los van tweestaps authenticatie, hoe wil je dumpen danquote:Op donderdag 14 december 2017 20:19 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik probeer mijn ripple te dumpen maar tweestaps authenticatie bij litebit doet het niet meer. Het is toch de bedoeling dat je een prompt krijgt met hé er probeert iemand in te loggen? Heb een nieuwe telefoon, maar van google ontvang ik wel bericht als ik wil inloggen.
Bitonic verwacht dat je coins binnen 10 minuten in hun wallet en dat is maar moeilijk haalbaar vanuit een exchange, dus niet zomaar op Bitonic verkopen.quote:
Waar moeten ze precies ingrijpen?quote:Op donderdag 14 december 2017 20:23 schreef Wotte het volgende:
Hoelang gaat dit feestje nog door voordat overheden gaan ingrijpen?
Drammels drammels drammels.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:24 schreef alilami het volgende:
[..]
los van tweestaps authenticatie, hoe wil je dumpen dan
Ripple verkoop onderhoud
Onze excuses, het is op dit moment niet mogelijk Ripple te verkopen.
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om Ripple te verkopen. Wij zijn druk bezig om het verkopen van Ripple weer mogelijk te maken voor u.
Litebit
Echt nog nooit problemen mee gehad. En het gaat om de eerste confirmation, niet de hele transactie.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bitonic verwacht dat je coins binnen 10 minuten in hun wallet en dat is maar moeilijk haalbaar vanuit een exchange, dus niet zomaar op Bitonic verkopen.
Fee op fee stapelen, lekker man.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt nog nooit problemen mee gehad. En het gaat om de eerste confirmation, niet de hele transactie.
Voor de zekerheid kun je dan eerst de BTC naar je eigen wallet sturen en dan naar bitonic. Maar dat doe ik echter nooit.
Sterker nog die eerste confirmatie hoeft niet eens in 5 minuten, als hij maar op de blockchain staat is al voldoende.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt nog nooit problemen mee gehad. En het gaat om de eerste confirmation, niet de hele transactie.
Voor de zekerheid kun je dan eerst de BTC naar je eigen wallet sturen en dan naar bitonic. Maar dat doe ik echter nooit.
Ik heb laatst tot drie maal toe de withdrawfee op Bittrex mogen aftikken omdat het mis ging, dat loopt aardig in de papieren.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Fee op fee stapelen, lekker man.
Laatst anders 2x fee verspeeld omdat ze vonden dat het er niet op tijd op stondquote:Op donderdag 14 december 2017 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook daarom: IOTA!quote:Op donderdag 14 december 2017 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb laatst tot drie maal toe de withdrawfee op Bittrex mogen aftikken omdat het mis ging, dat loopt aardig in de papieren.
Strenge regulering of het verbieden van digitale valuta. Je kan er gif op innemen als de markt zo door blijft groeien dat er in ieder geval geprobeerd wordt om in te grijpen.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar moeten ze precies ingrijpen?
Je zorgen maken om $5, lekker man.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Fee op fee stapelen, lekker man.
Huh, watte?quote:Op donderdag 14 december 2017 20:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ook daarom: ■♤♡◇♧!
Niet happen pls.
vriend LTC is nog maar net begonnen. Hodlquote:Op donderdag 14 december 2017 20:17 schreef Born2trade het volgende:
[..]
Heb ze net gisteravond omgewisseld voor LTC ...:(
Dat is je eigen fout dan, als je gewoon vanuit een wallet stuurt is het direct te vinden op de blockchain.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Laatst anders 2x fee verspeeld omdat ze vonden dat het er niet op tijd op stond
Lees mijn post nogmaals en reageer danquote:Op donderdag 14 december 2017 20:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is je eigen fout dan, als je gewoon vanuit een wallet stuurt is het direct te vinden op de blockchain.
Wat ging er mis dan? Hoe kan zoiets drie maal fout gaan. Ik heb al tientallen bittrex withdraws gedaan.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb laatst tot drie maal toe de withdrawfee op Bittrex mogen aftikken omdat het mis ging, dat loopt aardig in de papieren.
Ja gelezen maar dan is het nog je eigen fout van bitonic geeft aan dat je niet vanuit een exchange moet sturen.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lees mijn post nogmaals en reageer dan
Bitonic is een zeiksite.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:33 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat ging er mis dan? Hoe kan zoiets drie maal fout gaan. Ik heb al tientallen bittrex withdraws gedaan.
HODL is de sleutel voor de Tesla en de Lambo.quote:
Dat doen we dan maar.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
HODL is de sleutel voor de Tesla en de Lambo.
Das ook de reden waarom ze het zo eng vinden...het is nieuw en bovenal ze hebben er geen grip op.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Strenge regulering of het verbieden van digitale valuta. Je kan er gif op innemen als de markt zo door blijft groeien dat er in ieder geval geprobeerd wordt om in te grijpen.
https://www.bright.nl/nie(...)wingen-met-wetgevingquote:Op donderdag 14 december 2017 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar moeten ze precies ingrijpen?
Bitonic is het beste Nederlandse Bitcoin bedrijf, super solide, intelligente directie. Gepassioneerde nerds. Pioniers die in 2011 al besloten om Bitcoin verkoop via iDeal mogelijk te maken.quote:
Hij heeft gelijk, het gaat gewoon een keer goed mis. Blockchain blijft, dit piramide spelletje niet. No such thing as a free lunch.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:39 schreef descon het volgende:
[..]
Das ook de reden waarom ze het zo eng vinden...het is nieuw en bovenal ze hebben er geen grip op.
Maar crypto is een blijvertje...alleen in welke vorm wordt nog even afwachten.
Ik wens ze veel succes, het is een internationale handel. Dus als het verboden is in land 1 dan verplaatsen mensen zich wel naar land 2.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |