maar hij zegt het wel altijd en ook wat ie dan net uitgedaan heeft en ik zie dat dan voor mequote:Op donderdag 14 december 2017 18:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij mag van mij best dansen, zolang er maar geen filmpjes van gedeeld worden.
ah, dus nog altijd beter dan moi...quote:
Hij mag van mij best dansen, zolang er maar geen filmpjes van informatie over gedeeld wordt.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar hij zegt het wel altijd en ook wat ie dan net uitgedaan heeft en ik zie dat dan voor me
quote:Op donderdag 14 december 2017 18:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij mag van mij best dansen, zolang er maar geen filmpjes van informatie over gedeeld wordt.
Zo dan
quote:Op donderdag 14 december 2017 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Heb ik ooit gedanst tijdens de Top 2000? Dan moet ik wel zo blauw als een aap zijn geweest.
oh ik denk nu komt de bekentenis dat jij diegene bent die losging op Slayer.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:54 schreef MTheBassman het volgende:
Telt headbangen als dansen? (Ik ging vorig jaar keihard uit mn dak tijdens Whole Lotta Rosie en Master of Puppets)
Ik had mijn wekker nog gezet voor Angel of Death geloof ik.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:54 schreef MTheBassman het volgende:
Telt headbangen als dansen? (Ik ging vorig jaar keihard uit mn dak tijdens Whole Lotta Rosie en Master of Puppets)
spelbrekerquote:Op donderdag 14 december 2017 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga tijdens de Top 2000 ook gewoon dartsen kijken, heb de 29e nog een avondje concerten in Amsterdam en zal de 31e waarschijnlijk naar de Tijdloze 100 op StuBru luisteren/afwisselen met die lijst. Oja, en een familiediner met kerst
Zou je bijna denkenquote:Op donderdag 14 december 2017 18:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ik denk nu komt de bekentenis dat jij diegene bent die losging op Slayer.
Pfoe, gelukkig
Ik ga sinds 2011 ieder jaar wel een keer naar de Melkweg en was dit jaar nog niet geweest, wel even die streak in ere houden.quote:
Gelukkig ben ik dan vast nog wel wakker.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:58 schreef peaceman het volgende:
Dat Angel of Death mag voor mij voor eeuwig in de nacht.
Meer kans dat ik m ontwijk.
Dat was echt een genot-uurtje vorig jaar:quote:Op donderdag 14 december 2017 18:58 schreef peaceman het volgende:
Dat Angel of Death mag voor mij voor eeuwig in de nacht.
Meer kans dat ik m ontwijk.
Marillion bad en dire Straits, genotquote:Op donderdag 14 december 2017 19:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was echt een genot-uurtje vorig jaar:
195 Society Eddie Vedder
194 I See Fire Ed Sheeran
193 Money For Nothing Dire Straits
192 Kryptonite 3 Doors Down
191 Kayleigh Marillion
190 Angel Of Death Slayer
189 Fear Of The Dark Iron Maiden
188 Bad U2
187 Sonne Rammstein
Geweldig hoe Rammstein zo hoog stond opeens dat jaar. Kryptonite en Money for nothing ook prachtige platenquote:Op donderdag 14 december 2017 19:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was echt een genot-uurtje vorig jaar:
195 Society Eddie Vedder
194 I See Fire Ed Sheeran
193 Money For Nothing Dire Straits
192 Kryptonite 3 Doors Down
191 Kayleigh Marillion
190 Angel Of Death Slayer
189 Fear Of The Dark Iron Maiden
188 Bad U2
187 Sonne Rammstein
Heb je een Iron Maiden shirt?quote:Op donderdag 14 december 2017 18:54 schreef MTheBassman het volgende:
ja is best aardig, alleen een beetje teveel gehoord. Waarschijnlijk vind ik m volgend jaar weer leuker.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:07 schreef cafca het volgende:
Kryptonite is best een lekker nummer peaceman!
Ik heb wel een t-shirt van Metallica.quote:
Lekker meeblèèèren.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja is best aardig, alleen een beetje teveel gehoord. Waarschijnlijk vind ik m volgend jaar weer leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |