoor vanzelf goed komt. En dat we gewoon moeten afwachten hoe het loopt. Maar nogmaals:
Ik leef ook nogquote:Op vrijdag 15 december 2017 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal maar niet vragen hoe jíj dat ervaren hebt![]()
volgens mij nietquote:Op vrijdag 15 december 2017 15:07 schreef rena het volgende:
Hebben jullie baby's ook een soort schaafplekje op de buik van waar de navelklem zat? Het ziet er echt een beetje rood uit nu, heb al sudocrem er opgesmeerd op advies van de mevrouw van het consultatiebureau maar het lijkt wel iets roder geworden vandaag, echt een soort schaafplekje. Is ook precies op de plek ongeveer waar haar luiertje zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Fazz op 17-12-2017 15:49:25 ]
Het jaar is voorbij gevlogen! Kan me niet meer herinneren hoe het was voordat V er was, alsof het altijd zo geweest isquote:Op vrijdag 15 december 2017 11:22 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Maf he, dat het al een jaar geleden is dat het begon? En hoe ontzettend alles veranderd is?
Wat grappig, dat heb ik helemaal niet. Ik weet heel goed nog dat Jacob er niet was. Ik kan me daar nog goed in inleven, hoe ik toen mijn leven leidde en mijn tijd vulde. Had best een paar voordelen ook. Maar tegelijk is het alsof ik sinds hij er is in kleur zie, ofzoiets. Heel veel dingen hebben een extra glans gekregen en ik hoop echt dat hij er nooit meer niet is.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:40 schreef Flav het volgende:
[..]
Het jaar is voorbij gevlogen! Kan me niet meer herinneren hoe het was voordat V er was, alsof het altijd zo geweest is
Ik weet het intake-gesprek destijds bij I ook nog goed. Vond het ook maar lastig te vertellen wat ze nou echt moesten weten over haar. Wel was een punt van zorg bij mij dat ze overdag of in de draagdoek of bij mij aan de borst sliep: wegleggen was huilen. Hoe moest dat dan op het kdv? De medewerkster wuifde dat heel nonchalant weg: ach, dat komt wel goed hoor. En toen was ik meteen bang dat ze haar dan misschien lang zouden laten huilen. Maar nee, dat zouden ze echt niet doen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 12:01 schreef Lemijn het volgende:
Gewoon afwachten en wennen is zeker mijn plan, ik heb/had vertrouwen in deze organisatie en locatie en wil niet zomaar de plannen omgooien omdat het de eerste keer rommelig verliep en ze niet de vlag hadden uitgehangen voor ons. Ik wou vooral van me afschrijven dat ik het ingrijpend vind allemaal, zeker ook voor mezelf. Ik ga er nog steeds vanuit dat het meevalt, en eerder dan ik zelf nu kan bedenken juist fijn kan zijn voor hem.
Zo niet, dan gaan we alsnog naar de gastouder
Yep. You jinxed it!quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:14 schreef Lemijn het volgende:
Dank voor je mooie geruststellende verhaal, Franny. Wat ik dus heb gemist is die ervaren leidster die zegt 'komt wel goed joh'. Maar gelukkig doen jullie dat![]()
We gaan volgende week wennen en dan beginnen we met een schone lei en dan komt het vast goed.
Mijn baby is zo raar jongens. Ik dacht vanavond: we gaan samen in bad (want we zijn ergens met een bad). Dan wordt hij lekker rozig. Nou, niks hoor. Hij ligt me toch een partij te keten en bewegen en geluiden te maken naast me! Hij wrijft ook druk in zijn ogen en wil best soms een slok maar slapen ho maar. Tot zover mijn verhaal over 19 uur bedtijd van laatst. Is dat nou die beruchte fokwet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |