Stond op mijn verlanglijstje, en gisteren in een dip wat opgepiktquote:Op donderdag 14 december 2017 22:35 schreef xaban06 het volgende:
Iemand bekend met Electroneum (ETN)? Maakt het kans om op Bittrex gelist te worden?
Ik zit in REQ vanaf zo'n $0,11, oftewel 8 dagen geledenquote:Op donderdag 14 december 2017 16:59 schreef jelle12345 het volgende:
Ripple is lekker bezig inderdaad! Getwijfeld om er op 0,25 in te stappen maar helaas niet gedaan, snel vergeten.
Verder lees ik hier opvallend weinig over Request Network (REQ) terwijl de meeste mensen op andere fora lovend zijn over deze coin. Zelf zit ik er ook in en heb goede verwachtingen. Wil jullie verder geen FOMO aanpraten ofzo iets maar dit artikel is denk ik zeker de moeite waard, zeker als je Ripple hebt gemist![]()
https://hackernoon.com/re(...)nce-world-87b54bb455
Telegraaf elke dag tot nu toe:quote:
Als bitcoin elke dag met 0,37% stijgt betekent dat $1 miljoen per bitcoin op 31 december 2020. Het toegenomen volume in bitcoin betekent minder volatiliteit, maar dat hoeft niet minder rendement te betekenen.quote:
Beetje meer respect voor bitcoin, graag. Geld dat eenmaal in de cryptomarkt terecht komt is uiteindelijk ook goed voor de altcoins. Daar heeft bitcoin toch een belangrijk aandeel in gehad.quote:
Lekker man. Zwaaien vanuit je Tesla binnenkort.quote:Op donderdag 14 december 2017 22:58 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik lach me kapot hier in mijn korte pauze. Man man man collega's klagen over het salaris en ik zie mijn portfolio alleen maar 10x naar de maan gaan. En niks zeggen natuurlijk. Houdoe.
Lol wtf dit moet ik ff lezen vannacht.quote:Op donderdag 14 december 2017 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Telegraaf elke dag tot nu toe:
NIET DOEN STOP HET IS EEN BUBBLE EN EEN SCAM EN PIRAMIDE DINGES EN HO STOP NIET DOEN STAP ER NIET IN EN HADDEN WE DE BUBBLE AL GENOEMD
Telegraaf nu:
ALS IE EEN BEETJE ZAKT GEWOON LEKKER DUR IN HOOR JONGESSSS
Die lui op de sociale werkplaats hebben ook altijd wat te zeikenquote:Op donderdag 14 december 2017 22:58 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik lach me kapot hier in mijn korte pauze. Man man man collega's klagen over het salaris en ik zie mijn portfolio alleen maar 10x naar de maan gaan. En niks zeggen natuurlijk. Houdoe.
Ik heb al een leuke auto, maar kan inderdaad nog leuker. 😂 En hun maar denken... Hoe dan?! Lmaoquote:Op donderdag 14 december 2017 22:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lekker man. Zwaaien vanuit je Tesla binnenkort.
Ja joh niet te doen. Wel leuk tijdverdrijf.quote:Op donderdag 14 december 2017 23:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die lui op de sociale werkplaats hebben ook altijd wat te zeiken
Deze?quote:Op donderdag 14 december 2017 23:13 schreef TourOfData het volgende:
Waar kan ik die cartoon vinden waarin een jongen zuinig aan doet met alles in fiat geld. Maar in laatste plaatje, wanneer-ie crypto's kan kopen, strooit-ie rond met BTC's.
Kan hem niet terugvinden.
Mooi toch...lekker zeuren en zeikenquote:Op donderdag 14 december 2017 23:16 schreef ColeJ het volgende:
Paar dagen terug zei ik:
“Alle alts gaan moon maar Ripple blijft hangen op $0.25. Waarom is dit? Instappen?”
Reacties: Ripple=shitcoin, Ripple is altijd buitenbeetje geweest etc.
Huidige situatie: Ripple gaat moon
Reacties: Ripple beste voor de banken, ik zie toekomst, Ripple is het helemaal.
Lekker toch..we doen met zijn allen maar wat en denken dat we er verstand van hebbenquote:Op donderdag 14 december 2017 23:16 schreef ColeJ het volgende:
Paar dagen terug zei ik:
“Alle alts gaan moon maar Ripple blijft hangen op $0.25. Waarom is dit? Instappen?”
Reacties: Ripple=shitcoin, Ripple is altijd buitenbeetje geweest etc.
Huidige situatie: Ripple gaat moon
Reacties: Ripple beste voor de banken, ik zie toekomst, Ripple is het helemaal.
Ik wel, eind volgend jaar minstens $50.000,-quote:Op donderdag 14 december 2017 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Bitcoin is dead
Ik geloof er niet meer in
FUD!!!quote:Op donderdag 14 december 2017 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Bitcoin is dead
Ik geloof er niet meer in
Zelfde hier, en dan klagen dat bitonic duur is. Je betaalt misschien 20 euro ofzo als je voor 500 koopt. (Zomaar een schatting).quote:Op donderdag 14 december 2017 23:32 schreef metallicelmo het volgende:
Ik lees zo vaak dat mensen bepaalde trades missen omdat hun geld te laat werd gestort op een buitenlandse exchange. Maar ik vraag me echt af waarom mensen niet gewoon Bitcoin kopen met iDeal, dat naar een exchange sturen. Staat er vaak binnen 15 minuten op met de juiste fees. Dan kun je direct aan de slag. Ik heb nog nooit geld gestuurd naar een exchange
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |