.
. 

Ik zit zelf ook maar in 2 coins. Maar zo moeilijk bij te houden is het allemaal niet toch met behulp van Blockfolio? En daarnaast kan je via coinmarketcal.com snel zien van elke coins wanneer er nieuws komt. Zo lastig is het dus niet.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:35 schreef Basxt het volgende:
Sommige van jullie zitten echt met een goed aantal verschillende altcoins. Ik zou helemaal gek worden om dat allemaal bij te houden
Daarnaast, gaat allemaal om de winst toch? of heb je echt het idee dat een van je altcoins de nieuwe bitcoin kan worden?

De meeste altcoins zijn al maanden aan het bloeden in sat, nu Bitcoin enigzins stabiel is was een kleine correctie wel te verwachten toch?quote:Op donderdag 14 december 2017 18:36 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb alleen maar Ripple dus ik vind dit helemaal mooi, maar de basis van deze prijsstijging is wel extreem dubieus hoor. Al vind ik dat wel vaker op de crypto markt.

Met een marktwaarde van op dat moment 38.7 biljoen dollar? (Nieuwe lading Ripple niet meegerekend)quote:Op donderdag 14 december 2017 18:46 schreef nelisb het volgende:
Even 3 dagen niet naar mijn rippletjes gekeken.
Van 0.2 naar 0.75.
Nu doorstoten naar 1.000. 😮

Ooit. Beetje dromen.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:57 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Met een marktwaarde van op dat moment 38.7 biljoen dollar? (Nieuwe lading Ripple niet meegerekend)

Wat is een sat en wat is een ATH?quote:Op donderdag 14 december 2017 18:39 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
De meeste altcoins zijn al maanden aan het bloeden in sat, nu Bitcoin enigzins stabiel is was een kleine correctie wel te verwachten toch?
Pas als er een nieuwe ATH in sat is mag je van nieuws spreken imo

Een sat is een SAT en een ATH is een all-time-high.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat is een sat en wat is een ATH?

Wat zou daar zo raar aan zijn? Ripple is een van de oudste cryptocurrency, wordt gebruikt door financiele instellingen, heeft kantoren wereldwijd, boekt al jaren gestaag vooruitgang. Vergelijk dat eens met een IOTA, BCC of LTCquote:Op donderdag 14 december 2017 18:57 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Met een marktwaarde van op dat moment 38.7 biljoen dollar? (Nieuwe lading Ripple niet meegerekend)

Aha.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een sat is een SAT en een ATH is een all-time-high.

sorry we doen hier niet aan shitcoinsquote:Op donderdag 14 december 2017 19:05 schreef vigen98 het volgende:
Nee? Niemand in Tokenpay? Verrassend

Ken je het wel eens?quote:Op donderdag 14 december 2017 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sorry we doen hier niet aan shitcoins

En Waves danquote:Op donderdag 14 december 2017 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sorry we doen hier niet aan shitcoins

Brb, even de Nattekat van zondag inlichten.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:12 schreef 1299 het volgende:
Omg, ripple ontploft nog verder. Zondag $985 en op dit moment $4479,71 waard.

Kan ik opnieuw de dag beginnen en mezelf vertellen om niet te verkopen?quote:Op donderdag 14 december 2017 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brb, even de Nattekat van zondag inlichten.

heb gedurende de stijging 80% verkocht dus mag van mij wel komenquote:Op donderdag 14 december 2017 19:30 schreef sniel123 het volgende:
Oké nu word ik zenuwachtig van mn ripple's. Leuk die stijging maar de correctie ligt om de hoek...

Haal je er een deel uit?quote:Op donderdag 14 december 2017 19:30 schreef sniel123 het volgende:
Oké nu word ik zenuwachtig van mn ripple's. Leuk die stijging maar de correctie ligt om de hoek...

Kan nietquote:Op donderdag 14 december 2017 19:37 schreef Afwazig het volgende:
Als je zenuwachtig wordt neem je winst dan.

Gaat ‘ie weer down?quote:Op donderdag 14 december 2017 19:38 schreef Patroon het volgende:
Check Ripple dan. Kopen op ATH. Fomo is good

Tja. Dat denk ik de hele dag al.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:46 schreef Blistering het volgende:
XRP moet toch een keer een correctie krijgen zou je zeggen

Hier ja. En vanmiddag dacht ik dat ookquote:Op donderdag 14 december 2017 19:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tja. Dat denk ik de hele dag al.
Vanmorgen vond ik 50 cent te duur.

Gewoon kopenquote:Op donderdag 14 december 2017 19:49 schreef Blistering het volgende:
The FOMO is strong with this one

Ja baas. Even wat fiat omzetten naar BTC eerst.quote:

Voorlopig fake news. Maar Coinbase kan niet langer Ripple negeren. Voor 2018 staat Ripple op Coinbase.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:49 schreef Cruzinats het volgende:
Ripple ging toch op Coinbase of was dat fake news?
Als dat gerucht klopt gaan we voorlopig nog wel even door denk ik.

blockfolio pakt 1 specifieke exchange. Coinmarketcap pakt het gemiddelde van alle exchanges waar XRP op is aangesloten.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:55 schreef 1299 het volgende:
Stomme vraag, maar volgens Blockfolio is de prijs van XRP $1,41, maar als ik op coinmarketcap kijk staat hij op $0,86 . Waar komt dit verschil vandaan?

Maar dat zou betekenen dat je bijna 50% winst zou kunnen maken door het op exchange 1 te kopen en op exchange 2 te verkopen? Zal normaliter toch nooit meer dan een paar % tussen mogen zitten?quote:Op donderdag 14 december 2017 19:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
blockfolio pakt 1 specifieke exchange. Coinmarketcap pakt het gemiddelde van alle exchanges waar XRP op is aangesloten.

Dat ding is toch pas net een beetje wat waard aan het worden?quote:Op donderdag 14 december 2017 19:57 schreef sniel123 het volgende:
Ripple zit overigens nog ver onder de waarde waarvoor ik m kocht

Ik kocht 'm voor 6000 satoshi ongeveer. Ik kijk eigenlijk meestal niet naar de dollarkoers bij altcoins.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat ding is toch pas net een beetje wat waard aan het worden?

Oh zo.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:02 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Ik kocht 'm voor 6000 satoshi ongeveer. Ik kijk eigenlijk meestal niet naar de dollarkoers bij altcoins.

arbitrage tradingquote:Op donderdag 14 december 2017 19:57 schreef 1299 het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat je bijna 50% winst zou kunnen maken door het op exchange 1 te kopen en op exchange 2 te verkopen? Zal normaliter toch nooit meer dan een paar % tussen mogen zitten?

ik vind alleen gatehub een zeer irritante wallet.
 ik vind alleen gatehub een zeer irritante wallet.   

quote:Op donderdag 14 december 2017 20:09 schreef Maryamgouda het volgende:
Zoals ik al zei ripple richting 1 dollar
quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:08 schreef Maryamgouda het volgende:
Verder wil ik op kort termijn investeren in wat muntjes. Ik heb een domme fout gemaakt door flink ripple te kopen, geloof a hteraf niet zo in die munt :p heefr waves potentie???

wachten tot t 400 waard isquote:Op donderdag 14 december 2017 20:09 schreef Wotte het volgende:
Ik heb nog voor 40 dollar aan bitcoin in een wallet staan... leuk paar altcoins erbij kopen. De helft transactie fees

Kan er helemaal niks mee zo
Bitcoin

ga toch weg bij litebit johquote:Op donderdag 14 december 2017 19:42 schreef alilami het volgende:
[..]
Kan niet
LiteBit Ripple onderhoud
Gatehub wil een English Bank Statement

Weet je zeker dat je ze hebt gekocht of is je bid (inmiddels) te laag waardoor de order nog niet gevuld isquote:Op donderdag 14 december 2017 20:14 schreef Sala-adin het volgende:
Heb net zojuist via bittrex nog wat ADA ingeslagen maar ze zijn nog steeds nie toegevoegd en zie bedrag aan BTC in reserved staan. Hoe zit dat? Is al bijna 30 min zo

Ik ben op zoek naar een goed Ripple-alternatief. Zodra ik er een heb gevonden vertrek ik bij LiteBit.quote:

Ja heb ik gekocht Klopt. Op 29 december releasen ze de code waarop TRX werkt.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:09 schreef Maryamgouda het volgende:
Zoals ik al zei ripple richting 1 dollarik vind alleen gatehub een zeer irritante wallet.
Ben benieuwd welke mensen hier bekend zijn met trx coin. Schijnt een verbetering van ethereum te zijn. Iemand gekocht ?

bitonic.nlquote:Op donderdag 14 december 2017 20:19 schreef Lori11 het volgende:
Ik wil een deel van mijn Bitcoins verkopen maar dit lukt niet via Litebit. Ook lees ik op Facebook veel slechte recensies. Weet iemand een goede betrouwbare site om ze te verkopen?

ADA is minimaal hold voor 6 maandenquote:Op donderdag 14 december 2017 20:17 schreef Born2trade het volgende:
[..]
Heb ze net gisteravond omgewisseld voor LTC ...:(

los van tweestaps authenticatie, hoe wil je dumpen danquote:Op donderdag 14 december 2017 20:19 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik probeer mijn ripple te dumpen maar tweestaps authenticatie bij litebit doet het niet meer. Het is toch de bedoeling dat je een prompt krijgt met hé er probeert iemand in te loggen? Heb een nieuwe telefoon, maar van google ontvang ik wel bericht als ik wil inloggen.

Bitonic verwacht dat je coins binnen 10 minuten in hun wallet en dat is maar moeilijk haalbaar vanuit een exchange, dus niet zomaar op Bitonic verkopen.quote:

Waar moeten ze precies ingrijpen?quote:Op donderdag 14 december 2017 20:23 schreef Wotte het volgende:
Hoelang gaat dit feestje nog door voordat overheden gaan ingrijpen?

Drammels drammels drammels.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:24 schreef alilami het volgende:
[..]
los van tweestaps authenticatie, hoe wil je dumpen dan
Ripple verkoop onderhoud
Onze excuses, het is op dit moment niet mogelijk Ripple te verkopen.
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om Ripple te verkopen. Wij zijn druk bezig om het verkopen van Ripple weer mogelijk te maken voor u.
Litebit

Echt nog nooit problemen mee gehad. En het gaat om de eerste confirmation, niet de hele transactie.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bitonic verwacht dat je coins binnen 10 minuten in hun wallet en dat is maar moeilijk haalbaar vanuit een exchange, dus niet zomaar op Bitonic verkopen.

Fee op fee stapelen, lekker man.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt nog nooit problemen mee gehad. En het gaat om de eerste confirmation, niet de hele transactie.
Voor de zekerheid kun je dan eerst de BTC naar je eigen wallet sturen en dan naar bitonic. Maar dat doe ik echter nooit.

Sterker nog die eerste confirmatie hoeft niet eens in 5 minuten, als hij maar op de blockchain staat is al voldoende.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt nog nooit problemen mee gehad. En het gaat om de eerste confirmation, niet de hele transactie.
Voor de zekerheid kun je dan eerst de BTC naar je eigen wallet sturen en dan naar bitonic. Maar dat doe ik echter nooit.

Ik heb laatst tot drie maal toe de withdrawfee op Bittrex mogen aftikken omdat het mis ging, dat loopt aardig in de papieren.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Fee op fee stapelen, lekker man.

Laatst anders 2x fee verspeeld omdat ze vonden dat het er niet op tijd op stondquote:Op donderdag 14 december 2017 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]

Ook daarom: IOTA!quote:Op donderdag 14 december 2017 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb laatst tot drie maal toe de withdrawfee op Bittrex mogen aftikken omdat het mis ging, dat loopt aardig in de papieren.

Strenge regulering of het verbieden van digitale valuta. Je kan er gif op innemen als de markt zo door blijft groeien dat er in ieder geval geprobeerd wordt om in te grijpen.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar moeten ze precies ingrijpen?

Je zorgen maken om $5, lekker man.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Fee op fee stapelen, lekker man.

Huh, watte?quote:Op donderdag 14 december 2017 20:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ook daarom: ■♤♡◇♧!
Niet happen pls.

vriend LTC is nog maar net begonnen. Hodlquote:Op donderdag 14 december 2017 20:17 schreef Born2trade het volgende:
[..]
Heb ze net gisteravond omgewisseld voor LTC ...:(

Dat is je eigen fout dan, als je gewoon vanuit een wallet stuurt is het direct te vinden op de blockchain.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Laatst anders 2x fee verspeeld omdat ze vonden dat het er niet op tijd op stond

Lees mijn post nogmaals en reageer danquote:Op donderdag 14 december 2017 20:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is je eigen fout dan, als je gewoon vanuit een wallet stuurt is het direct te vinden op de blockchain.

Wat ging er mis dan? Hoe kan zoiets drie maal fout gaan. Ik heb al tientallen bittrex withdraws gedaan.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb laatst tot drie maal toe de withdrawfee op Bittrex mogen aftikken omdat het mis ging, dat loopt aardig in de papieren.

Ja gelezen maar dan is het nog je eigen fout van bitonic geeft aan dat je niet vanuit een exchange moet sturen.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lees mijn post nogmaals en reageer dan

Bitonic is een zeiksite.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:33 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat ging er mis dan? Hoe kan zoiets drie maal fout gaan. Ik heb al tientallen bittrex withdraws gedaan.

HODL is de sleutel voor de Tesla en de Lambo.quote:

Dat doen we dan maar.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
HODL is de sleutel voor de Tesla en de Lambo.

Das ook de reden waarom ze het zo eng vinden...het is nieuw en bovenal ze hebben er geen grip op.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Strenge regulering of het verbieden van digitale valuta. Je kan er gif op innemen als de markt zo door blijft groeien dat er in ieder geval geprobeerd wordt om in te grijpen.

https://www.bright.nl/nie(...)wingen-met-wetgevingquote:Op donderdag 14 december 2017 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar moeten ze precies ingrijpen?

Bitonic is het beste Nederlandse Bitcoin bedrijf, super solide, intelligente directie. Gepassioneerde nerds. Pioniers die in 2011 al besloten om Bitcoin verkoop via iDeal mogelijk te maken.quote:

Hij heeft gelijk, het gaat gewoon een keer goed mis. Blockchain blijft, dit piramide spelletje niet. No such thing as a free lunch.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:39 schreef descon het volgende:
[..]
Das ook de reden waarom ze het zo eng vinden...het is nieuw en bovenal ze hebben er geen grip op.
Maar crypto is een blijvertje...alleen in welke vorm wordt nog even afwachten.

Ik wens ze veel succes, het is een internationale handel. Dus als het verboden is in land 1 dan verplaatsen mensen zich wel naar land 2.quote:

Als het in steeds meer landen verboden wordt zal de koers vanzelf een keer inelkaar klappen.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:46 schreef descon het volgende:
[..]
Ik wens ze veel succes, het is een internationale handel. Dus als het verboden is in land 1 dan verplaatsen mensen zich wel naar land 2.
Kwa witwassen lijkt het me nu al lastig..op het moment dat ik coins naar fiat wil omzetten moet het allemaal geregistreerd.
Overigens weet ik niet hoe het werkt als ik bij bitonic kom aanzetten en ff 100k aan bitcoins wil cashen...maar met dat probleem zit ik voorlopig nog niet

quote:Op donderdag 14 december 2017 20:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja gelezen maar dan is het nog je eigen fout van bitonic geeft aan dat je niet vanuit een exchange moet sturen.
Dat is wat toch ook zeg? Dus daarom niet zomaar op Bitonic verkopen. Gewoon een goedbedoelde tip voor iemand die niet eerder verkocht heeft.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bitonic verwacht dat je coins binnen 10 minuten in hun wallet en dat is maar moeilijk haalbaar vanuit een exchange, dus niet zomaar op Bitonic verkopen.

Van mij mag het komen, ik hoop op een crash van bitcoin. Die trekt waarschijnlijk alles in het rood dan is het een mooi moment om in daadwerkelijk innovatieve projecten te springenquote:Op donderdag 14 december 2017 20:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, het gaat gewoon een keer goed mis. Blockchain blijft, dit piramide spelletje niet. No such thing as a free lunch.
Ik hoop dat ik het mis heb, want zit er nu ook vuisten diep in.

We gaan weer upquote:Op donderdag 14 december 2017 20:50 schreef richolio het volgende:
To sell Ripple nu of not to sell..

Gewoon twee jaar holden, quote me dan.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:50 schreef richolio het volgende:

Dank je voor deze infoquote:Op donderdag 14 december 2017 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
In deze tweet vind je de benodigde info. En ook daaronder in de reacties over hoe je daarna je Ignis krijgt.
https://twitter.com/TheCryptoWoman/status/939827104346263552

Is goed, ik bookmark deze postquote:Op donderdag 14 december 2017 20:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gewoon twee jaar holden, quote me dan.

Ik koop een lamboquote:Op donderdag 14 december 2017 20:53 schreef Roces18 het volgende:
Welke Ferrari gaan jullie straks kopen? Niet dat we allemaal dezelfde hebben!!

quote:

Houden.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:50 schreef richolio het volgende:

Als er een coin is die daadwerkelijk door banken in het internationale betalingsverkeer gebruikt gaat worden, is het deze wel. Heb ik van iemand van bitcointalk... Overigens is dit advies een teken van een bubbel.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Is goed, ik bookmark deze post

Ajb! En ik zeg niet dat je dat moet doen hè, je kunt ze ook dumpen vlak voor de snapshot als je de Ignis niet hoeft. Maar als je ze wel wilt en op de koop toe wilt nemen dat NXT (waarschijnlijk) na de snapshot al dan niet tijdelijk dipt - maar dan heb je wel de Ignis - dan is dit iig de manier.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je voor deze info
Ik kan het allemaal niet meer volgen
BTC moest laatst op Binance staan, nu NXT weer in deze wallet

Ook van bitcointalk gehoord?quote:Op donderdag 14 december 2017 20:56 schreef descon het volgende:
ik zeg hodl...gezien de ontwikkelingen met Ripple en gebruik door financieele instellingen

Da's duidelijkquote:Op donderdag 14 december 2017 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ajb! En ik zeg niet dat je dat moet doen hè, je kunt ze ook dumpen vlak voor de snapshot als je de Ignis niet hoeft. Maar als je ze wel wilt en op de koop toe wilt nemen dat NXT (waarschijnlijk) na de snapshot al dan niet tijdelijk dipt - maar dan heb je wel de Ignis - dan is dit iig de manier.

Waarom XRP?quote:Op donderdag 14 december 2017 20:58 schreef Wotte het volgende:
Ik heb nog wat euro's op een beleggingsrekening staan zal ik alles inzetten op ripple? Of hebben jullie betere suggesties

Spreiden......alles inzetten op 1 coin zonder dat je er in hebt verdiept staat gelijk aan all-in in het casino..quote:Op donderdag 14 december 2017 20:58 schreef Wotte het volgende:
Ik heb nog wat euro's op een beleggingsrekening staan zal ik alles inzetten op ripple? Of hebben jullie betere suggesties

blackcoinquote:Op donderdag 14 december 2017 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
En welke coin is voor mensen die een zwarte willen?

If you can't beat them, join them ;-)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Thxquote:Op donderdag 14 december 2017 21:04 schreef alilami het volgende:
[..]
blackcoin
https://coinmarketcap.com/currencies/blackcoin/

je bent nu miljoenmiljardairquote:Op donderdag 14 december 2017 21:04 schreef Typisch het volgende:
Ja ik heb niet zoveel met XRP. Heeft weinig met blockchains te maken zoals ik ze graag zie.
Neemt niet weg dat je er vast wel een leuk zakcentje mee kan verdienen. Deed ik ook in den beginnen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |