quote:Op donderdag 14 december 2017 14:26 schreef spijkerbroek het volgende:
HIJ IS ER!
De FOK!-TOP-1909 (fucked-up-1909?)
Ik heb de lijstjes in deze reeks bij elkaar gegooid (bedankt, mensen die een screenshot plaatste ipv een tekstlijstje...), heb Excel zijn ding laten doen en heb koffie gedronken.
Ter info:
- Ik heb alle lijstjes, dus ook van de users die 2 hebben ingestuurd, gebruikt;
- Volgens mij heb ik alle fouten (dus titel ipv artiest en omgekeerd) en een stelletje spelfouten eruit gehaald;
- Er is op 1909 liedjes gestemd door 89 users. Van die 89 hebben 13 users 2 lijstjes gepost;
- Bij een gelijk aantal stemmen staan de liedjes op alfabetische volgorde van de artiest;
- Wat een kutwerk
We hebben een duidelijke nummer 1! Met maar liefst 19 stemmen en maar liefst 5 meer dan de nummer 2!
De nummer 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gehele top 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf hier hebben liedjes 9 stemmen of minder.
De hele lijst is als .txt bestand te downloaden op http://www.filedropper.com/fok-top-1909
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
HIJ IS ER!
Ik heb de lijstjes in deze reeks bij elkaar gegooid (bedankt, mensen die een screenshot plaatste ipv een tekstlijstje...), heb Excel zijn ding laten doen en heb koffie gedronken.
Ter info:
- Volgens mij heb ik alle fouten (dus titel ipv artiest en omgekeerd) en een stelletje spelfouten eruit gehaald;
- Er is op 1909 liedjes gestemd door 89 users. Van die 89 hebben 13 users 2 lijstjes gepost;
- Bij een gelijk aantal stemmen staan de liedjes op alfabetische volgorde van de artiest;
- Wat een kutwerk
We hebben een duidelijke nummer 1! Met maar liefst 19 stemmen en maar liefst 5 meer dan de nummer 2!
De nummer 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gehele top 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf hier hebben liedjes 9 stemmen of minder.
De hele lijst is als .txt bestand te downloaden op http://www.filedropper.com/fok-top-1909![]()
Er is natuurlijk een goede reden dat dat nummer 1 is dit jaar![]()
HIJ IS ER!
Ter info:
- Wat een kutwerk
De nummer 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gehele top 10:Tool op 101SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf hier hebben liedjes 9 stemmen of minder.
De hele lijst is als .txt bestand te downloaden op http://www.filedropper.com/fok-top-1909
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Gedeeld 67equote:
HIJ IS ER!
Ter info:
- Wat een kutwerk
De nummer 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gehele top 10:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf hier hebben liedjes 9 stemmen of minder.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
HIJ IS ER!
Ter info:
- Wat een kutwerk
De nummer 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gehele top 10:HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf hier hebben liedjes 9 stemmen of minder.
De hele lijst is als .txt bestand te downloaden op http://www.filedropper.com/fok-top-1909![]()
![]()
![]()
HIJ IS ER!
Ter info:
- Wat een kutwerk
De nummer 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gehele top 10:Eeuwige roem, hulde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf hier hebben liedjes 9 stemmen of minder.
1. Ik wist niet dat dat de bedoeling was;quote:Op donderdag 14 december 2017 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom hebben van die 89 users er 70 niet op Echo and the Bunnymen gestemd???![]()
Jij bent liefhebber van Editors toch? Dan zou je t wel een prima liedje moeten vinden, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
1. Ik wist niet dat dat de bedoeling was;
2. Ik ken dat hele nummer niet.
verplicht luisteren nu!quote:Op donderdag 14 december 2017 15:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
1. Ik wist niet dat dat de bedoeling was;
2. Ik ken dat hele nummer niet.
Klopt.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent liefhebber van Editors toch? Dan zou je t wel een prima liedje moeten vinden, zou ik zeggen.
Omdat "fuck you, I won't do what you tell me"quote:Op donderdag 14 december 2017 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom hebben van die 89 users er 70 niet op Echo and the Bunnymen gestemd???![]()
Er was een afspraak? Oeps, gemistquote:Op donderdag 14 december 2017 16:32 schreef peaceman het volgende:
Ik ben helemaal niet zo'n fan van dat Killing Moon, maar afspraak is afspraak en dus heb ik er keurig op gestemd.
Helaas niet met het gewenste resultaat.
Puik werk trouwens Spijkerbroek!
welkom, gezellig!quote:Op donderdag 14 december 2017 17:24 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi iedereen, ik was een tijdje een lurker op deze topic chain maar ik heb toch maar ff een account gemaakt, ik ben echt gek van de top 2000 dus ik hoop dat ik lekker aan mag sluiten met het gepraat hier
Ik pleur hier ff mijn stemlijst in zodat jullie een algemeen beeld van m'n smaak hebben: https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
Ik hoop leuk mee te kunnen praten de rest van het jaar in dit topic
Welkomquote:Op donderdag 14 december 2017 17:24 schreef MTheBassman het volgende:
Hoi iedereen, ik was een tijdje een lurker op deze topic chain maar ik heb toch maar ff een account gemaakt, ik ben echt gek van de top 2000 dus ik hoop dat ik lekker aan mag sluiten met het gepraat hier
Ik pleur hier ff mijn stemlijst in zodat jullie een algemeen beeld van m'n smaak hebben: https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
quote:Op donderdag 14 december 2017 17:24 schreef MTheBassman het volgende:
welkom!quote:Op donderdag 14 december 2017 17:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb alleen die van vorig jaar een beetje bekeken en ik merkte toen al dat mijn muzieksmaak hier wel goed zou liggen. (Coldplay en Blöf kan ik namelijk ook van walgenquote:Op donderdag 14 december 2017 17:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
welkom!
Heb je in andere jaren deze reeks ook gevolgd?
Ach, ook als je muzieksmaak hier niet goed zou liggen kan je gewoon meeposten hoor. Moet je alleen af en toe een wat dikkere huid hebben.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb alleen die van vorig jaar een beetje bekeken en ik merkte toen al dat mijn muzieksmaak hier wel goed zou liggen. (Coldplay en Blöf kan ik namelijk ook van walgen) De sfeer vond ik toen al zeer relaxed en casual. Ook mooi dat het topic nooit echt stilvalt door de mengeling van nachtuilen en vroege vogels. Mij zal je waarschijnlijk voornamelijk 's middags en 's avonds zien reageren tenzij ik vroeg op moet voor werk.
ah mooi. Dan ben je voorbereid op de chaosquote:Op donderdag 14 december 2017 18:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb alleen die van vorig jaar een beetje bekeken en ik merkte toen al dat mijn muzieksmaak hier wel goed zou liggen. (Coldplay en Blöf kan ik namelijk ook van walgen) De sfeer vond ik toen al zeer relaxed en casual. Ook mooi dat het topic nooit echt stilvalt door de mengeling van nachtuilen en vroege vogels. Mij zal je waarschijnlijk voornamelijk 's middags en 's avonds zien reageren tenzij ik vroeg op moet voor werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |