abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175700142
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat het serieus het topje van de ijsberg is van wat het huishouden allemaal inhoudt.
Wij hebben qua huishouden niet heel veel dingen eigenlijk. We doen 1 x per jaar de ramen wassen en dergelijke (de grote dingen zeg maar). We zijn maar met 2 en niet vaak thuis.
pi_175700146
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:46 schreef RicardoGallego het volgende:

Kijk nu komen we ergens. Je verloofde is de oorzaak van jouw stoornis. Haar schuld, zou ik vrijdag wel even aankaarten.
Dat zegt hij toch helemaal niet. Niet in het absurde trekken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175700169
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:46 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou, ik heb borderline en chronische depressie maar door goed te communiceren en elkaar in waarde te laten heb ik een prima relatie waarin ik mijn probleem niet alleen bij haar neerleg.
Ik heb een soortgelijk iets laat ik het daarop houden maar toen dat bekend werd wat ging je partner doen? Die van mij deed dus niks. Niet praten, geen hulp zoeken omgaan met. Maar NU wel klagen snap je dat dat frustreert?
pi_175700171
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:47 schreef AnoniemH het volgende:

Wij hebben qua huishouden niet heel veel dingen eigenlijk. We doen 1 x per jaar de ramen wassen en dergelijke (de grote dingen zeg maar). We zijn maar met 2 en niet vaak thuis.
Je hebt honden...dat maakt al snel dat je best wat in het huishouden moet doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175700175
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Als ze het zou uitleggen wat ze daadwerkelijk bedoelt begrijp ik het heus wel, maar dan moet ze wel communiceren inderdaad.
Je aanname klopt niet.
Zoals ik je meer zaken verkeerd zie oppakken hier.

Dit forum is echt niet de geschikte plek voor je om te blijven hangen. Alles is gezegd, en jij filtert eruit wat in je straatje past, keurt af wat je niet wil horen en begrijpt de rest posts verkeerd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175700178
quote:

[..]

hoelang woon je al samen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175700189
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:48 schreef Joene het volgende:

[..]

hoelang woon je al samen ?
10 jaar
pi_175700198
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:48 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb een soortgelijk iets laat ik het daarop houden maar toen dat bekend werd wat ging je partner doen? Die van mij deed dus niks. Niet praten, geen hulp zoeken omgaan met. Maar NU wel klagen snap je dat dat frustreert?
Mijn partner hoefde niets te doen, ik moest iets doen.
pi_175700221
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:49 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Mijn partner hoefde niets te doen, ik moest iets doen.
Het is wel makkelijk als je partner weet hoe ze je moet benaderen toch? Ik liep gewoon bij een psych he vergeet dat niet.
pi_175700248
quote:

[..]

Ow je ziet het echt niet wat er te doen is in het huishouden he
pi_175700261
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow je ziet het echt niet wat er te doen is in het huishouden he
Noem eens wat dingen die ik nog niet genoemd heb?
pi_175700262
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch helemaal niet. Niet in het absurde trekken.
Anders ga nog even serieus verder met deze jongen. Petje af als je het langer dan een dag volhoudt.
pi_175700265
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:48 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Again wat een vervelende vrouw....
pi_175700282
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:49 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is wel makkelijk als je partner weet hoe ze je moet benaderen toch? Ik liep gewoon bij een psych he vergeet dat niet.
Ik heb 12 jaar therapie gehad maar nog nooit van mijn partner gevraagd of ze me anders wil benaderen. Dan leg ik namelijk mijn probleem bij haar neer. Ik heb zelf geleerd om met mezelf om te gaan.
pi_175700290
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:49 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Boehoe. Zielig hoor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175700305
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

Dit forum is echt niet de geschikte plek voor je om te blijven hangen. Alles is gezegd, en jij filtert eruit wat in je straatje past, keurt af wat je niet wil horen en begrijpt de rest posts verkeerd.
Klopt.

Hij kan beter even op een andere manier afleiding zoeken.
pi_175700321
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:51 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik heb 12 jaar therapie gehad maar nog nooit van mijn partner gevraagd of ze me anders wil benaderen. Dan leg ik namelijk mijn probleem bij haar neer. Ik heb zelf geleerd om met mezelf om te gaan.
Uiteraard begrijpelijk maar het is wel makkelijker als je omgeving weet hoe ermee om te gaan toch? Ik heb zelf een autistisch familie lid en door zelf dingen te lezen weet ik dat hij bepaalde dingen niet zo bedoelt etc.
pi_175700323
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:50 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Strijken
Alles afstoffen
Badkamer flink poetsen
Toilet schoonhouden
En zo elke kamer elke week
En dan nog 1000 dingen
pi_175700357
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Strijken
Alles afstoffen
Badkamer flink poetsen
Toilet schoonhouden
En zo elke kamer elke week
En dan nog 1000 dingen
Badkamer noemde ik al. Strijken doet zij liever zelf, toilet maken we gewoon schoon, kamers ook. Nog 1.000 dingen ik hoor ze graag.
pi_175700362
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Uiteraard begrijpelijk maar het is wel makkelijker als je omgeving weet hoe ermee om te gaan toch? Ik heb zelf een autistisch familie lid en door zelf dingen te lezen weet ik dat hij bepaalde dingen niet zo bedoelt etc.
Autisme is ook heel wat anders. Hoe ben je je relatie doorgekomen in de jaren voordat je de diagnose kreeg?
pi_175700379
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:50 schreef AnoniemH het volgende:

Was sorteren.
Was in de wasmachine doen.
Was uit de wasmachine halen.
Was ophangen of in droger doen.
Was afhalen of uit droger halen.
Was opvouwen (soms eerst strijken).
Was in de kast leggen.

En dat is alleen de was.
  woensdag 13 december 2017 @ 18:53:42 #272
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175700391
Ik kom er even niet op. Hoe heet die stoornis ook al weer van steeds maar in hetzelfde kringetje blijven ronddraaien?
The love you take is equal to the love you make.
pi_175700400
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:53 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Autisme is ook heel wat anders. Hoe ben je je relatie doorgekomen in de jaren voordat je de diagnose kreeg?
Met vallen en opstaan eigenlijk. Het GROTE verschil is dat ik aan het werk was, dan heb ik er veel minder last van. Misschien is het haar teveel omdat we nu 24/7 op elkaars lip zitten?
pi_175700410
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Was sorteren.
Was in de wasmachine doen.
Was uit de wasmachine halen.
Was ophangen of in droger doen.
Was afhalen of uit droger halen.
Was opvouwen (soms eerst strijken).
Was in de kast leggen.

En dat is alleen de was.
Al genoemd ook. We doen veel samen etc.
pi_175700414
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Badkamer noemde ik al. Strijken doet zij liever zelf, toilet maken we gewoon schoon, kamers ook. Nog 1.000 dingen ik hoor ze graag.
Ik lees weer we. Dus zij moet alles naast haar werk nog doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')