abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175710844
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:17 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze heeft er vast en zeker van geleerd en zal in haar volgende relatie niet dezelfde fouten maken..
Ik gok van wel. Dat praten zit niet in haar karakter. Ook dat gaat mislopen na x-jaar.
pi_175710848
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:18 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nee, ik snap er steeds minder van. Als je echt kwaad op haar bent om hoe ze je nu behandeld, dan zou ik gewoon wachten tot ze zelf weer contact opneemt.
Ik ben niet kwaad. Meer teleurgesteld maar dat weet ze ook al wel.
pi_175710853
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ben niet kwaad. Meer teleurgesteld maar dat weet ze ook al wel.
Nou, ga dan op zoek naar een vrouw die wel voldoet aan je eisen.
pi_175710854
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Eens maar ze beseft dat hopelijk wel. Relatie is samen aan dingen werken weet je wel. Bedoel als ik haar zo had behandelt had ze dat echt belachelijk gevonden en ik hou me nog in.
Dat kan, maar dat maakt helemaal niks uit voor de situatie zoals hij nu is. Ze kan dat niet meer veranderen/terugdraaien.
pi_175710860
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:19 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou, ga dan op zoek naar een vrouw die wel voldoet aan je eisen.
Nee waarom zou ik als deze perfect is? Niet opgeven, werken aan dingen godverdomme.
pi_175710868
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:19 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat kan, maar dat maakt helemaal niks uit voor de situatie zoals hij nu is. Ze kan dat niet meer veranderen/terugdraaien.
Klopt maar als ze dat gaat beseffen zal ze wel empathie krijgen en kunnen we er wel sneller uitkomen zeg maar dat idee.
pi_175710873
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:20 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee waarom zou ik als deze perfect is? Niet opgeven, werken aan dingen godverdomme.
Nu is ze weer perfect? 8)7
pi_175710880
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:21 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nu is ze weer perfect? 8)7
Voor mij is ze dat. Perfect als in de zin van niemand is perfect maar ze is perfect voor mij.
pi_175710885
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:40 schreef AnoniemH het volgende:

Ik weet het niet meer en sorry voor het warrige verhaal.
Valt wel mee.
Het is heel simpel: jullie waren 17 jaar toen jullie met elkaar begonnen en dan ligt de wereld nog open voor je. Helemaal happy en je leert elkaar kennen.

Veel vrouwen willen huisje, boompje beestje. Huisje hebben jullie al. Alleen dat werk: ok, toen jullie jong waren: ach, bedrijf failliet, je bent pas 23, komt wel.

Maar dan komen er steeds meer zaken voor haar er bij:
-dat gedoe met werk blijft steeds en geeft steeds stress
-ah mijnheer heeft ook nog een stoornis, dus werk wordt altijd lastig 🤔 en dan ook met het huishouden dus
-oh, hij is ook nog onvruchtbaar! :o :{
-tering, ik ben alweer 30+ en nog steeds GEEN KIND zonder enig gedoe. En ALS het via het ziekenhuis lukt, dan heeft papa een stoornis die moeilijk aan werk komt en ook geen zak aan het huishouden doet. Laat staan luiers verschoont!? Heb ik 2 kinderen eigenlijk... Wat doe ik bij mijn man? Lieve man maar er zijn vast mannen buiten die meer voor mij kunnen betekenen, hun baan kunnen houden, niet overal achteraan gezeten hoeft te worden en mij in 1 wip zwanger kunnen maken!

Kortom, het wensenlijstje is afgevinkt en jij past daar niet zo goed meer in. En dan is het voor een vrouw snel bekeken, zeker met rammelende eierstokken.

Sterkte Bro!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175710886
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik gok van wel. Dat praten zit niet in haar karakter. Ook dat gaat mislopen na x-jaar.
Dat hoop je, want dan kun je zeggen 'zie je wel, het lag niet aan mij'
pi_175710887
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Voor mij is ze dat. Perfect als in de zin van niemand is perfect maar ze is perfect voor mij.
Je hebt best veel kritiek op iemand die je perfect zegt te vinden.
  donderdag 14 december 2017 @ 00:22:29 #63
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175710891
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:18 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat ga ik ook niet direct doen, maar ze verwacht van mij dingen die ik ook van haar verwacht en vice versa. Je probeert er immers samen het beste van te maken. Nu zal ik daar niets van zeggen, maar samen in therapie en elkaar begrijpen lijkt mij - mits het goed komt - wel prioriteit 2 naast het vinden van werk.
Ja op den duur zou je therapie kunnen voorstellen. Wellicht dan samen even naar de zielenknijper.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175710892
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:20 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Klopt maar als ze dat gaat beseffen zal ze wel empathie krijgen en kunnen we er wel sneller uitkomen zeg maar dat idee.
Nee zo werkt dat niet..
pi_175710894
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:22 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat hoop je, want dan kun je zeggen 'zie je wel, het lag niet aan mij'
Nee dat is niet wat ik hoop dat is wat o.a. haar ouders bevestigen.
pi_175710906
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:22 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Ja op den duur zou je therapie kunnen voorstellen. Wellicht dan samen even naar de zielenknijper.
Niks mis met relatie therapie hoor.
pi_175710908
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Als dat zo is dan moet je dat gewoon accepteren.
  donderdag 14 december 2017 @ 00:24:16 #68
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175710911
Zij veroorzaakt de stroming en jij moet meebewegen. Anders einde oefening
🐄🌳
pi_175710920
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

8)7
pi_175710923
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:24 schreef Steef121 het volgende:
Zij veroorzaakt de stroming en jij moet meebewegen. Anders einde oefening
Mja zou kunnen. Ik wil ook meebewegen op zeker, maar dan moeten we toch echt afspraken maken wat ze nu echt wilt ipv maar steeds wispelturig te zijn of ik wel iets goed doe of niet. Dat veroorzaakt verwarring.
pi_175710931
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Mja zou kunnen. Ik wil ook meebewegen op zeker, maar dan moeten we toch echt afspraken maken wat ze nu echt wilt ipv maar steeds wispelturig te zijn of ik wel iets goed doe of niet. Dat veroorzaakt verwarring.
Ze was toch perfect voor jou?
pi_175710935
quote:

[..]

Als dat ook in haar karakter zit dan kan ze dat wellicht niet veranderen. Net zoals jij ervan overtuigd bent dat je je stoornis niet kunt veranderen.
pi_175710942
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:25 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als dat ook in haar karakter zit dan kan ze dat wellicht niet veranderen. Net zoals jij ervan overtuigd bent dat je je stoornis niet kunt veranderen.
Misschien met een memobord..?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175710946
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:25 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Misschien niet maar dan zullen we samen toch moeten kijken naar hulp. Mocht het niet kunnen oke dan gaan we daar afspraken over maken etc.
pi_175710948
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Misschien met een memobord..?
Ja, of een boek.
pi_175710969
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:26 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Misschien niet maar dan zullen we samen toch moeten kijken naar hulp. Mocht het niet kunnen oke dan gaan we daar afspraken over maken etc.
Als ze die energie er nog in wil steken. Zou mooi zijn voor jou als je haar kunt overtuigen dat nog te proberen. Ik weet alleen niet of je voldoende zelfinzicht hebt gecreeerd om haar terug te kunnen winnen.
pi_175710977
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:28 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als ze die energie er nog in wil steken. Zou mooi zijn voor jou als je haar kunt overtuigen dat nog te proberen. Ik weet alleen niet of je voldoende zelfinzicht hebt gecreeerd om haar terug te kunnen winnen.
Zou zeker mooi zijn alleen heeft ze nooit en dat meen ik energie gestoken om zichzelf daarin te willen veranderen. Dit is de eerste x dat ze bij een psych komt na 14 jaar.
pi_175710984
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:29 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zou zeker mooi zijn alleen heeft ze nooit en dat meen ik energie gestoken om zichzelf daarin te willen veranderen. Dit is de eerste x dat ze bij een psych komt na 14 jaar.
Tjah, als ze perfect is dan is er ook niet zoveel noodzaak om te veranderen.
pi_175710990
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:29 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Tjah, als ze perfect is dan is er ook niet zoveel noodzaak om te veranderen.
Perfect als in de zin perfect voor mij, maar niemand is perfect.
pi_175710996
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:30 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Perfect als in de zin perfect voor mij, maar niemand is perfect.
Perfect voor jou ja. Misschien ben je zelf niet duidelijk genoeg geweest en had je haar meer moeten steunen in het zoeken naar hulp.
pi_175711002
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:30 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Perfect voor jou ja. Misschien ben je zelf niet duidelijk genoeg geweest en had je haar meer moeten steunen in het zoeken naar hulp.
Hoe moet ik dat doen als ze zelf in al die jaren daarin niks aangeeft? Moet ik dat ruiken?
pi_175711008
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:31 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat doen als ze zelf in al die jaren daarin niks aangeeft? Moet ik dat ruiken?
Als je elkaar goed kent dan voel je dat wel aan.
pi_175711028
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:31 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als je elkaar goed kent dan voel je dat wel aan.
Ja dat dacht ik dus. Geloof mij als ik zeg dat ze ineens omsloeg na dat gesprek met haar collega.
pi_175711044
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:33 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus. Geloof mij als ik zeg dat ze ineens omsloeg na dat gesprek met haar collega.
Misschien deed dat haar dingen inzien. Hoe dan ook, als de relatie 14 jaar goed was dan veranderd dat niet ineens na een gesprek met een collega of psych.
  donderdag 14 december 2017 @ 00:34:34 #85
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175711046
quote:

[..]

Nee niet gelijk afspraken maken. Je kan daarmee de schijn wekken dat je haar de schuld geeft van haar eigen getwijfel. Dat zij de oorzaak is. Daarmee schiet je je in de voet en ook het oprechte verhaal wat daaraan vooraf ging. Je weet wel, toen je juist aan gaf steken te hebben laten vallen en je aan bepaalde dingen gaan zou werken. Daarmee neem jij een groot deel van de schuld op je. Zou zonde zijn om dat momentum dan niet te verzilveren maar te verspillen.
🐄🌳
pi_175711049
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:34 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Misschien deed dat haar dingen inzien. Hoe dan ook, als de relatie 14 jaar goed was dan veranderd dat niet ineens na een gesprek met een collega of psych.
Wel als je onzeker bent over jezelf (wij beide) en je niet goed weet hoe je dingen onder woorden moet brengen en vice versa.
pi_175711056
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wel als je onzeker bent over jezelf (wij beide) en je niet goed weet hoe je dingen onder woorden moet brengen en vice versa.
Maar hoe kan je dan een goede relatie opbouwen?
pi_175711062
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:33 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je zegt net zelf dat je niet eens aan haar merkte als ze het eten in een restaurant niet lekker vond.. :{

Ik zie zelfs aan mijn vriend dat hij een scheet moet laten nog voor dat hij dat zelf door heeft..
pi_175711068
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:35 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Maar hoe kan je dan een goede relatie opbouwen?
Het was altijd goed maar ze heeft (waarom geen idee) haar gevoel niet goed geuit en verzwegen. Ik snap daar werkelijk niets van, want ik heb altijd gezegd; Als er wat is ik ben er voor je. Misschien blinde paniek? Ik weet het echt niet.
pi_175711071
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dan ook niet
pi_175711072
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:36 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het was altijd goed maar ze heeft (waarom geen idee) haar gevoel niet goed geuit en verzwegen. Ik snap daar werkelijk niets van, want ik heb altijd gezegd; Als er wat is ik ben er voor je. Misschien blinde paniek? Ik weet het echt niet.
Dan was de relatie dus niet goed
pi_175711074
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:36 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je zegt net zelf dat je niet eens aan haar merkte als ze het eten in een restaurant niet lekker vond.. :{

Ik zie zelfs aan mijn vriend dat hij een scheet moet laten nog voor dat hij dat zelf door heeft..
Dat zag ik ook echt niet. Mijn vriendin kan heel goed een stalen gezicht houden, geen probleem. Zelfs mijn ouders zagen NIKS en we waren hier nog kortgeleden samen.
pi_175711080
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:36 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nou dan is het toch duidelijk? 14 jaar heeft ze haar gevoel niet goed kunnen uiten en eindelijk leert ze om dat wel te doen. Dat is dan alleen maar mooi toch?
pi_175711081
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:37 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dan was de relatie dus niet goed
Relatie was prima. Verklaar mij maar waarom we nooit ruzie hadden, altijd super veel dollen met elkaar, goede sex, elkaar respecteerden om wat we deden etc. In principe alle dingen die bij een stabiele relatie horen of zijn wij beide psychisch misschien niet stabiel?
pi_175711088
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Relatie was prima. Verklaar mij maar waarom we nooit ruzie hadden, altijd super veel dollen met elkaar, goede sex, elkaar respecteerden om wat we deden etc. In principe alle dingen die bij een stabiele relatie horen of zijn wij beide psychisch misschien niet stabiel?
Als ze zich niet uit dan heb je inderdaad nooit ruzie.
pi_175711092
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:37 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou dan is het toch duidelijk? 14 jaar heeft ze haar gevoel niet goed kunnen uiten en eindelijk leert ze om dat wel te doen. Dat is dan alleen maar mooi toch?
Zeker is dat mooi. Ik heb haar ook gecomplimenteerd met het feit dat ze nu eindelijk naar de psych is gegaan en dat ik trots op haar ben op zeker, alleen moet dat direct leiden tot een einde? Nee dat vind ik niet. En dat is niet alleen omdat ik bang ben haar te verliezen. Dat is ook omdat je zo niet met mensen omgaat in mijn optiek.
pi_175711109
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:39 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zeker is dat mooi. Ik heb haar ook gecomplimenteerd met het feit dat ze nu eindelijk naar de psych is gegaan en dat ik trots op haar ben op zeker, alleen moet dat direct leiden tot een einde? Nee dat vind ik niet. En dat is niet alleen omdat ik bang ben haar te verliezen. Dat is ook omdat je zo niet met mensen omgaat in mijn optiek.
Ze maakt deze keuze niet voor niets toch? Ze heeft toch ook aangegeven waarom? Wat is dan zo gemeen wat ze nu doet dan?
pi_175711110
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:37 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat zag ik ook echt niet. Mijn vriendin kan heel goed een stalen gezicht houden, geen probleem. Zelfs mijn ouders zagen NIKS en we waren hier nog kortgeleden samen.
Dan ken je haar dus niet zo goed als je graag wilt geloven..
pi_175711116
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:40 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dan ken je haar dus niet zo goed als je graag wilt geloven..
Of ze kent zichzelf ook niet zo goed en is tot meer in staat als wat wij en zijzelf denkt.
pi_175711134
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:40 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ze maakt deze keuze niet voor niets toch? Ze heeft toch ook aangegeven waarom? Wat is dan zo gemeen wat ze nu doet dan?
Dat ze mij de kans niet geeft om mijn fouten te herstellen. Dat had ik niet van haar verwacht zoals ik haar ken dan.

Wat in een vorig deel al is voorbijgekomen klopt aardig denk;

Ze raakt in blinde paniek door het ziekenhuis (datum) en werk etc en gaat zich afvragen wil ik dit wel enzovoorts. Maar dan denk ik; Dat wist je in Maart toch ook al toen we in het ziekenhuis waren?
pi_175711142
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat ze mij de kans niet geeft om mijn fouten te herstellen. Dat had ik niet van haar verwacht zoals ik haar ken dan.

Wat in een vorig deel al is voorbijgekomen klopt aardig denk;

Ze raakt in blinde paniek door het ziekenhuis (datum) en werk etc en gaat zich afvragen wil ik dit wel enzovoorts. Maar dan denk ik; Dat wist je in Maart toch ook al toen we in het ziekenhuis waren?
Je weet toch nog helemaal niet of je nog een kans krijgt of niet? Het enige wat ze doet is toch wat tijd voor zichzelf vragen en nemen? Daar heb je als mens toch recht op? Daar is toch niks gemeens aan?
  donderdag 14 december 2017 @ 00:43:12 #102
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175711143
Gevoelens veranderen... situaties zinken in enzovoorts.

}:| :{ c_/ :-$

[ Bericht 30% gewijzigd door Steef121 op 14-12-2017 23:04:06 ]
🐄🌳
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')