abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  zondag 27 oktober 2019 @ 08:37:39 #151
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_189642811
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:55 schreef Straatcommando. het volgende:
En als ik iemand op sleeptouw moet nemen in Tarkov - Paxcon is de ingame name.
Misschien vind ik dat wel prettig. Heb de game een tijd geleden aangeschaft, maar kwam er maar matig in en nou ligt 'ie te verstoffen en dat vind ik ook weer zonde, zeker aangezien ik mijn pc anderhalve maand geleden heb opgekloot en hij de boel nu nog wat beter zou moeten kunnen draaien.
Heb de komende weken wel nogal wat deadlines, dus dat worden werkweken van 60 uur, maar daarna snor ik je wel een keer op.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_189651115
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Iemand die nog speelt? 0.12 komt er aan _O_
Hier nog een speler. Ik heb er weer zin in. Prachtige update 👍
Those who forget their past , are condemned to re-live it...
  Forum Admin zondag 27 oktober 2019 @ 18:07:40 #153
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_189652063
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 08:37 schreef V. het volgende:

[..]

Misschien vind ik dat wel prettig. Heb de game een tijd geleden aangeschaft, maar kwam er maar matig in en nou ligt 'ie te verstoffen en dat vind ik ook weer zonde, zeker aangezien ik mijn pc anderhalve maand geleden heb opgekloot en hij de boel nu nog wat beter zou moeten kunnen draaien.
Heb de komende weken wel nogal wat deadlines, dus dat worden werkweken van 60 uur, maar daarna snor ik je wel een keer op.
Stuur me rustig een d of pm hoor.

Ik weet hoe fuckingkuthoerenlastig dit spel kan zijn als je er niet echt in zit en er ook nog niet zoveel van snapt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:21:05 #154
136 V.
pi_189664046
quote:
14s.gif Op zondag 27 oktober 2019 18:07 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Stuur me rustig een d of pm hoor.

Ik weet hoe fuckingkuthoerenlastig dit spel kan zijn als je er niet echt in zit en er ook nog niet zoveel van snapt.
^O^ ^O^
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:30:29 #155
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189664131
Mijn pc start alleen op als die een paar uur vd stroom is geweest, maar het ligt niet aan de voeding

Wat kan het zijn
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:00:08 #156
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_189664435
Is het een leuk spel? Ik mag er nog eentje uitzoeken van Oma. Lijkt het op de Sims Island Living?
  Eindredactie Games maandag 28 oktober 2019 @ 12:15:12 #157
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_189665435
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn pc start alleen op als die een paar uur vd stroom is geweest, maar het ligt niet aan de voeding

Wat kan het zijn
Verkeerde toppa bro. Zag je vraag ook al in het Steam-topic, open anders ff een nieuwe in DIG
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 28 oktober 2019 @ 15:10:25 #158
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_189667868
Vanmiddag eens updaten.
pi_191183756
Welkom bij DEF!

Wie zijn wij,

Een uit de hand gelopen verzameling tarkovians die per ongeluk zijn uitgegroeid tot een clan van meer dan 200 leden. (+/- 50 dagelijks actief)

Wat willen we bereiken,

1. Het samenstellen van een aantal goed uitgebalanceerde squads om op hoog niveau mee te doen in EFT, al blijft plezier hebben het allerbelangrijkst natuurlijk. Daarnaast bezitten we de kennis om je ook echt beter te maken denk bijvoorbeeld aan communicatie , map kennis,tactiek etc. etc.

2. Je meehelpen je quests te voltooien, je leercurve bij te sturen en het genot van het spelen met een squad te laten zien.

Voorwaarden,

Minimaal 18 jaar en ouder
Actieve EFT speler (wekelijks)
Gemotiveerd zijn als lid van het team in plaats van als individueel.
Ervaring van EFT op prijs gesteld maar zeker geen must!
Kom je om wat voor reden alleen te staan gaan we ervan uit dat je daarmee om kan gaan.(zelfredzaamheid)

Huisregels,

Check altijd of de mensen in een channel al in raid zijn, is dit het geval? Houd je dan stil tot de raid klaar is.
Een teamkill is nooit leuk, mocht het bewust gebeuren kan dit gevolgen hebben. (temp ban/perm ban)
Bewaar altijd de rust en respect naar elkaar toe.
Nieuwe leden? Kijk of je ze kan helpen of mee kan nemen om ook hun speelervaring te vergroten en enthousiaste nieuwe leden te krijgen.
Gebruik de text channels zoals ze bedoeld zijn.
In-game heeft de killer altijd loot prioriteit. Laat hem of haar dus ook eerst looten geef cover en daarna kan je kijken of er nog iets over is.
Looten terwijl je niet de killer bent is onzin en wijst op slecht teamspel, ook dit kan resulteren in een ban.
Teammate dood? Probeer dan altijd aan het einde van de fight de gear van je squadmates de droppen/mee te nemen voor de volgende raid.
Frustaties uiten is prima. Mute jezelf en scheld even lekker en laat het gaan. Het afreageren op andere spelers kan resulteren in een ban.
Geen promotie maken voor 3e partijen zoals andere discord kanalen, clans of steamgroepen.

Voor meer informatie over ons en lijkt het je eventueel wat om te joinen? , Hop dan op onze Discord

https://discord.gg/CWQddSx

En stuur een berichtje in de general chats of zoek contact met een van onze leden.
  zaterdag 25 januari 2020 @ 11:14:30 #160
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_191186673
zo lekker veel regels
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 26 januari 2020 @ 22:30:56 #161
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_191210886
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 00:51 schreef Pu-Chi-Mao het volgende:
Welkom bij DEF!

Wie zijn wij,

Een uit de hand gelopen verzameling tarkovians die per ongeluk zijn uitgegroeid tot een clan van meer dan 200 leden. (+/- 50 dagelijks actief)

Wat willen we bereiken,

1. Het samenstellen van een aantal goed uitgebalanceerde squads om op hoog niveau mee te doen in EFT, al blijft plezier hebben het allerbelangrijkst natuurlijk. Daarnaast bezitten we de kennis om je ook echt beter te maken denk bijvoorbeeld aan communicatie , map kennis,tactiek etc. etc.

2. Je meehelpen je quests te voltooien, je leercurve bij te sturen en het genot van het spelen met een squad te laten zien.

Voorwaarden,

Kom je om wat voor reden alleen te staan gaan we ervan uit dat je daarmee om kan gaan.(zelfredzaamheid)

Huisregels,

Check altijd of de mensen in een channel al in raid zijn, is dit het geval? Houd je dan stil tot de raid klaar is.
Een teamkill is nooit leuk, mocht het bewust gebeuren kan dit gevolgen hebben. (temp ban/perm ban)
Nieuwe leden? Kijk of je ze kan helpen of mee kan nemen om ook hun speelervaring te vergroten en enthousiaste nieuwe leden te krijgen.
In-game heeft de killer altijd loot prioriteit. Laat hem of haar dus ook eerst looten geef cover en daarna kan je kijken of er nog iets over is.
Looten terwijl je niet de killer bent is onzin en wijst op slecht teamspel, ook dit kan resulteren in een ban.
Teammate dood? Probeer dan altijd aan het einde van de fight de gear van je squadmates de droppen/mee te nemen voor de volgende raid.
Frustaties uiten is prima. Mute jezelf en scheld even lekker en laat het gaan. Het afreageren op andere spelers kan resulteren in een ban.
Geen promotie maken voor 3e partijen zoals andere discord kanalen, clans of steamgroepen.

Voor meer informatie over ons en lijkt het je eventueel wat om te joinen? , Hop dan op onze Discord

En stuur een berichtje in de general chats of zoek contact met een van onze leden.
Mag je wel zelf bepalen wat je s'avonds eet ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_191211163
quote:
Welkom bij DEF!

Wie zijn wij,

Wat willen we bereiken,

Voorwaarden,

Huisregels,

Een regel als:Geef cover als je teammate een fapje zet zou mij wel over de streep trekken.
Ich hock in meinem Bonker
  maandag 27 januari 2020 @ 09:55:01 #163
136 V.
pi_191214637
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 11:14 schreef MMaRsu het volgende:
zo lekker veel regels
Op zich niet ongewoon in een clan.

Mijn vraag is alleen: is dit geen spam?

Lijkt mij duidelijk spam. Account is alleen voor deze post geregd.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 27 januari 2020 @ 09:55:25 #164
136 V.
pi_191214643
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:00 schreef borbit het volgende:
Is het een leuk spel? Ik mag er nog eentje uitzoeken van Oma. Lijkt het op de Sims Island Living?
Ja.
Ja inderdaad, V. ja.
  Eindredactie Games maandag 27 januari 2020 @ 10:29:32 #165
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_191214967
quote:

Kom je alleen je clan spammen of ben je ook van plan om hier mee te posten?
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 27 januari 2020 @ 10:48:00 #166
136 V.
pi_191215177
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2020 10:29 schreef 2dope het volgende:

[..]

Kom je alleen je clan spammen of ben je ook van plan om hier mee te posten?
Wat denk je zelf?
Ja inderdaad, V. ja.
  Eindredactie Games maandag 27 januari 2020 @ 11:44:13 #167
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_191215774
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 10:48 schreef V. het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Maakt niet zoveel uit wat ik denk.
  maandag 27 januari 2020 @ 12:40:15 #168
136 V.
pi_191216583
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2020 11:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Maakt niet zoveel uit wat ik denk.
Kom, kom, niet zo bescheiden :P
Ja inderdaad, V. ja.
  Eindredactie Games maandag 27 januari 2020 @ 12:46:42 #169
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_191216684
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 12:40 schreef V. het volgende:

[..]

Kom, kom, niet zo bescheiden :P
Laat ik het zo zeggen, een klein percentage van dit soort "spammers" blijkt toch achteraf te kunnen veranderen in een volwaardige user. Gezien de terugloop van actieve users op het forum kan het niet zoveel kwaad om die kans nog even open te houden. Ik geef hem een paar dagen, zit verder ook niet in de weg.
  maandag 27 januari 2020 @ 12:54:39 #170
136 V.
pi_191216801
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2020 12:46 schreef 2dope het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, een klein percentage van dit soort "spammers" blijkt toch achteraf te kunnen veranderen in een volwaardige user. Gezien de terugloop van actieve users op het forum kan het niet zoveel kwaad om die kans nog even open te houden. Ik geef hem een paar dagen, zit verder ook niet in de weg.
Een wijs en evenwichtig besluit.
Ja inderdaad, V. ja.
  Eindredactie Games maandag 27 januari 2020 @ 14:21:59 #171
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_191217821
Om maar weer ff richting on-topic te sturen: EFT is wel echt booming momenteel op Twitch, zie het ook steeds vaker gespeeld worden door bekende streamers. Nummer 4 momenteel van meest gestreamde games, 58.821 kijkers ten tijde van schrijven :o
  dinsdag 28 januari 2020 @ 18:42:29 #172
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_191236811
Ik twijfel nogsteeds of ik het moet kopen.
Zijn er een beetje mensen hier die mij willen helpen met de start? Dit omdat de leercurve toch vrij steil lijkt te zijn
Tadumtiedum.
  woensdag 29 januari 2020 @ 10:10:33 #173
136 V.
pi_191245520
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:42 schreef Djurres het volgende:
Ik twijfel nogsteeds of ik het moet kopen.
Zijn er een beetje mensen hier die mij willen helpen met de start? Dit omdat de leercurve toch vrij steil lijkt te zijn
Ik heb de game nu ruim een jaar, en ik heb moeite om het op te pakken vanwege de curve. Wil het wel graag, maar dan moet ik minder druk zijn in mijn dagelijkse leven (op dit moment effectief anderhalve baan) en er wat tijd voor nemen.

Volgens mij is het te doen, maar je moet het ook gewoon doen.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 9 februari 2020 @ 21:24:22 #174
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_191432962
Ok ik heb het vandaag gekocht. Van de week eens even goed voor zitten
Tadumtiedum.
pi_191438697
Ik heb deze game ook gekocht afgelopen weekend.
Dit is wel even andere koek dan alle andere games.
Ben echt enorm slecht :P wil mijn stats echt niet zien, lol.

Een map ken ik ondertussen een beetje Customs.
De andere nog niet eens mee begonnen.

Vond dit wel erg handig om te bekijken, beginner guide van wtfoses:
Hij heeft er nog twee.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 23:33:09 #176
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_191513535
Donders.

Wat.
Een.
Game.
Tadumtiedum.
  Forum Admin zaterdag 15 februari 2020 @ 11:11:11 #177
58651 crew  murp
murp
pi_191518506
Wat is het nou voor een game?

Ik dacht dat het enkel een shooter was met een statische map zoals de meeste shooters. Maar het is dus een "open wereld" ? Of zoiets als the division? Arma3?

Dat het veel moeilijker en anders is dan DayZ begrijp ik wel, maar ik dacht dat je enkel maps had waarbij je Deathmatch en ctf ofzo kan doen
  zaterdag 15 februari 2020 @ 16:44:27 #178
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191521698
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 11:11 schreef murp het volgende:

Ik dacht dat het enkel een shooter was met een statische map zoals de meeste shooters. Maar het is dus een "open wereld" ? Of zoiets als the division? Arma3?

Dat het veel moeilijker en anders is dan DayZ begrijp ik wel, maar ik dacht dat je enkel maps had waarbij je Deathmatch en ctf ofzo kan doen
Weet niet hoeveel je ervan weet maar nu zijn het lossen maps waar je in kan gaan, 8 inmiddels geloof ik. Maar met de tijd willen ze alles aan elkaar verbinden.

Beste kan je het zien als een rpg maar dan in de vorm van een realistische shooter.
I know exactly what I'll do with the advice that you gave.
Watch me throw it all away.
  zondag 16 februari 2020 @ 10:32:19 #179
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_191533897
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 11:11 schreef murp het volgende:

Ik zie het een beetje als een FPS met een vleugje battle royale wat betreft het looten, een stukje team survivor, want dood is dood. Een stukje SWAT4 qua teamplanning, en een stukje Schoonenberg Hoorcomfort gehoortest omdat je oren in deze game key zijn.

Nu zijn het statische maps, al vind ik ze serieus groot. Je kan 30 minuten in een map rondlopen zonder alles te zien. Tevens vind ik de graphics voor een 12 gig game erg goed.

Verder, Ga je decked out een PMC raid in en je gaat dood, dan kan je eigenlijk wel verwachten dat je shit niet meer terugkomt, daardoor spelen de meeste decked out best safe en schieten ze pas als ze zeker weten dat het een kill is.
Kortom, je loopt niet door een map met continu gunfire, je kan best wel eens een kwartier lopen en geen schot hebben gehoord.

Als Scav kan je ‘gratis’ de map in om loot te scoren. Extract je? Dan mag je het houden.

Dit is echt ff heel kort door de bocht want er zitten nog veel meer haken en ogen aan!

Ik vind het bv heel tof dat je zelf je crouchhoogte kan bepalen dmv het scrollwheel, en dat je bijv je hoofd onafhankelijk kan draaien van je looptrichting. Medics zijn super realistisch want er is niet 1 bandage die alles binnen 2 seconde fikst en je kan weer vol gas doorrennen..

Duik er goed in, koop het en je vind geen andere shooter meer leuk. Althans, dat probleem heb ik nu 🙈
Tadumtiedum.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')