Arcee kom er maar in.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:06 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Topic al op topspeed voor aanvang!
Papiertjes prikken bij de kerstborrel van de Zonnebloem als onderdeel van zn taakstrafquote:
Deano is een labiele jongen, ik ook.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Daar was Deano. Broek van Stijn ligt nu op de vloer.
Correct.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit de WK Finale van 2009?
Principe is dat je elke speler maar één keer kan kiezen in het toernooiquote:Op donderdag 14 december 2017 20:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
MvG konden ze zeker niet kiezen?
Je zou bijna gezond zeggen.quote:
quote:Op donderdag 14 december 2017 20:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
"We spraken met Taylor" nee dat was Sky
Dat is toch echt onze Zjak.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is al de tweede domme post die ik je zie maken in 10 minuten. Ook een prestatie.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik lees het nu. Dan logisch ja. Dan zou ik nog niet eens voor Price zijn gegaan deze ronde.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Principe is dat je elke speler maar één keer kan kiezen in het toernooi
Uitloggen maarquote:Op donderdag 14 december 2017 20:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is al de tweede domme post die ik je zie maken in 10 minuten. Ook een prestatie.
Ook welkom. Ik hoop dat ik je nog veel tegenkom komende weken.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is al de tweede domme post die ik je zie maken in 10 minuten. Ook een prestatie.
Zijn Beaton en Wilson grotere zekerheidjes?quote:Op donderdag 14 december 2017 20:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik lees het nu. Dan logisch ja. Dan zou ik nog niet eens voor Price zijn gegaan deze ronde.
Wilsonquote:Op donderdag 14 december 2017 20:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zijn Beaton en Wilson grotere zekerheidjes?
Wilson zeker niet, Ratata is goedquote:Op donderdag 14 december 2017 20:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is dit een dreigement? Kijk maar uit want ik stuur Tagliano op je af.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ook welkom. Ik hoop dat ik je nog veel tegenkom komende weken.
Wilson niet. Ik zou in de eerste ronde dan voor de lager geplaatste top 32 spelers gaan. Die overleven wsl 1 ronde en kun je daarna minder op zeker kiezen want tegen sterkere tegenstander over t algemeenquote:Op donderdag 14 december 2017 20:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat wens je niemand toe.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dit een dreigement? Kijk maar uit want ik stuur Tagliano op je af.
Volgens mij gaat dit alleen over de 8 spelers van deze avondquote:Op donderdag 14 december 2017 20:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wilson niet. Ik zou in de eerste ronde dan voor de lager geplaatste top 32 spelers gaan. Die overleven wsl 1 ronde en kun je daarna minder op zeker kiezen want tegen sterkere tegenstander over t algemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |