Ook nog altijd maar 2 wickets. 20 voor 12 overs nu nog.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:11 schreef borisz het volgende:
65 runs nog nodig met 26 overs te gaan... Moet haalbaar zijn voor de Ieren.
Bij de bookmakers krijg je nog steeds maar 3 tot 4 cent terug voor elke euro die je inzet. Nog 56 nodig met 21 overs te gaan.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Scorend lijkt het al vrij lang nergens naar, als ze het redden wordt het op hangen en wurgen.
Dan zal het wel lukken he :pquote:Op maandag 7 juni 2021 16:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij de bookmakers krijg je nog steeds maar 3 tot 4 cent terug voor elke euro die je inzet. Nog 56 nodig met 21 overs te gaan.
Ik ben geen superkenner, maar het lijkt me met het oog op dat laatste vooral zaak om nu even geen schade op te lopen en wat runs te sprokkelen.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dan zal het wel lukken he :p
Ik zie ze per over maar 2/3 runs maken, vandaar dat ik zou zeggen dat het lastig wordt. Maar met maar 3 wickets so far kun je op het einde ook wat meer risico in de slagen gaan leggen en zo jezelf over de target werken, denk ik dan.
Ja, precies.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben geen superkenner, maar het lijkt me met het oog op dat laatste vooral zaak om nu even geen schade op te lopen en wat runs te sprokkelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |