Je moet op etherdelta rechtsbovenin het tabje van je account/wallet je gas prize aanpassen naar minstens 40 gwei. Ik had hetzelfde probleem, transactie werd niet opgenomen in een block door de te lage fee. Met deze hulp kan je de transactie 'overschrijven' met meer gwei en is ie er zo doorheen.quote:Op donderdag 14 december 2017 01:10 schreef Mender het volgende:
[..]
Het lukt me maar niet om daar tokens te kopen. Mijn eth moet blijkbaar van mijn ether wallet naar mijn etherdelta wallet voordat ik tokens kan kopen. Beide wallets zijn op de site zelf. Maar die transactie is al meer dan 5 uur geleden gedaan en is er nog steeds niet door. Of is ethereum op dit moment gewoon traag?
Ah thanks. Die stond standaard op 4quote:Op donderdag 14 december 2017 01:13 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Je moet op etherdelta rechtsbovenin het tabje van je account/wallet je gas prize aanpassen naar minstens 40 gwei.
Ja precies dit had ik gisteren ook dus vandaar dat ik zo wijs praat.quote:Op donderdag 14 december 2017 01:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Ah thanks. Die stond standaard op 4
Kijk uit met ED. Ze hebben de vakjes van "aantal tokens" en "kosten in ETH" omgedraaid. Als je die verkeerd invult ben je meteen alles kwijt.quote:Op donderdag 14 december 2017 01:02 schreef Mender het volgende:
Iemand hier bekend met etherdelta.com? Ik krijg iets niet voor elkaar
Hij heeft vaker over Verge getweet.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat allemaal door één tweet van meneer McAfee.
Hij zal ze waarschijnlijk net verkocht hebbenquote:Op donderdag 14 december 2017 06:09 schreef kthxbye het volgende:
Nattekat, hoe gaat het met onze Ethereum?
FUCKING GOED![]()
![]()
Ik vond het al verdacht dat POWR omhoog gingquote:Op donderdag 14 december 2017 06:55 schreef supermercado het volgende:
Ai.. fake news over elon musk die samen werkt gaat werken met power ledger.
Dacht ik daar even dat ik eindelijk winst zou hebben.
Ik had er zelfs de andere helft van mn btc in gestopt.
Ik zat verkeerd te kijken, weet ook niet hoe ik erbij kom.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Vreemd, heb 'm al meer dan een maand en zit pas op 250%, en zie ook het dipje niet waar jij 'm eventueel hebt gekocht
?quote:Op donderdag 14 december 2017 04:58 schreef InsomniaCoins het volgende:
Vanwege de ontbrekende ww beveiliging in exodus heb ik jaxx geinstalleerd, kijk ik naar een instructie filmpje op youtube zeggen ze dat jaxx niet veilig is. Dat veel mensen 'coins' kwijt zijn. Alleen de desktop versie. Ik wil niks via mn telefoon doen, die is niet stock en veel exotische apps en gekraakte games.
Toch maar exodus gebruiken? (kan nog niet op gdax) ? Wil wat btc omzetten van electrum naar 1 van die tools, wallet spreiden. Nu lees ik weer dat exodus heel duur is qua fees. lol wat een twijfel en gedoe voor beginners
Want je hebt een halve BTC?quote:Op donderdag 14 december 2017 07:08 schreef DrSnuggle het volgende:
Hallo ik ben DrSnuggle en ik heb een verslaving... :’(
Geen alcohol, geen drugs, geen gamen, nee, crypto :’)
De hele dag door kijken welke beweging ie nu maakt, dingen narekenen, dagdromen, nakijken welke Lamborghini dealer het dichtst bij zit, dat soort dingen...
Dit houdt maar aan tot volgend weekend. Dan weer Bitcoin gok ik.quote:Op donderdag 14 december 2017 06:28 schreef DaMart het volgende:
Mooi om te zien dat de alts eindelijk tekenen van herstel laten zien. Hopelijk zet dit de komende tijd door.
Wel irritant trouwens dat ik om de paar weken mijn orders op Trex opnieuw moet invoeren.
sinds maart alquote:Op donderdag 14 december 2017 07:53 schreef nils7 het volgende:
Is Kraken bij jullie de laatste tijd ook zo slecht bereikbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |