Vond de eerste editie erg geslaagd. Ook als je Giel Beelen niet kunt pruimen, lijkt me dit een prima uitzending.quote:The Roast bleek vorig jaar al een hit te zijn: toen werd Gordon met de grond gelijkgemaakt door vrienden en collega's - en dat ging er allerminst mild aan toe. Giel mag zijn borst vast natmaken, aangezien hij flink wat vijanden heeft gemaakt in zijn radiocarrière.
Prostituee
Giel werd meerdere keren door 3FM ontslagen, onder meer omdat hij Mein Kampf als zijn favoriete boek bestempelde en zich live liet bevredigen door een prostituee. Die acties en zijn beledigende uitspraken naar collega's toe maakt hem bij velen ongeliefd.
Sylvana Simons
Wie er Giel op het podium van Comedy Central mag komen beledigen, uitlachen en kleineren? De opvallendste naam is toch wel Sylvana Simons. Woest was zij, toen Giel op de radio haar relaas rondom zwarte piet beschompte en op de achtergrond apengeluiden inzette. De dj heeft inmiddels zijn excuses aangeboden, maar daar laat Sylvana het dus niet bij zitten. "It's paybacktime", zei ze op Instagram.
Soundos
De andere roasters heeft Comedy Central inmiddels ook al bekendgemaakt: naast Sylvana zullen comediènne Soundos El Ahmadi, rapper Jebroer, comedian Peter Pannekoek, comedian Henry van Loon, presentator Dennis Weening, rapper Lange Frans en YouTuber Kaj van der Ree Giel een koekje van eigen deeg geven.
Braboneger heeft haar stukje mogen schrijven, dus dan komt dat vast goed.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:48 schreef Peter het volgende:
Ik ben benieuwd of Soundos grappig is, ik gun het haar wel, maar vrees dat de lachband aan moet..
Ik hoorde net bij 538 één grap van haar over de tanden van Giel; kansloze kutgrap. Je hoort alleen wat wijven lachen op de achtergrond.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Braboneger heeft haar stukje mogen schrijven, dus dan komt dat vast goed.
Oh dat zou heel jammer zijn, als ze haar tóch weer d'r eigen stukje laten schrijven.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hoorde net bij 538 één grap van haar over de tanden van Giel; kansloze kutgrap. Je hoort alleen wat wijven lachen op de achtergrond.
Die was heel goed bij Gordonquote:Op woensdag 13 december 2017 18:55 schreef superniger het volgende:
Ik kijk alleen voor Peter Pannenkoek.
quote:Op woensdag 13 december 2017 18:55 schreef superniger het volgende:
Gestrekt been.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:55 schreef superniger het volgende:
De ene roast is de andere niet. Zie ook in de VSquote:Op woensdag 13 december 2017 20:35 schreef Najieto het volgende:
De start is wel minder flitsend dan met gordon.
Oud stukje maar blijft leukquote:Op woensdag 13 december 2017 20:57 schreef RedFever007 het volgende:
moet zeggen dat ik deze kerel (ken hem verder niet) de leukste en beste is
\quote:
Ahaaaaa!! ja deze kende ik inderdaad, prachtigquote:
quote:Op woensdag 13 december 2017 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Soundos ziet er wel goed uit, voor haar doen dan
Blijf kijken voor Peter.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:13 schreef KaBuf het volgende:
Heel slecht maar toch blijf ik kijken.
LAcht ze serieus?quote:Op woensdag 13 december 2017 21:14 schreef franklop het volgende:
Meest opmerkelijke van de avond; Sylvana kan lachen
En nacht-dj bij 3FM.quote:
Dit! Een vlogger ofzo? Echt, die vlogger typesn zijn echt uit mijn tijd. Kan er niet naar kijken, vind het echt niet interessant. En dan ben ik 24 😝quote:
Ik ben 25 maar snap echt niet dat 'de jeugd' hier dagelijks naar gaat kijken.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:27 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Dit! Een vlogger ofzo? Echt, die vlogger typesn zijn echt uit mijn tijd. Kan er niet naar kijken, vind het echt niet interessant. En dan ben ik 24 😝
Hij probeert veel te hard.quote:
quote:Op woensdag 13 december 2017 21:27 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Dit! Een vlogger ofzo? Echt, die vlogger typesn zijn echt uit mijn tijd. Kan er niet naar kijken, vind het echt niet interessant. En dan ben ik 24 😝
alleen Braadslee vlogs doen er toequote:Op woensdag 13 december 2017 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben 25 maar snap echt niet dat 'de jeugd' hier dagelijks naar gaat kijken.
Ik dus ook niet, maar ik heb een vriendin met een broertje van 12 en dit is echt iets van die generatie volgens mij 😵quote:Op woensdag 13 december 2017 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben 25 maar snap echt niet dat 'de jeugd' hier dagelijks naar gaat kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |