Weet ik, maar dat is nou eenmaal hoe ik ben helaas.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
In een paar dagen verlies nemen is ook wat overhaast
Moet je dat toch gaan veranderen. Nu kom je er mee weg in bullmarket, maar zodra dat iets minder hard gaat, ga je verlies maken. Ook nu maak je eigenlijk verlies, want je maakt minder rendement, dan als je wat rustiger doet.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:12 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is nou eenmaal hoe ik ben helaas.
Klopt heb je 100% gelijk inquote:Op woensdag 13 december 2017 23:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Moet je dat toch gaan veranderen. Nu kom je er mee weg in bullmarket, maar zodra dat iets minder hard gaat, ga je verlies maken. Ook nu maak je eigenlijk verlies, want je maakt minder rendement, dan als je wat rustiger doet.
Schakel je emoties uit, wat zou je doen als het geld van iemand anders was? Zo denk ik altijdquote:Op woensdag 13 december 2017 23:21 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Klopt heb je 100% gelijk in
Dat zou ik als de pest vermijden. Dat je überhaupt zoiets durft te vragen in een ICO zelfquote:Op woensdag 13 december 2017 21:57 schreef D. het volgende:
Een ICO die start op 2 euro p.s., is dat 'normaal'?
10x beter nadenken of er niet eens aan beginnen hahaquote:Op woensdag 13 december 2017 23:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Schakel je emoties uit, wat zou je doen als het geld van iemand anders was? Zo denk ik altijd
quote:Op woensdag 13 december 2017 23:33 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik ga nog even wat over REQ lezen want die blijft gaan en ik heb er nog geen woord over gelezen.
En dat allemaal door één tweet van meneer McAfee.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:49 schreef Atlantis- het volgende:
XVG shitcoin spike naar 175 sats op binance
Waarom heb ik nou al mijn sell orders op bittrex staan..
mja ik ben nooit zo van die max coin caps in de tig miljarden.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:41 schreef Patroon het volgende:
TRX nu ook op coinnest en er komen nog meer. Vandaar die dikke groei.. Leuk om te volgen. Justin Sun (twitter) trekt er hard aan
hij heeft zeker ETH verkocht net voor de pump?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:38 schreef vigen98 het volgende:
Even wachten jongens. 2018 wordt onze jaar( behalve voor nattekat )
Ik heb ze gratis dus wel leuk om ff te volgen hoe zich dat ontwikkeld.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
mja ik ben nooit zo van die max coin caps in de tig miljarden.
Ja, maar meer exchanges... hij staat op veel exchanges, alleen niet op bittrex, en bittrex is echt wel een must voor iedere coin die zichzelf respecteert.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb ze gratis dus wel leuk om ff te volgen hoe zich dat ontwikkeld.
Wel ben ik van mening dat WTC op dit moment ver onderprijst is. Echt een goed product. Veel potentie met kleding bevoorrading (labels voor voorraad beheer etc). Moeten nog ff op wat meer exchanges komen.
Ze zijn geloof ik bezig met een eigen chain en ik meen ooit iets te hebben gelezen dat ze dan naar bittrex gaan kijken. Ze hebben deze deadline alleen een keer eerder gemist, dat zorgde destijds ook voor een val van 150k naar de 44k van nu.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar meer exchanges... hij staat op veel exchanges, alleen niet op bittrex, en bittrex is echt wel een must voor iedere coin die zichzelf respecteert.
Bezit jij ze nog? Ik verwacht er in 2018 wel wat van.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze zijn geloof ik bezig met een eigen chain en ik meen ooit iets te hebben gelezen dat ze dan naar bittrex gaan kijken. Ze hebben deze deadline alleen een keer eerder gemist, dat zorgde destijds ook voor een val van 150k naar de 44k van nu.
Ik zou wat teksten van mezelf moeten kopieren, maar het is als het aanslaat echt een erg goed product. Een van de simpele use cases is als payment gateway, dus bijv. PayPal-concurrentie, alternatief voor VISA/Mastercard/etc bij winkels, etc. Door een partnership met Kyber kan een betaling in BTC, ETH, enz. via REQ betaald worden waarbij beide kanten gewoon hun BTC/ETH/etc krijgen, maar er ook een deel REQ wordt betaald als fee, en later wordt een deel van de REQ fee ook geburned waardoor elke aparte REQ meer waard wordt.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:33 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik ga nog even wat over REQ lezen want die blijft gaan en ik heb er nog geen woord over gelezen.
Alleen mods beslissen de coin van de maand!quote:Op woensdag 13 december 2017 23:44 schreef metallicelmo het volgende:
Deze gezien? https://twitter.com/officialmcafee/status/941003398215761922
januari is Verge maand en daarna DeepOnion maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |